Nou ja... ik zou er toch maar vanuit gaan dat ze dit geheel ter goede trouw gedaan heeft...quote:Op maandag 28 november 2005 09:47 schreef Xanthe het volgende:
Ben super boos. Schoonmoeder had Isis zaterdag een schone luier gegeven , 1 van de weinige dingen waarvan ik dacht dat ze er geen kwaad mee kon doen. Nou dus wel! Ze heeft iets op dr billen gesmeerd wat er dus voor zogde dat ze vuurrode billen kreeg en nu is het zelfs zo kapot dat het bloed. Behalve op schoot zitten kan ik haar dus echt niets laten doen bij Isis.
We hebben euh... hoe leg ik dit uit... nauwelijks een badkamer.quote:zondag 27 november 2005 @ 22:33 schreef Bixister:
jonnetje, wat werkt er precies niet dan? (is hier nl ook altijd DE oplossing bij erge benauwdheid).
hoe gaat 't nu? arme Hanne, snelle beterschap gewenst!
Er was helemaal niets aan de hand met dr billen , thuis krijgt ze een beetje talkpoeder op dr billen en alleen als er uitslag begint te komen of de huid word roder dan gebruiken we maisena. Billen waren nu nog niet eens rood , s'avonds bij thuiskomst dus wel. Dr billen waren vuurrood toen en schoonmaken was brullen , dat verklaarde dus ook haar gil partij bij oma. En sinds gisteren zijn er dus allemaal open plekjes op de billen en schaamlipjes , je kan precies zien waar de zalf heeft gezeten.quote:Op maandag 28 november 2005 10:21 schreef Martineke het volgende:
en waren Isis dr billetjes helemaal gaaf voor dat smeren? bedoel geen uitslag of wat dan ook??
dan vind ik het persoonlijk al erg raar om er wat op te smeren als er niet eens wat aan de hand is.
Het is ook niet zo zeer dat ik het kwaad erachter zoek , maar gewoon dat nadat Jeroen al had aangegeven in het verleden en zelfs enkele weken terug dat wij zelf onze spullen hebben voor Isis en dat zij dus niet gewoon haar eigen spullen moet geven aan Isis. Juist omdat we weten dat nogal van het thuisdokteren is. Dus wat dat betreft ben ik dus wel kwaad dat ze iets heeft gebruikt voor Isis terwijl dit gezegd is niet te doen. Ik vind het gewoon jammer dat elke keer als zij iets mag doen met 1 van de kleinkinderen er iets gebeurd. Als Isis gewoon op schoot zit is het ook echt leuk en heeft ze het geduld wel. Maar laat je haar een fles geven oid dan is dat geduld ver te zoeken. En bij huilen al helemaal , troosten kan ze niet en het liefst zet ze dr dan gewoon weg in de wipstoel.quote:Op maandag 28 november 2005 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja, Xanthe, ik ga wel een beetje mee met BE hoor, ik bedoel, denk je echt dat ze het 100% doelbewust deed om kwaad te doen? Ik ben het met je eens dat het niet zo handig is om dat soort dingen op eigen houtje te doen, ik zou dat zelf ook niet zo gauw doen, maar ik zou ook niet overal kwaad achter zoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop