Benen zijn soms wel wat gezwollen, maar dat is in mijn ogen redelijk normaal? Tenminste, dat is al regelmatig zo zolang ik me kan herinneren, en normaal is er niets aan de hand (ik snap dat opgezwollen benen niet goed zijn over het algemeen
![]()
). Bovendien heeft hij ook nergens last van als ik er aan kom ofzo, het is ook alleen aan de onderkant.
Het blijft een beetje raar. Ik ben bang dat dierenarts niet zoveel uithaalt, maar misschien moet ik het toch overwegen. Ik houd het in ieder geval heel goed in de gaten, en de man die hem verzorgt (voert) weet er ook van en die houdt het ook in de gaten (weet erg veel van paarden).
Ik zal ook eens wat info zoeken over de aandoeningen die je noemt wendy-tje. Iig bedankt voor jullie reacties
![]()
Faraj liep weer goed vandaag, hij is een tikkie fris maar daardoor goed energiek (ook al viel ik er bijna vanaf tijdens het rijden vandaag
![]()
).
Dat vind ik ook wel het vreemde; hij ziet er echt heel erg gezond uit, glanst super voor de winter, heeft veel energie en dut niet in ofzo.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.