De Lemonheadsquote:Op maandag 28 november 2005 11:19 schreef Votz het volgende:
Ik zie niks in die gele vent links en die lachende citroenen rechts.
Ik denk GoldenBoy aan de linkerkant...quote:Op maandag 28 november 2005 11:19 schreef Votz het volgende:
Ik zie niks in die gele vent links en die lachende citroenen rechts.
Het is maar weinig Viral hoorquote:Op maandag 28 november 2005 11:21 schreef zatoichi het volgende:
T-spoon er staat een theelepel helemaal rechts, al kan ik me moeilijk voorstellen dat die zo bedoeld is
Eels - twee alen in het midden onder
Korn in het marktstalletje
Hole in de straat
The pixies rondom het vrigin logo
The sex pistols! Dat zijn die dildo gun die die konigin vast heeft.
Ik neem aan dat dit een viral marketing van Virgin is? Wel erg leuk bedacht!
Nee, dat zijn Pixiesquote:Op maandag 28 november 2005 11:24 schreef _dirkjan_ het volgende:
die engelen - muse?
Blijf je nog langer doorgaan met die idiote antwoorden van je? Vuige autist.quote:Op maandag 28 november 2005 11:25 schreef Weirdow het volgende:
Green lizard (oid) vooraan
Tzijn maar ingevingen ^^quote:Op maandag 28 november 2005 11:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Blijf je nog langer doorgaan met die idiote antwoorden van je? Vuige autist.
LOL, je zou het idd denken. Leuk gevonden.quote:Op maandag 28 november 2005 11:26 schreef _dirkjan_ het volgende:
eminem (m&m's op de grond) ?
we zitten op 51 nu.quote:Op maandag 28 november 2005 11:26 schreef DRIX het volgende:
1. Cornershop - Het bordje met shop bij de winkel op de hoek.
.............
51. De Lemonheads
dit is wat ik heb genoteerd nu.
is weer aangepast.quote:Op maandag 28 november 2005 11:31 schreef omearos het volgende:
[..]
matchbox 20 staat 2x in je eerste lijst
manic street preachers toch?quote:Op maandag 28 november 2005 11:33 schreef blieblie het volgende:
Maar wie zijn die witte gasten bij het stoplicht links nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |