Pfff.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:48 schreef Kleintje het volgende:
Officieel persbericht van het KNHS:
ERMELO - Helaas is er vertraging opgetreden in de productie van het nieuwe dressuurproevenboekje. Het drukwerk van dit voor alle dressuurruiters en menners zo belangrijke product, voldoet niet aan de kwaliteitseisen van de KNHS en uitgever BCM. Daarom wordt het nieuwe dressuurproevenboekje opnieuw gedrukt en wordt het vanaf 20 februari geleverd. Dit geldt ook voor de levering van de DVD.
Hmmz dat is wel heel naar nieuws..quote:Op maandag 6 februari 2006 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* mijn 18 jarige eikelbijterje Apollo heeft waarschijnlijk (beginnende) artrose in zn linker spronggewricht achter... En die eikel heeft een enorm hoge pijngrens dus als ie last heeft, loopt ie gewoon zo dat ie zn been niet hoeft te gebruiken. En energie voor 10 hoor, rennen, bokken, wegspringen, bit vastpakken... De veearts komt binnenkort inenten en dan gaan ze kijken wat t nou precies is. Hij heeft in ieder geval de laaste 8 jaar een fijne tijd gehad, hopelijk is het iets waar nog aan te 'lappen' valt, hij is nog te jong om te moeten 'gaan'... *snik*
Het is zo leuk die veulentjes!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:45 schreef Kleintje het volgende:
Ow, maar daar valt mee te leven.
Op het boktforum is een ware babyboom begonnen.
Ik was begonnen met aftellen, nog maar 96 dagen.
Maar als ik al die foto's zie dan is het niet nog 'maar' 96 dagen, dan is het 96 dagen teveel....
IK WIL OOK..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |