en zo ontzéttend anders!! bril-fucking-jant!quote:Op maandag 28 november 2005 17:46 schreef Waxxer het volgende:
Je herkent me bijna niet weer he?En ook zo.... zo.... ja, zo gedúrfd vooral!
Jaaaaa dat dacht ik ook joh!quote:Op maandag 28 november 2005 17:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en zo ontzéttend anders!! bril-fucking-jant!
Ik ga zometeen ook nog even naar de kapper, en dan vanavond: de finale van Expeditie Robinson 2005!
aaahhhhh wat leuk!!!quote:Op maandag 28 november 2005 17:48 schreef wonderer het volgende:
Speciaal voor KP: http://www.nietoverdrijven.com/galleries/image.php?p=DSC03428.jpg&g=antw
Ik moet de aflevering van vorige week nog kijken...quote:Op maandag 28 november 2005 17:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaa dat dacht ik ook joh!Toch maar even met lach, om aan te tonen dat ik niet depressief ben
[afbeelding]
En ER vanavond!! Welke Belg gaat winnen? Wie gaat er met de Franken vandoor?!![]()
en daarvoor loop je dan het hele huis door, helemaal naar de hal? Is het licht daar beter?quote:Op maandag 28 november 2005 17:53 schreef Waxxer het volgende:
Jaaaaa dat dacht ik ook joh!Toch maar even met lach, om aan te tonen dat ik niet depressief ben
[afbeelding]
En ER vanavond!! Welke Belg gaat winnen? Wie gaat er met de Franken vandoor?!![]()
Dat kan op de Talpa-site tegenwoordig geloof ikquote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet de aflevering van vorige week nog kijken...
lijkt een beetje een pluisje op je hoofd!?quote:Op maandag 28 november 2005 17:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou, pffffff ik helemaal van de westelijke vleugel naar de oostelijke vleugel, stoot ik bijna mijn kristallen kerstboom om en met mijn elleboog bijna die Dalí van de muur gestoten!quote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en daarvoor loop je dan het hele huis door, helemaal naar de hal? Is het licht daar beter?
Geloven doe je maar in de kerkquote:Op maandag 28 november 2005 17:55 schreef Waxxer het volgende:
Dat kan op de Talpa-site tegenwoordig geloof ik
Mja lijkt, met de nadruk op lijktquote:Op maandag 28 november 2005 17:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
lijkt een beetje een pluisje op je hoofd!?![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!quote:Op maandag 28 november 2005 17:56 schreef Waxxer het volgende:
Nou, pffffff ik helemaal van de westelijke vleugel naar de oostelijke vleugel, stoot ik bijna mijn kristallen kerstboom om en met mijn elleboog bijna die Dalí van de muur gestoten!
Ja, weet ik, maar dat moet dus nog even voor vanavondquote:Op maandag 28 november 2005 17:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Geloven doe je maar in de kerk![]()
hier staan alle afleveringen.
kristalle kerstboom??? foto!quote:Op maandag 28 november 2005 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, pffffff ik helemaal van de westelijke vleugel naar de oostelijke vleugel, stoot ik bijna mijn kristallen kerstboom om en met mijn elleboog bijna die Dalí van de muur gestoten!
ik jou ook niet ! waar stond/liep/werkte je ergens ?quote:
Nou, ook Gód weet die zware deur te openen heurjquote:Op maandag 28 november 2005 17:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Geloven doe je maar in de kerk![]()
hier staan alle afleveringen.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kristalle kerstboom??? foto!
BIJNA zei ik he?! Hij staat nog recht overeind!quote:Op maandag 28 november 2005 17:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!NIET DE KERSTBOOM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Ik ga dan maar niet bij het raampje zittenquote:Op maandag 28 november 2005 18:00 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ook Gód weet die zware deur te openen heurj
Jij vluchten naar Curacao, betalen betalen, inchecken, uitchecken, douane en alles.... slepen met die koffers.... En jaaa hoor, daar is Hij weer! Vraag me niet hoe hij 't doet, maar er is nog geen vliegtuig uitgevonden die 'm kan bijbenen!
Misschien stapt Hij wel in!quote:Op maandag 28 november 2005 18:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ga dan maar niet bij het raampje zitten.
Zolang Ie homofoob is, komt Ie er bij mij niet inquote:Op maandag 28 november 2005 18:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien stapt Hij wel in!En zit Hij in je hartje!
HIj neemt maar een andere vluchtquote:Op maandag 28 november 2005 18:06 schreef Waxxer het volgende:
Misschien stapt Hij wel in!En zit Hij in je hartje!
quote:Op maandag 28 november 2005 18:08 schreef wonderer het volgende:
Zolang Ie homofoob is, komt Ie er bij mij niet in
God. Moet met hoofdletter enzo, anders had ik ie getyptquote:Op maandag 28 november 2005 18:10 schreef creno het volgende:
wie is le ?
Wiehie?quote:Op maandag 28 november 2005 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
God. Moet met hoofdletter enzo, anders had ik ie getypt
ooow, ik las LE hahahaquote:
Bolletjes in Leviticusquote:Op maandag 28 november 2005 18:17 schreef fulco- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt ie tegengehouden bij de 100% controle. Hij voert wat in zijn schild![]()
uuhhhquote:Op maandag 28 november 2005 18:17 schreef fulco- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt ie tegengehouden bij de 100% controle. Hij voert wat in zijn schild![]()
helaas, dat is pas op de terugweg...quote:Op maandag 28 november 2005 18:17 schreef fulco- het volgende:
30 graden vindt ik beter. Dus doe je best, je hebt nog twee dagenquote:Op maandag 28 november 2005 18:20 schreef fulco- het volgende:
XMN8R, ik heb net de temperatuur van het zeewater gechecked. Ongeveer 28 graden
Ik ben de beachguard van dit strandlquote:
De minstreel?quote:
Linkje werkt nietquote:
Is gefixed hoorquote:Op maandag 28 november 2005 18:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Linkje werkt niet
enniehoe, ik ben weer effe weg
je zit op curaçao te fokken ? dat heb je slim bekeken !quote:Op maandag 28 november 2005 18:23 schreef fulco- het volgende:
[..]
Ik ben de beachguard van dit strandl![]()
Heb jij me al eens horen "zingen"?quote:
bril-fucking-jant !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |