quote:Op woensdag 5 april 2006 14:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Gaat het goed met haar? En hoe lang moet ze nu nog?
bac?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:56 schreef sbientje het volgende:
[afbeelding]
typisch bac dit, met dat lipje. Hij loopt ook altijd met zijn tong uit zijn mond
Dat is idd erg fijnquote:Op zondag 9 april 2006 11:54 schreef sbientje het volgende:
elefes, toffe foto's! mooi paardje hoor. Ik weet niet wat er mis was, maar ook heel fijn dat je idd weer wat meer kan vragen. Altijd fijn om te merken dat je paard goed in zijn vel zit en werk wil verzetten
oh ja, en bac, ik noem m altijd zo, hij heet bacardi
hey es! hoe is het met jou?quote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef esjuh het volgende:
hee sbientje!! *zwaai* Rijd je nog steeds bij de teteringse bossen of ergens anders?? Wil van de zomer weer beginnen bij de o'houtse manege...
Da's een heftige beslissing zeg. Sterkte.quote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm ik weet niet meer of ik jullie verteld had wat we besloten hadden omtrend Apollo, mn paard met artrose. Mijn zussen en ik hebben besloten om niet meer in de bak te rijden omdat dit zijn benen ongelijk belast. We gaan hem ook geen supplementen geven omdat er geen enkele aanleiding is om te geloven dat die werken. Ook gaat hij geen Podomed (paracetamol) krijgen voor het rijden. We zijn bang dat hij zichzelf gaat overbelasten als hij de pijn van de artrose niet voelt. We rijden rustig buiten, wandelen op het moment veel omdat hij een pijnlijke buld van een trap (van een ander paard) heeft op de plek waar de singel ligt. Op het moment dat Apollo laat merken dat hij veel pijn heeft, in die mate dat leven/lopen niet fijn meer is voor hem, zullen we hem in laten slapen/af laten maken.
quote:Van harte met je mooie punten Elefes.
Tnx. Het ging ook goedquote:195das wel heul veul!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |