abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32638762
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:44 schreef luciano het volgende:
Ik denk dat Chantal de flora en fauna meegenomen heeft hoor , getuige de bos schaamhaar die ze elke keer weer staat stond af te scheren onder de douche , en waarschijnlijk ook in de vorm van enkele kolonies pantoffeldiertjes / amoebes , welke zich daarin hebben genesteld , en voor die heerlijke dennegeur enge geur zorgen .
Wat is nou percies de toegevoegde waarde van de bovenstaande post? Dat vraag ik me nou echt af...
Onderschriftloos
pi_32638767
Hoi Muerte!

Luciano, daar zit ook wel weer wat in....

Mamapan en Melke.... welkom in de wondere wereld die internet heet.
Geen leuker vermaak dan leedvermaak, elkaar afkraken, vriendjes maken, de anderen bashen en als het allemaal te persoonlijk wordt... wegrennen!
pi_32638772
Thanks Melke en Muerte
Daar was ik nou nog nooit geweest.
pi_32638774
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:46 schreef melke het volgende:

[..]

Wat is nou percies de toegevoegde waarde van de bovenstaande post? Dat vraag ik me nou echt af...
humor... en doorgaan op het flora en fauna verhaal!
  maandag 28 november 2005 @ 09:48:18 #255
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638779
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:44 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

verschil dat hij dit ook rechtstreeks tegen joost zij en ook tegen menno. Hij heeft hen bijde precies gezechd wat hij er van vond. Hij kiest nu misschien iets te vaak de kant van Dido maar zou ook niet echt bewonderenswaardig zijn al shij dit niet zou doen. Ik zal mijn vrouw ook nooit afvallen tenopzichte van een ander, ook al heeft ze het niet altijd bij het rechte eind.
Roel heeft een paar dingen tegen Menno en Joost in het gezicht gezegd maar de meest wanstaltige dingen niet. Roel is een schoothondje die zich gisteravond al bescheet omdat Dido 'm hopelijk een trap gaat geven!

Roel is niet de schim van de Roel in het begin en dat komt ws omdat hij al sinds dag 1 een rol speelt!

Eruit met die sukkel!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32638786
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:47 schreef Kleintje het volgende:

[..]

humor... en doorgaan op het flora en fauna verhaal!
Goh, lachen zeg
Onderschriftloos
pi_32638817
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:48 schreef melke het volgende:

[..]

Goh, lachen zeg
Ik schreef toch al dat we niet dezelfde humor hebben.
Jij wil het blijkbaar alleen maar serieus hebben en over BB.
Wij geinen nog wat. Prima toch?
Gewoon niet reageren op de ander dan. Gewoon meerdere verhaallijnen hier door elkaar laten lopen.
Dan lijkt het net een verjaardag waar we allemaal in een kring zitten.... een kliekje
pi_32638829
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:48 schreef versabommie het volgende:

[..]

Roel heeft een paar dingen tegen Menno en Joost in het gezicht gezegd maar de meest wanstaltige dingen niet. Roel is een schoothondje die zich gisteravond al bescheet omdat Dido 'm hopelijk een trap gaat geven!

Roel is niet de schim van de Roel in het begin en dat komt ws omdat hij al sinds dag 1 een rol speelt!

Eruit met die sukkel!
Toen Roel het huis in kwam dacht ik ja hij maakt kans op de overwinning. De eerste weken dacht ik dat ook nog. Maar sinds hij met Dido rommelt niet meer. Ik vind het vreselijk als een jongen zo achter een meisje aan loopt. Ik vond de coole mysterieuze Roel van de eerste weken leuker dan de softie van de laatste weken
Onderschriftloos
pi_32638841
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:47 schreef Sjet het volgende:
Thanks Melke en Muerte
Daar was ik nou nog nooit geweest.
Rechtsboven zit een pull down menu, vandaar kan je de rest van FOK! bezoeken.
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  maandag 28 november 2005 @ 09:53:24 #260
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638853
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:46 schreef melke het volgende:

[..]

Of je komt van een heel andere planeet uit waarschijnlijk zelfs een ander melkwegstelsel , OF je probeert gewoon het record meeste_posts_per_maand te breken , door overal en nergens op af te geven , met 1616 posts in 20 dagen tijd .....
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 09:53:30 #261
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_32638858
Wie gaat de bewoners even wakker maken ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_32638862
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:52 schreef Muerte het volgende:

[..]

Rechtsboven zit een pull down menu, vandaar kan je de rest van FOK! bezoeken.
[afbeelding]
Bedankt
pi_32638874
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:53 schreef Sjet het volgende:

[..]

Bedankt
Graag gedaan hoor, kleine moeite.
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32638876
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:51 schreef melke het volgende:

[..]

Toen Roel het huis in kwam dacht ik ja hij maakt kans op de overwinning. De eerste weken dacht ik dat ook nog. Maar sinds hij met Dido rommelt niet meer. Ik vind het vreselijk als een jongen zo achter een meisje aan loopt. Ik vond de coole mysterieuze Roel van de eerste weken leuker dan de softie van de laatste weken
Dat kan zijn maar de is al vanaf het begin nix. Kies ik liever voor iemand die af toe nog tegen de stroom ingaat. En mocht het zo zijn dat dido eerder het huis verlaat dan hij dan kunnen er nog leuke dingen gebeuren.
Fok! de Roel(s)
pi_32638908
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:53 schreef luciano het volgende:

[..]

Of je komt van een heel andere planeet uit waarschijnlijk zelfs een ander melkwegstelsel , OF je probeert gewoon het record meeste_posts_per_maand te breken , door overal en nergens op af te geven , met 1616 posts in 20 dagen tijd .....
Nee iets heeeeel anders. Maar wil er hier niets over zeggen.
Onderschriftloos
pi_32638927
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:54 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Dat kan zijn maar de is al vanaf het begin nix. Kies ik liever voor iemand die af toe nog tegen de stroom ingaat. En mocht het zo zijn dat dido eerder het huis verlaat dan hij dan kunnen er nog leuke dingen gebeuren.
Ik hoop echt dat Dido eerder weg moet dan Roel. Wil wel eens kijken hoe z'n gedrag zich dan gaat vormen
Onderschriftloos
pi_32638932
Ik heb Roel nooit cool en mysterieus gevonden.
Maar goed, dat is mijn mening.

Zoals ik al schreef... ik vind dat er weinig mensen de overwinning verdienen.

Rob: een streber, speelt mensen tegen elkaar uit, geeft nooit zijn eigen mening, laat mensen niet uitpraten en probeert te veel de vader uit te hangen.
Dido: Confronteert mensen wel regelmatig met hun uitspraken, is redelijk oprecht en vrolijk, maar is in mijn ogen geen echte winnaar. Ik denk zelf dat ze de Roel-Dido verhaallijn heeft genomen om in het huis te blijven toen ze genomineerd was. Misschien voelt ze nu echt wat voor Roel, maar ik geloof niet dat het echt haar bedoeling was.
Joost: Een meeloper, geen eigen mening, klaagt en zeurt constant.
Natte Lie: iemand die zo het spelletje speelt hoort er helemaal niet in thuis. Ze is te gemaakt en probeert steeds de dans te ontspringen. Een verschrikkelijke schijnheil.
Lieske: Is ook redelijk oprecht, maar ook ene meeloper, ontkent toch wel regelmatig belangrijke dingen en sluit haar ogen teveel. Ik denk gebrek aan levenservaring.
Ingrid: Naiëf, erg onzeker, luistert veel naar de onzinnige gesprekken en laat zich weleens tot een domme opmerking uitlokken (dido/roel geval en met Menno) maar durft als ze ermee geconfronteerd wordt er wel over te spreken.

Eerlijk... ik vind dat Ingrid er nu het meeste recht op heeft.
Eigenlijk vind ik Ralph en Menno nog de besten voor de prijs.
Ralph zat met een missie in het huis en heeft het zwaar voor zijn kiezen gehad zonder dat hij daarbij verkeerd ging doen.
Menno bleef ook lekker zichzelf...
  maandag 28 november 2005 @ 09:59:39 #268
691 luciano
ondertitelloos
pi_32638944
Laat me nog 1 keertje raden : je bent collega-student van Roel in zijn studie psychologie , en je bent je kennis hier aan het verrijken onder de FOKkers , waar je later zeer waarschijnlijk op kunt promoveren cum laude !! ??
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 10:01:00 #269
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_32638960
Kukelekuuuuuuuuuu
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_32638965
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:51 schreef melke het volgende:

[..]

Roel had met zijn vingers in zijn neus BB5 kunnen winnen.
Het was een leuke gozer die veel lef had.
Inderdaad sinds hij met Dido omgaat in het veranderd in een eitje.
Je moet maar een kijken hoe hij gezakt is in de populariteitspoll op de talpa site.
En ik denk dat hij donderdag het huis gaat verlaten.
pi_32638972
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:59 schreef luciano het volgende:
Laat me nog 1 keertje raden : je bent collega-student van Roel in zijn studie psychologie , en je bent je kennis hier aan het verrijken onder de FOKkers , waar je later zeer waarschijnlijk op kunt promoveren cum laude !! ??
student is het enige goede. Voor de rest doe ik er geen uitspraken over
Onderschriftloos
pi_32638983
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:58 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed, dat is mijn mening
ik deel die
  maandag 28 november 2005 @ 10:02:36 #273
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32638986
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:01 schreef regenworm het volgende:

[..]

Roel had met zijn vingers in zijn neus BB5 kunnen winnen.
Het was een leuke gozer die veel lef had.
Inderdaad sinds hij met Dido omgaat in het veranderd in een eitje.
Je moet maar een kijken hoe hij gezakt is in de populariteitspoll op de talpa site.
En ik denk dat hij donderdag het huis gaat verlaten.
Opzouten met die spekgladde kameleon!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32638991
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:58 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed, dat is mijn mening.

Zoals ik al schreef... ik vind dat er weinig mensen de overwinning verdienen.

Rob: een streber, speelt mensen tegen elkaar uit, geeft nooit zijn eigen mening, laat mensen niet uitpraten en probeert te veel de vader uit te hangen.
Dido: Confronteert mensen wel regelmatig met hun uitspraken, is redelijk oprecht en vrolijk, maar is in mijn ogen geen echte winnaar. Ik denk zelf dat ze de Roel-Dido verhaallijn heeft genomen om in het huis te blijven toen ze genomineerd was. Misschien voelt ze nu echt wat voor Roel, maar ik geloof niet dat het echt haar bedoeling was.
Joost: Een meeloper, geen eigen mening, klaagt en zeurt constant.
Natte Lie: iemand die zo het spelletje speelt hoort er helemaal niet in thuis. Ze is te gemaakt en probeert steeds de dans te ontspringen. Een verschrikkelijke schijnheil.
Lieske: Is ook redelijk oprecht, maar ook ene meeloper, ontkent toch wel regelmatig belangrijke dingen en sluit haar ogen teveel. Ik denk gebrek aan levenservaring.
Ingrid: Naiëf, erg onzeker, luistert veel naar de onzinnige gesprekken en laat zich weleens tot een domme opmerking uitlokken (dido/roel geval en met Menno) maar durft als ze ermee geconfronteerd wordt er wel over te spreken.

Eerlijk... ik vind dat Ingrid er nu het meeste recht op heeft.
Eigenlijk vind ik Ralph en Menno nog de besten voor de prijs.
Ralph zat met een missie in het huis en heeft het zwaar voor zijn kiezen gehad zonder dat hij daarbij verkeerd ging doen.
Menno bleef ook lekker zichzelf...
Lieske is gewoon een beetje erg naïef maar ze wel de enige bewoners die in alle weken positief is veranderd.
pi_32639004
Niet mee eens Bommie... ik vind dat Ingrid nu ook beter uit de verf komt zonder Menno en Chantal.
Als ik de streamverslagen zo lees was ze gisteren behoorlijk op dreef!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')