abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32649318
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:13 schreef SCH het volgende:
Dat zou moeten inhouden dat als jij er een bericht plaatst over je voorliefde voor smurfensex dat het dan zou moeten blijven staan?
Nee want dat valt buiten het algehele onderwerp van de site, politiek. Maar als je stelt dat je onafhankelijk bent dan moet je dat natuurlijk wel tot uiting laten komen in je moderatie beleid.
  maandag 28 november 2005 @ 17:17:40 #52
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_32649350
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zou moeten inhouden dat als jij er een bericht plaatst over je voorliefde voor smurfensex dat het dan zou moeten blijven staan?
Indymedia verwijderd wel vaker berichten die niet in hun straatje vallen. Moet ik ze nageven, daar zijn ze goed in.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_32649355
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op de site van AFA zie ik niet staan dat ze zich hebben opgeheven. Het lijkt me ook raar dat ze zichzelf zouden opheffen naar aanleiding van dit incident.

Dat er een vechtpartij is geweest staat buiten kijf, dat heeft de politie immers ook erkend, maar het blijft een vage toestand, zoals SCH al aangeeft. Een persbericht van De Krijger vol spelfouten en een reactie van AFA waarin men aangeeft zichzelf op te heffen, terwijl er op de site van AFA niets over terug te vinden is.
Het staat wel op de site van AFA Utrecht: http://utrecht.antifa.net/
pi_32649396
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het staat wel op de site van AFA Utrecht: http://utrecht.antifa.net/
Je hebt gelijk. Wazige actie, je zou bijna denken dat ze er wat mee te maken hebben.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32649412
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Indymedia verwijderd wel vaker berichten die niet in hun straatje vallen. Moet ik ze nageven, daar zijn ze goed in.
Het lijkt me niet meer dan terecht dat berichten met een hoog hoax-gehalte of waarvan niet duidelijk is of de afzender is wie ze beweren te zijn verwijderd worden. Dat is een soort van minimale moderatie die nodig is bij een site waarop iedereen berichten kan plaatsen.
  maandag 28 november 2005 @ 17:21:50 #56
110987 ErwinRommel
pi_32649471
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:19 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het lijkt me niet meer dan terecht dat berichten met een hoog hoax-gehalte of waarvan niet duidelijk is of de afzender is wie ze beweren te zijn verwijderd worden. Dat is een soort van minimale moderatie die nodig is bij een site waarop iedereen berichten kan plaatsen.
Met dit bericht zou ik ze nog het voordeel van de twijfel geven.
Maar als er in de ogen van Indymedia iets hen niet bevalt, of welke via de feedback van hen word "getackeled" dan heeft dat niets meer met minimale moderatie te maken maar simpelweg met censuur.
pi_32649751
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Met dit bericht zou ik ze nog het voordeel van de twijfel geven.
Maar als er in de ogen van Indymedia iets hen niet bevalt, of welke via de feedback van hen word "getackeled" dan heeft dat niets meer met minimale moderatie te maken maar simpelweg met censuur.
Ze zeggen geen discussiesite te zijn. De reactiemogelijkheid is niet om je mening te deponeren, maar om nadere info te geven over een bericht of onderwerp. Deze regel gebruiken ze volgens mij wel wat meer om rechtse meningen te verwijderen, waar linkse meningen over het algemeen wel getolereerd worden. Maar goed, daarvoor is het natuurlijk ook juist een site van linkse activisten.
pi_32650562
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:16 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nee want dat valt buiten het algehele onderwerp van de site, politiek. Maar als je stelt dat je onafhankelijk bent dan moet je dat natuurlijk wel tot uiting laten komen in je moderatie beleid.
Het is geen open site waar iedereen maar wat op kan posten, dat staat ook nergens.
  maandag 28 november 2005 @ 18:16:36 #59
110987 ErwinRommel
pi_32650728
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:31 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ze zeggen geen discussiesite te zijn. De reactiemogelijkheid is niet om je mening te deponeren, maar om nadere info te geven over een bericht of onderwerp. Deze regel gebruiken ze volgens mij wel wat meer om rechtse meningen te verwijderen, waar linkse meningen over het algemeen wel getolereerd worden. Maar goed, daarvoor is het natuurlijk ook juist een site van linkse activisten.
Ze zeggen idd geen discussiesite te zijn. Er gaat geen enkele wisselwerking vanuit doordat alles wat enigzins rechtsgekleurd is al weggemodereerd is. Wat het dus opensteld voor reacties op nieuwsberichten van linkse hoek. Daar heb ik niets op tegen., dat is hun goed recht.
Wel ben ik erop tegen dat wanneer er een linkse actie negatief in het nieuws komt doordat ze bv een rechtse demonstratie de weg blokeren er wel vele organisaties zijn die dat mogen verkondigen. Met links naar hun website toe.
Een medium dus voor de linkse spreekbuis welke geen inmenging duldt van rechtse tegenreacties om een actie te weerspreken.
  maandag 28 november 2005 @ 18:17:13 #60
110987 ErwinRommel
pi_32650749
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is geen open site waar iedereen maar wat op kan posten, dat staat ook nergens.
Wel via de open links SCH.
pi_32650914
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wel via de open links SCH.
Maar een bericht over een demonstratie van Michiel Smit blijft er niet opstaan, logisch toch?
pi_32650937
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Een medium dus voor de linkse spreekbuis welke geen inmenging duldt van rechtse tegenreacties om een actie te weerspreken.
Beetje tegenwicht tegen de vele Fortuynsites, GeenStijl-achtige sites, Polinco-achtige sites etc. etc.
pi_32651783
@SCH, wil je ff even ophouden met je pogingen rechts af te zeiken.

Dankuwel
Verwijderd door Admin.
pi_32653248
quote:
dewanand zegt:
om 1:34 pm

wordt tijd dat nieuw rechts wat volksmilities opricht. wapenwet aanpassen.
michiel smit heeft zeer zeker gelijk in zijn boek, veiligheid, doe het zelf. lees zijn boek zou ik zeggen.

moet wel toevoegen dat michiel smit flink moet trainen om toespraken te houden en meer stemmen te winnen. nieuw rechts is nu de beste rechtse partij en er moet een fusie komen met alle andere rechtse organisaties. liefst een rechts netwerk opbouwen in heel europa. strijden is het democratisch recht van elk volk.

links is beetje debiel geworden.
landverraders moeten eruit gegooid worden.

des te meer reden om voor de sterkste rechtse partij te kiezen.
alle jongemannen moeten zich nu bewapenen en ten strijde trekken voor het behoud van Nederland.

Immers, en ik herhaal:
Wat is Nederland zonder oernederlanders?

Dewanand
http://www.platformdekrijger.nl/?p=48
Dewanand zou ook bekend staan onder de naam Jan Peter Mante.
In dit stukje (een reactie op de Utrechtbeating) roept hij op tot een gewapende strijd en het deporteren van politieke vijanden.
Lekker fris..zo
pi_32653356
"een haatcampagne tegen vaderlandslievende jongeren zoals de twee slachtoffers"

pi_32653437
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:03 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
@SCH, wil je ff even ophouden met je pogingen rechts af te zeiken.

Dankuwel
Kun jij misschien ook eens iets anders aan de discussie bijdragen dan zo nu en dan wat offtopic commentaar op SCH? Met elkaar stevig in discussie gaan, best, maar je discussieert niet eens.
pi_32654048
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef SCH het volgende:
"een haatcampagne tegen vaderlandslievende jongeren zoals de twee slachtoffers"

Offtopic:

Die jongens zijn net zo openlijk 'vaderlandslievend' als het icoon van SC Heerenveen ....
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')