Vaak online zijn zodat je grondstoffen optimaal groeien en je voorraad nooit vol zitquote:Op zondag 4 december 2005 19:42 schreef maniack28 het volgende:
Hoezo speel ik gewoon goed dan? Ik snap niet wat ik goed doe dan
Tsja.... dat is niet zo moeilijk... ik sta op met internet en ga naar bed met internetquote:Op zondag 4 december 2005 19:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Vaak online zijn zodat je grondstoffen optimaal groeien en je voorraad nooit vol zit
check de gebouwenboomquote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef maniack28 het volgende:
En btw, hoe hoog moet mn Academie zijn voor ik mooie paardjes kan maken? Ik kan nu alleen maar padvinders uitvinden
Laat maar, mn stal moet niveau 5 zijn
Omdat die het spel nog geen 2 weken spelenquote:Op zondag 4 december 2005 18:28 schreef maniack28 het volgende:
en btw... waarom zijn er uberhaupt mensen met een populatie lager dan 100? Ik speel 2 weken en ik zit op 100
Zeker wel, ik zie mensen staan zoals Supamario die blijft maar op 45 staanquote:Op zondag 4 december 2005 19:52 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Omdat die het spel nog geen 2 weken spelen![]()
Residentie is goedkoper, je kan daarmee een nieuw dorp oprichten als hij in lvl 10 of 20 zit (dus ergens daar tussen niet) en hij levert weinig cultuurpunten (nodig voor nieuwe dorpen)quote:Op zondag 4 december 2005 19:54 schreef LostFormat het volgende:
Hier ook nog maar eens m'n vraag: Residentie of paleis? Wat zijn precies de voor en nadelen van beide? En wat zou dus de beste keuze zijn?
http://forum.travian.nl/viewtopic.php?t=527quote:Op zondag 4 december 2005 19:59 schreef LostFormat het volgende:
Ik las ook al zoiets over cultuurpunten op het forum van travian. Maar dat speelt in de NL versie helemaal nog niet toch? Wat houdt het precies in?
Thanks, helder. Paleis dan maar.quote:Op zondag 4 december 2005 20:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
http://forum.travian.nl/viewtopic.php?t=527
Heb je al een ambassade? Hoeveel inwoners heb je?quote:Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan ik de fok! alliantie joinen? Of moet ik dan iets speciaals doen?
Leuk spelletje jongens.
Je hebt sowieso een ambassade nodig. En je kan waarschijnlijk gewoon terecht bij fok2 dan.quote:Op zondag 4 december 2005 20:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Laat maar.
Ik ga straks ambassade proberen te bouwen.
Heb nu maar pop: 4, maar net een minuutje bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |