Ik vond zelfs die oude gast sexeh.quote:Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die rechter sexyop deze foto is ie een beetje eng maar in de film is ie sexy
quote:
Krum lijkt op Bradleyquote:
Sweet Dreams Timmahquote:Op maandag 28 november 2005 00:06 schreef Timmah het volgende:
Ik ben eens mn bedje opzoeken. 6 Uur gaat de wekker alweer...
.
Maarrr, heeft Bradley ook een geil accent?quote:
Brad kan zo'n beetje elk accent nadoen, dus JAquote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maarrr, heeft Bradley ook een geil accent?
Cultuur is een zeer ruim begrip; het omvat vaardigheden/techniek, taal(gevoel), implicaties, feiten benadering, én kunst en muziek.quote:Op maandag 28 november 2005 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Draagt bij aan innerlijke verrijking![]()
dus kan nooit te veel zijn
Ruilen?quote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad kan zo'n beetje elk accent nadoen, dus JA
Hell no!quote:
En op welk Nederlands tijdstip is Bradley nu straks weer thuis ?quote:
Dan val ik al gelijk afquote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen,en dromen over zware zachte zoete sexy stemmen, en mannelijke ruige handen die me liefkozend en beschermend vatspakken, en dat gecombineerd met ogen die me doorzien en een mond om te zoenen....
Sweet Dreams voor Ang3l en dat je ook het nagerecht Tiramisu maar voorbij mag zien komen in die dromenquote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen,en dromen over zware zachte zoete sexy stemmen, en mannelijke ruige handen die me liefkozend en beschermend vatspakken, en dat gecombineerd met ogen die me doorzien en een mond om te zoenen....
Toch jammer dat ik er nu niet ben hequote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
Klinkt leuk, veel droomplezier. Dan ga ik zachtjes naast de zakjapanner liggen en mn laptop op z'n rug zetten.quote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
Als het vliegtuig op tijd is, landt hij over een anderhalf uur, en dan moet ie nog naar huis rijden in de spits. Dus nog tweeeneenhalf uur, denk ik.quote:Op maandag 28 november 2005 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En op welk Nederlands tijdstip is Bradley nu straks weer thuis ?
kortom hoeveel uur is hij onderweg voordat hij weer echt thuis is
Oh, via google, nu ja, hierzoquote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"valt van z'n stoel"
jemig waar heb je die fraaie smiley nou weer gevonden![]()
Zijn jouw handen niet ruig en mannelijk?quote:
Je hebt wel een sexy stem.quote:
En je kookzin want we gaan oefenen op m'n ballenquote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik er nu niet ben he
ik zal vrijdag mijn ring meenemen![]()
Een 7,1.quote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil een rapportcijfer: http://www.gay.nl/elchico
4- Wat een patsertje.quote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
O hell yeah!quote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams voor Ang3l en dat je ook het nagerecht Tiramisu maar voorbij mag zien komen in die dromen![]()
*geeft Ang3l zo'n zacht fluisterkusje met z'n licht door wijn bevochtigde rode lipjesquote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
voor foto 4 een 8 want die is echt mooi en staat hij goed opquote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik val op patsersquote:
Geen idee.. dat mag jij beoordelenquote:Op maandag 28 november 2005 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn jouw handen niet ruig en mannelijk?
Hoertjes.quote:Op maandag 28 november 2005 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val op patsers(vandaat ook de stoere hetero fetish) En Dr Dreamy is ook wel een beetje een patser
Een krappe 5.5, alleen omdat 'ie wellicht een lekker lichaam heeft.quote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond 'm ei'k best wel op Dr Dreamy lijkenquote:Op maandag 28 november 2005 00:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een krappe 5.5, alleen omdat 'ie wellicht een lekker lichaam heeft.
Ik niet *ril*quote:Op maandag 28 november 2005 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val op patsers(vandaat ook de stoere hetero fetish) En Dr Dreamy is ook wel een beetje een patser
Zeg mams!quote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[quote]Op maandag 28 november 2005 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn jouw handen niet ruig en mannelijk?
[/quote
nee zijn handen zijn nog erg zacht en jong
die worden vast nog mannelijk
maar geloof me beschermend is hij zeker
]
8.5quote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef TehRockstar het volgende:
Als ik me die foto kan herinneren vind ik hem mooier.
Ik vond m in t echt iets mooier..dan lacht ie tenminstequote:
Mee eens maar dan moet hij wel gewoon foto 4 als openingsfoto gebruiken want die er nu staat is niet goedquote:Op maandag 28 november 2005 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
8.5
Mannelijk
Attitude
Goed Lichaam
Mysterieuze Ogen
*LOL* Hij zegt dat ie me herkent als de jongen die 5 jaar geleden niet van de blokken van de DansSalon af te slaan wasquote:Op maandag 28 november 2005 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
8.5
Mannelijk
Attitude
Goed Lichaam
Mysterieuze Ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |