Adje is een acteurquote:Op maandag 28 november 2005 23:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Adje? Schijnt een collega van mij te zijn....Geen echte mongool overigens.
Dat zeg ik.quote:
Ohquote:Op maandag 28 november 2005 23:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Adje? Schijnt een collega van mij te zijn....Geen echte mongool overigens.
Peet had het over kalkaanslag ... het EERSTE waar je dna aan denkt is natuurlijk draken en darkroomsquote:Op maandag 28 november 2005 23:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is de enige "room" die jij kent heh?
Keine Ahnung.quote:Op maandag 28 november 2005 23:14 schreef wonderer het volgende:
Nee! Niet Adje! Die andere...
G_E! Heb je de nieuwe Flo al besteld en alles?quote:Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
*met rode oortjes allemaal schokkende dingen teruglees*
Ja ja.. tuurlijk schatquote:Op maandag 28 november 2005 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Peet had het over kalkaanslag ... het EERSTE waar je dna aan denkt is natuurlijk draken en darkrooms
Ja, vannacht om half twee of zoiets.quote:Op maandag 28 november 2005 23:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
G_E! Heb je de nieuwe Flo al besteld en alles?.
Begin ik toch te twijfelen of ik niet bij de eerste 50 zit. Mn geld is al onderweg iig.quote:Op maandag 28 november 2005 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, vannacht om half twee of zoiets..
En ook niet een beetje Geëerig?quote:Op maandag 28 november 2005 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
Spinvis is nogal ajuu-erig.. met een vleugje Waxxeriaans..
Hij ging naar het songfestival voor mensen met een verstandelijke beperking... een tijdje terug was ie bij Paul de LEeuw en nu is ie er weer.quote:
daar zijn we langsgekomen, maar we hadden geen zin in theequote:Op maandag 28 november 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:
@ creno:
ik stond gisteren bij PIKwick
vandaag stond ik achter de bar in hal 6
(en dat was leuker)
Pim Avondrood? Die ook bij Idols was?quote:Op maandag 28 november 2005 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij ging naar het songfestival voor mensen met een verstandelijke beperking... een tijdje terug was ie bij Paul de LEeuw en nu is ie er weer.
Zilversmid heet ie, geloof ik.quote:Op maandag 28 november 2005 23:26 schreef Timmah het volgende:
[..]
Pim Avondrood? Die ook bij Idols was?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |