ligt aan 'e'en van de plaatjesquote:Op maandag 28 november 2005 16:07 schreef qwerty_x het volgende:
Lucille komt altijd wel over alsof ie verstand heeft van bits en bytes:
dat genoemde inlog-ding: kan daar wat aan gedaan worden ?
Volgens mij is het gewoon de schuld van BHFH!quote:ik wil niet samenwerken, maar gewoon eens wat rommelen met de software en het forum. Ik heb het nodig voor mijn ontwikkeling.
quote:Op maandag 28 november 2005 19:21 schreef flipsen het volgende:
Fuck me, ik ben me van geen kwaad bewust? Ik krijg ook geen inlogschermpjes overigens... Weird. Gewoon met Google gezocht naar plaatjes en die links gecopy/pastet... Sorry!
Alleen de 5 vaste posters.quote:Op maandag 28 november 2005 18:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik krijg trouwens een log-in scherm als ik op de eerste pagina van dit topic kijk..moet je je tegenwoordig aanmelden om hier te mogen posten? incrowd only??
En Brussel op 17 december?quote:Op maandag 28 november 2005 18:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
alweer een nieuwe???? ik had nog niet eens een tvp geplaatst in de vorige!!! Anyway, ik ga weer een weekendje naar Parijs 10 december om te beginnen !
Weer bij je Parijse chick?quote:Op maandag 28 november 2005 18:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
alweer een nieuwe???? ik had nog niet eens een tvp geplaatst in de vorige!!! Anyway, ik ga weer een weekendje naar Parijs 10 december om te beginnen !
Als je daarop inlogt krijg je wat meer rechten op deze pagina. Ik wist niet dat ze jou daar ook voor geselecteerd haddenquote:Op maandag 28 november 2005 18:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik krijg trouwens een log-in scherm als ik op de eerste pagina van dit topic kijk..moet je je tegenwoordig aanmelden om hier te mogen posten? incrowd only??
quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 21:59 schreef Douwe het volgende:Je vergeet GOL!
En VASP is toch al lang failliet?
Op http://jackbol.waarbenjij.nu staat een foto van m'n balkon, ook goed?quote:Op maandag 28 november 2005 23:48 schreef Douwe het volgende:
Hey flipsen, heb je niet een foto met het uitzicht uit je raam?
Jij fotoboeklurcker!quote:Op maandag 28 november 2005 21:45 schreef DutchTrain het volgende:
Hoe is het met je zaklamp?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 07:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Jij fotoboeklurcker!
Ik vind het een verouderde bak, zeker van binnen.quote:Op maandag 28 november 2005 23:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
md11 is een gewoon een iets doorontwikkelde dc10 met een iets andere naam
Kon Julianaplein is het plein voor het Centraal Station in Den Haag. Daarnaast staat het overdekte winkelcentrum Babylon en daarnaast staat de aperots, ofwel het ministerie van Buitenlandse Zaken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:03 schreef Jaguarized het volgende:
Even twee vraagjes waar DT het antwoord wel op weet denk ik.
Koningin Julianaplein, is dat die overdekte passage nabij het Centraal Station in Den Haag waar Koninkrijksrelaties ook zit?Ben je bekend in de regio Carnegielaan / Laan van Meerdervoort / Zoutmanstraat / Van Speykstraat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |