? Wat is dat nou "nederlands wil ff niet"quote:Op maandag 28 november 2005 08:38 schreef Walrik het volgende:
"Waarom heb je op deze baan gesoll.?"
Antwoord:
because it matches my skills and expertise.
(maar dan in t nederlands: ik zit in Amerika, nederlands wil effe niet)
En dat is dan meteen een goed brugje om in te gaan op die geweldige skills en ervaring van je. Hint: kom met specifieke voorbeelden. Overdrijven mag, verzinnen liever niet!
Succes!!
rightquote:Op maandag 28 november 2005 08:38 schreef Walrik het volgende:
(maar dan in t nederlands: ik zit in Amerika, nederlands wil effe niet)
dus omdat ik niet 10 jaar in het buitenland heb gezeten ben ik een boer die in de klei vastzit?quote:Op maandag 28 november 2005 19:17 schreef Walrik het volgende:
erikkll en liquid,
jullie zijn natuurlijk nog nooit buiten je eigen boerenerf geweest, maar als je, zoals ik, al tien jaar op een ander continent zit, waar je moedertaal niet wordt gesproken, en het laat in de avond is, ja dan wil het brein wel eens moe zijn inderdaad. Maar boeren zoals jullie begrijpen dat niet zie ik. blijf maar lekker in je eigen klei.
ik ben mijn nederlands niet verleerd, maar, nogmaals, ik woon in het buitenland waar ik niet de hele dag met nederlands wordt omringd EN ik was moe want het was hier middernacht toen ik reageerde. Mag een in t buitenland wonende nederlander niet een keer moe zijn?! Sukkel.quote:Op maandag 28 november 2005 22:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
dus omdat ik niet 10 jaar in het buitenland heb gezeten ben ik een boer die in de klei vastzit?
het spijt me zeer hoor, en hoewel ik ook geen vertaling voor dat stukje kut tekst weet, heeft dat er weinig mee te maken dat jij je nederlands verleerd bent, je leest nu namelijk op fok, en daar staat vast heeeel veel nederlands. bovendien ken je prima alle d/t regeltjes
maar goed, droom maar even lekker verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |