Vrouwen, he...quote:Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens ook ondermaats. Omdat jij zo graag met dit weer halfnaakt wil rondlopen over straat haal je maar ff een aantal geloofsovertuigingen van een zeer grote groep mensen onderuit![]()
![]()
![]()
als ik het me goed herinner waren adam en eva ook niet geheel gekleedquote:Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens ook ondermaats. Omdat jij zo graag met dit weer halfnaakt wil rondlopen over straat haal je maar ff een aantal geloofsovertuigingen van een zeer grote groep mensen onderuit![]()
![]()
![]()
Ik hoorde haar alleen praten , ik kon niet verstaan watquote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
verstond ik zoiets als "ik trek het niet meer"?
quote:Op maandag 28 november 2005 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vrouwen moeten eens kappen om halfnaakt op de bar te gaan dansen en zo de hormonenstructuur van mannen in de war te gaan brengen om vervolgens niet toe te staan dat er aangezeten mag worden verdomme!
Je kan nooit eens rustig een biertje drinken in de bananenbar zonder dat ze het weer flikken![]()
Dido trekt vanaf nu ook de wc niet meer door... trekfobiequote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef Minouishere het volgende:
[..]
tuuuurlijk, het zijn altijd "andere mannen"![]()
Whehehe, nee maar toen waren er nog geen andere mannen die daaraan het recht ontleenden om Eva aan te randen.quote:Op maandag 28 november 2005 01:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner waren adam en eva ook niet geheel gekleed
Jawel met een:quote:Op maandag 28 november 2005 01:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner waren adam en eva ook niet geheel gekleed
Gezien Roel's multifunktioneel geb ruik van de toilet ging ik naar buiten...dan maar iedere keer met een sopje het schoonmaken...quote:Op maandag 28 november 2005 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dido trekt vanaf nu ook de wc niet meer door... trekfobie
quote:Op maandag 28 november 2005 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehehe, nee maar toen waren er nog geen andere mannen die daaraan het recht ontleenden om Eva aan te randen.
Niet geheel gekleed dus.quote:
Ik denk dat van de vrouwen alleen Lieske echt slaapt.quote:Op maandag 28 november 2005 01:14 schreef doka het volgende:
Ingrid is ook nog wakker?
Je kan het proberen... maar ik geef je geen garantiesquote:Op maandag 28 november 2005 01:14 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ow dus als ik zo overstraat loop mag het wel ...![]()
Doet me denken aan die reclame: "Waar liggen m'n sokken?" "Naast je vijgeblad..."quote:
hahahahahquote:Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kan het proberen... maar ik geef je geen garanties![]()
Ojee.... Ik zou maar vast gaan rennen...quote:Op maandag 28 november 2005 01:14 schreef versabommie het volgende:
als ik een ander zijn mokkel kan shaggen die niet mijn vriend is dan zou ik het ook niet nalaten!
ach enige regel die ik heb is dat ik getrouwd ben en dus niet buiten de deur shag!quote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ojee.... Ik zou maar vast gaan rennen...
quote:Op maandag 28 november 2005 01:18 schreef Foreverblue het volgende:
Is dit een subtiele boodschap naar Rob toe?
[afbeelding]
Maar er zijn ook vrouwen die hun intenties keurig netjes aangeven.quote:Op maandag 28 november 2005 01:14 schreef versabommie het volgende:
Maar ff serieus, ik vind het ook niet leuk als die vrouwen me de hele tijd willen knuffelen en knijpen ongevraagd, als ik in mijn op maat gesneden armani teletubbiepak ga stappen!
Dat zei ik gister ook al dat hij terug in n mand moestquote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nomineren wordt steeds makkelijker, vrouwonvriendelijk wezen![]()
Had ik je gisteren al niet verteld terug in je mand te kruipen![]()
een pit halen zegt dat je wel wat danquote:Op maandag 28 november 2005 01:19 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben het steeds over een Mars halen tijdens het kaarten.... hebben ze zo'n honger steeds of snap ik iets niet?
quote:Op maandag 28 november 2005 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar er zijn ook vrouwen die hun intenties keurig netjes aangeven.
[afbeelding]
Neem je al die wijven gewoon mee naar huis?quote:Op maandag 28 november 2005 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach enige regel die ik heb is dat ik getrouwd ben en dus niet buiten de deur shag!
Nee want ik kan helemaal niet kaarten...quote:Op maandag 28 november 2005 01:20 schreef Coraatje het volgende:
[..]
een pit halen zegt dat je wel wat dan
Waarschijnlijk zolang zij last heeft van het derde handje in haar nachtmerries.quote:Op maandag 28 november 2005 01:14 schreef farceman het volgende:
Vraag me af hoe lang Roel nu wordt genegeerd door Dido...
proberen zo veel mogenlijk punten te halen,of eigenlijk alle punten te halen die in die ronde te halen valtquote:Op maandag 28 november 2005 01:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee want ik kan helemaal niet kaarten...
Joost wil een mars tussen zijn billetjes....quote:Op maandag 28 november 2005 01:19 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben het steeds over een Mars halen tijdens het kaarten.... hebben ze zo'n honger steeds of snap ik iets niet?
ben niet voor niets groter gaan wonenquote:Op maandag 28 november 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Neem je al die wijven gewoon mee naar huis?
Ingrid wilde op zijn hoofd schijtenquote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joost wil een mars tussen zijn billetjes....
IK BEN EEN ZWIJN, IK BEN EEN ZWIJN!
quote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef Bocaj het volgende:
Mensen, jullie zijn van mijn verlost want ik ga slapen
Sleep tightquote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef Bocaj het volgende:
Mensen, jullie zijn van mijn verlost want ik ga slapen
quote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef lovebear het volgende:
Ik ga lekker slapen truste allemaal en veel plezier nog![]()
![]()
Ikke ookquote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef lovebear het volgende:
Ik ga lekker slapen truste allemaal en veel plezier nog![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 01:14 schreef versabommie het volgende:
Er bestaan niet eens mannenregels, als ik een ander zijn mokkel kan shaggen die niet mijn vriend is dan zou ik het ook niet nalaten!
Weet je wat ik wel tussen joost z'n billetjes zou willen?quote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joost wil een mars tussen zijn billetjes....
IK BEN EEN ZWIJN, IK BEN EEN ZWIJN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |