Mag ik vragen wat voor programma dat is?quote:Op zondag 4 december 2005 19:47 schreef Zebbie het volgende:
[..]
check de gebouwenboom
[afbeelding]
Hier moet alles op staan en anders kom je het ook op het travianforum wel tegen
Die kosten beginnen een beetje de pan uit te rijzen.quote:Graanveld Niveau 6
Àl het graan voor de bevolking wordt hier geproduceerd. Door het niveau te verhogen wordt de productie ook verhoogd.
Productie op het moment: 50 per uur
Productie op niveau 7: 70 per uur
Kosten voor volgend level 7:
1520 | 1950 | 1520 | 435 | 1 | 1:45:10
Ja maar als je alle velden van 1 soort geleidelijk omhoog laat gaan dan merk je der niets vanquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:26 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Die kosten beginnen een beetje de pan uit te rijzen.
Dat doe ik dus.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:34 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ja maar als je alle velden van 1 soort geleidelijk omhoog laat gaan dan merk je der niets van![]()
Misschien heb je relatief gezien te weinig velden? Dus teveel gebouwen die graan slurpen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat doe ik dus.
Al m'n graan zit op 6 en er moet er nu dus een naar 7.
Ook niet. Jij focust op zo snel mogelijk nieuwe gebouwen neerzetten. Mijn focus ligt op uitbreiding van de resourcevelden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Misschien heb je relatief gezien te weinig velden? Dus teveel gebouwen die graan slurpen?
Mwoah, als ik jouw lijstje van gebouwen zie dan heb jij meer dan dat ik nu heb en ik heb 60/70 inwoners meer... Op hoeveel staan je velden dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef maniack28 het volgende:
Nee, ik heb eerst gefocused op velden, nu gebouwen, zodra ik wat ridders heb ga ik voor de velden weer
Hehe. Ik was degene die ontdekte dat machiel weinig verdediging meer had staan, maar mijn troepen waren weg. Hij is gisteren volledig leeggehaaldquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:18 schreef jorryt het volgende:
Motrax viel machiel aan ZAFT - Fok! 06.12.05 11:23
lurker
Als je een Korenmolen bouwt krijg je 5% extra over je bruto graanproductie. Dat tikt toch wel aardig aan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat doe ik dus.
Al m'n graan zit op 6 en er moet er nu dus een naar 7.
Nja, het tikt wel aan maar ik denk dat dat pas echt wat zoden aan de dijk zet als je wat hoger zit met je velden.. Maar je hebt wel gelijk, ik heb zowat geen keuze meer.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:02 schreef Motrax het volgende:
Als je een Korenmolen bouwt krijg je 5% extra over je bruto graanproductie. Dat tikt toch wel aardig aan.
Er heeft iemand zitten berekenen dat vanaf 5 levels 5 graan een lvl 1 Korenmolen rendabel is. Hogere lvls weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:07 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nja, het tikt wel aan maar ik denk dat dat pas echt wat zoden aan de dijk zet als je wat hoger zit met je velden.. Maar je hebt wel gelijk, ik heb zowat geen keuze meer.
Vanaf hoofdgebouw lvl 10 kan je gebouwen verwijderen. Wel per lvl, dus een lvl 10 gebouw moet je 10x de opdracht geven om te verwijderen, heel irritant.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:10 schreef maniack28 het volgende:
Kan je btw ook bouwen verwijderen? En is er plek genoeg om van alles 1 neer te zetten?
Overmorgen zit hij op 100+ popquote:Op woensdag 7 december 2005 15:08 schreef jorryt het volgende:
netjes, in Fok2 is nog plaats voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |