idd, ik verwacht een sportieve plicht van deze kanjers!quote:Op maandag 28 november 2005 22:56 schreef demins het volgende:
KRIBBET en Maurisico doe je plicht!
Adviesbureau Demins blijft tot 0.00 geopend!
quote:Op maandag 28 november 2005 22:55 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop dat Mauriscio en Kribbet het ijskoude afscheid dat jij ze gaf niet vergeten zullen zijn Cruela!
quote:Op maandag 28 november 2005 22:57 schreef Snaptnix het volgende:
MAG IK NOG WIJZIGEN??????????![]()
![]()
![]()
niet dat het nut heeft, maar voor de statistieken toch Bommie op 2 stemmen zetten.
Sportieve plicht!quote:Op maandag 28 november 2005 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, ik verwacht een sportieve plicht van deze kanjers!
Ik verwacht zelf niet van de bank af te komen maar ze zullen toch op zijn minst cruela er op pleuren?
Joh jij komt met een lullig beriggie van kribbet en maus liggen eruit. Ik heb notabene maus zijn afscheid moeten verslaanquote:Op maandag 28 november 2005 22:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je het over hebt. Het wil maar niet tot je doordringen dat niet ik, maar de "kijker" bepaalt wie er weg moet of wie er moet blijven.
.....en ik heet Cuall
quote:Op maandag 28 november 2005 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh jij komt met een lullig beriggie van kribbet en maus liggen eruit. Ik heb notabene maus zijn afscheid moeten verslaan
Ruud en bridgte doen wel altijd ng ff lief tegen een exitter!quote:Op maandag 28 november 2005 23:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Als iemand het huis moet verlaten, moet dat duidelijk en kort worden aan gegeven.
Jammer dat je geen onderscheid wilt maken tussen mij als deelneemster en mijn rol van spelleider, maar goed jou keus.
Wat zeg je Ruudbommie?quote:Op maandag 28 november 2005 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ruud en bridgte doen wel altijd ng ff lief tegen een exitter!
Ik heb net snaptnix eruit gelult op msn, ik had het laatste woord en ze is muisstil nuquote:
Schaam jequote:Op maandag 28 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb net snaptnix eruit gelult op msn, ik had het laatste woord en ze is muisstil nu
WTF!!!! Ik bood aan me stil te houden omdat je zeurde dat je op deze manier nooit het laatste woord kreeg. Soepkipquote:Op maandag 28 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb net snaptnix eruit gelult op msn, ik had het laatste woord en ze is muisstil nu
quote:Op maandag 28 november 2005 23:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
WTF!!!! Ik bood aan me stil te houden omdat je zeurde dat je op deze manier nooit het laatste woord kreeg. Soepkip![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach hij is nu vast in zn eigen soep aan t gaarkokenquote:Op maandag 28 november 2005 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
moet je echt trots op zijn, wat min zeg
![]()
Ik zet het gas effe wat hogerquote:Op maandag 28 november 2005 23:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach hij is nu vast in zn eigen soep aan t gaarkoken![]()
Ga jij je mond eens spoelen met een berg zeepquote:Op maandag 28 november 2005 23:27 schreef demins het volgende:
Gnagnagna!
LoveBear! Een geslaagde woordspeling!!quote:Op maandag 28 november 2005 23:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach hij is nu vast in zn eigen soep aan t gaarkoken![]()
Ik heb Maurisico een mailtje op zijn weblog gestuurd, meer kan ik niet doen.quote:Op maandag 28 november 2005 23:26 schreef PC eend het volgende:
Die gasten komen toch wel opdagen he
Niks persoonlijks hoor Cuall![]()
![]()
Ik doe enkel verslag!quote:Op maandag 28 november 2005 23:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen met een berg zeep![]()
ben goed wakker en heb geen drank opquote:Op maandag 28 november 2005 23:28 schreef demins het volgende:
[..]
LoveBear! Een geslaagde woordspeling!!![]()
Dat was geen verslag, ze is er uit hoor.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
ben goed wakker en heb geen drank op![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef PC eend het volgende:
Ik trek het ff niet meer, ik zie het allemaal wel![]()
JOSTIFLIP!quote:
Nee die verstopt zich nog steeds in zn schoenquote:
met of zonder lawaaibank?quote:Op maandag 28 november 2005 23:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee die verstopt zich nog steeds in zn schoen
In de hoop dat de sint m mee neemt naar het warme Spanje
Ja op de blog heeft ie een streamverslag gesubmitquote:
Hij heeft zijn Avatar verandertquote:Op maandag 28 november 2005 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja op de blog heeft ie een streamverslag gesubmit![]()
Duurt niet lang meer dan.quote:Op maandag 28 november 2005 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja op de blog heeft ie een streamverslag gesubmit![]()
Laatste keer dat ik ze zag lagen ze te rollebollen in de tuin. waren het oneens over de te volgen tactiek. Zag ze nog in de vijver verdwijnen, daarna heb ik ze nie meer gezien.quote:Op maandag 28 november 2005 23:41 schreef cuall het volgende:
Kribbet Maurisico waar zijn jullie??????/
Geen eendje in de vijver hoop ikquote:Op maandag 28 november 2005 23:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ze zag lagen ze te rollebollen in de tuin. waren het oneens over de te volgen tactiek. Zag ze nog in de vijver verdwijnen, daarna heb ik ze nie meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |