Euh huhquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaa imuniteit!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja staaltje onvervalste Joost humor
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar doe je alleen Gert een plezier mee.![]()
Ik stem niet meer!!
Allereerst omdat eerst hier Scanman dit spel uitgepest is en later door 'huisbewoners' Scanman definitief weggepest is. Ik was erbij. Ik heb het live kunnen volgen en één van de betrokkenen zelfs nog gewaarschuwd dat je ook té ver kan gaan. ................................................................
....................................
![]()
Het is nu een soort arena voor de Alpha mannetjes. Sorry Eend ik bedoel jou en die paar sneetjes die er nog inzitten niet. Lees al die motivaties nu eens net als ik achter elkaar. Ik moest dat doen omdat ik even weg was. Maar het is best triest!! Ze lijken allemaal op elkaar. De argumenten zijn kennelijk op en moet die proletensport er worden bijgehaald. Wat is jou clublied??
![]()
Scanman laat ze de tiefus krijgen!!!
Das goed gezegd jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:33 schreef Maurisico het volgende:
Heuh... kreeg een mailtje... had een speciale opdracht?
quote:Op maandag 28 november 2005 15:02 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE BERICHT VOOR KRIBBET EN MAURISICO
![]()
Jullie krijgen de kans als ex-bewoners om de bank van morgen te beinvloeden.
Jullie hebben de keus uit de volgende mogelijkheden:Iemand op de bank zetten Iemand van de bank halen (als er minimaal 4 mensen genomineerd staan) Iemand die op de bank zit ruilen met iemand die niet op de bank zit
........er zit alleen een MAAR aan......
........jullie keuze moet UNANIEM zijn.
Jullie laten dit weten door beiden je definitieve, dezelfde keuze vóór 23.45 uur te posten.
EINDE MEDEDELING
![]()
Dus toch geen risico.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:34 schreef Maurisico het volgende:
[..]
... ben ook een keer een avondje pleite...
... sorry CUall!!
Dat moet je van tevoren aanvragenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:34 schreef Maurisico het volgende:
[..]
... ben ook een keer een avondje pleite...
... sorry CUall!!
Ga jij je roze tandenborstel bakje eens zoekenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moet je van tevoren aanvragen![]()
Omdat ik zeg dat je daar alleen Gert een plezier mee doet?quote:
Gatver Coosquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat je daar alleen Gert een plezier mee doet?![]()
Ik had het kunnen weten dat jij gaat voor zo'n harige bruine ster!!![]()
Dat kuikentje is om Gert zijn ster schoon te vegen.![]()
Ja, moet ie dan met een kip zijn reet schoonvegen??quote:
hoezo ? d'r is toch niet mee geknoeid?quote:
Schubt wel beter ruwere verenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, moet ie dan met een kip zijn reet schoonvegen??![]()
Dank voor de mededeling, nu weet ik dat ik pas na 22.30u moet stemmen. Ik ga mijn kostbare vergif niet besteden aan een of andere puntenzuigende kusjespipo die met een Josti-actie immuniteit kan krijgen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:22 schreef cuall het volgende:
MEDEDELING
![]()
De dagopdracht is voor alle genomineerden.
Hiermee is immuniteit te verdienen.
De opdracht komt om 22.30 uur
EINDE MEDEDELING
![]()
Man je gaat te hard, ik volg het niet meerquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat je daar alleen Gert een plezier mee doet?![]()
Ik had het kunnen weten dat jij gaat voor zo'n harige bruine ster!!![]()
Dat kuikentje is om Gert zijn ster schoon te vegen.![]()
Dan moet die opdracht wel binnen uur duidelijk en gehaald zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dank voor de mededeling, nu weet ik dat ik pas na 22.30u moet stemmen. Ik ga mijn kostbare vergif niet besteden aan een of andere puntenzuigende kusjespipo die met een Josti-actie immuniteit kan krijgen.
Dat maakt het stemmen alleen maar makkelijker voor mij, de persoon die als laatste de opdracht snapt krijgt mijn minpunt. Dan pak ik Googlekoning Gert wel na de volgende nominatieronde.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:51 schreef PC eend het volgende:
Dan moet die opdracht wel binnen uur duidelijk en gehaald zijn![]()
Als iedereen daar op wacht, moet daarna nog door 60 man gestemd worden.....
Jij lult ook met alle winden mee!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Schubt wel beter ruwere veren![]()
En is groter dus kan je vaker gebruiken
Mishandeling bij bevroren kip?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij lult ook met alle winden mee!!![]()
Maar over kippen gesproken......:
Kinky is als je je partner slaat met een veer.
Pervers is als je je partner slaat met de hele kip.![]()
Wist niet dat Gert je partner isquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij lult ook met alle winden mee!!![]()
Maar over kippen gesproken......:
Kinky is als je je partner slaat met een veer.
Pervers is als je je partner slaat met de hele kip.![]()
pffftttt...............quote:
APK kajij niet weer dictator worden? Krijg jij m'n lunchgeld!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maakt het stemmen alleen maar makkelijker voor mij, de persoon die als laatste de opdracht snapt krijgt mijn minpunt. Dan pak ik Googlekoning Gert wel na de volgende nominatieronde.![]()
Slijmbal...quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK kajij niet weer dictator worden? Krijg jij m'n lunchgeld!
Nou ik heb een hoop spellijers meegemaakt maar cruela.....afin vul maar in ala Linda!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slijmbal...![]()
Nog even en je gaat hem kusjes geven![]()
lekker bezig trouwens he, zit me al de hele dag uit te maken voor rotte vis...doe eens normaal Tanja!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slijmbal...![]()
Nog even en je gaat hem kusjes geven![]()
Die punten krijgt hij toch wel. Plus of min en van hoeveel van mij en mijn klonen weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slijmbal...![]()
Nog even en je gaat hem kusjes geven, alles voor de punten he![]()
Lieverd??quote:
Nee je hebt gelijk, normaal lees ik inderdaad wel wat ik schrijf. Maar was met wat andere zaken bezig en ook vragen of mensen het overnemen heeft geen enkelen nut in de SC.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Die punten krijgt hij toch wel. Plus of min en van hoeveel van mij en mijn klonen weet ik nog niet.
Hé pssst, ik snapte trouwens echt geen ene reet van jouw streamverslagen.
Heel vreemd, want normaal lijk je wel eerst te lezen wat je post. Zit je als een razende reporter op je keyboard te rammen en dan: Tjakkaaaaaa ENTER?
Opbouwend bedoeld hoor.
Of had ik effe een wegtrekkertje dat ik het allemaal niet begreep
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.quote:
Nou ja, vind het zelf ook vervelend als ik het niet kan volgen wat iemand heeft geschreven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.![]()
Ik was alleen bang dat ik een hersenbeschadiging had opgelopen en het allemaal niet meer kon volgen.
Je bent er weerquote:
Als jij onderaan bungelt vergeet ik wél te stemmen.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij onderaan bungelt vergeet ik wél te stemmen.![]()
Ik zag dat ik minpunten mag uitdelen bvquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent er weer![]()
Vergeet je niet te stemmen
Dit spel is echt funest voor het postgedrag van bepaalde users.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij mag ook nog stemmen
![]()
Ach het allemaal maar een geintje, dat weet je toch, ik mag scan ook niet![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zag dat ik minpunten mag uitdelen bv![]()
Je voelt je meteen aangesproken....quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent mijn geheime stemafspraak![]()
Mag ik je er even aan herinneren wie de aanstichter is van al dit geweldquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ditv spel is echt funest voor het postgedrag van bepaalde users.![]()
Ga jij maar weer een leuk nominatiefilmpje in elkaar knutselen want je staat er slecht voor in de tussenstanden.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je voelt je meteen aangesproken....
niet doen joh![]()
Mag ik jou even wijzen op de persoon die dit geknuffel en gelik had kunnen voorkomen als die scooterbejaarde het niet overgenomen had.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik je er even aan herinneren wie de aanstichter is van al dit geweld![]()
Denk het niet, mijn klonen vinden jou een Judas en niet grappig.quote:Nog een filmpje is vast niet nodig, die tieten gaan mij de winst opleveren, zoniet dan kunnen ze die tieten op hun buik schrijven
Die kutklonen gaan me dus de kop kostenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik jou even wijzen op de persoon die dit geknuffel en gelik had kunnen voorkomen als die scooterbejaarde het niet overgenomen had.![]()
[..]
Denk het niet, mijn klonen vinden jou een Judas en niet grappig.
Ja.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:06 schreef PC eend het volgende:
Die kutklonen gaan me dus de kop kosten![]()
![]()
Enig idee hoe dat voelt?
Ik wou dat ik ook klonen had, ik zal er een paar aanmaken en vast wat post opkrikkenquote:
Misschien dat er volgend jaar weer een spel is.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ook klonen had, ik zal er een paar aanmaken en vast wat post opkrikken
Volgend jaar weer zo een spel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |