Zorg er gewoon voor dat er niks bij je te halen valt. Dus schuilplaatsen bouwen en je resources laag houden door het zo snel mogelijk uit te geven.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:51 schreef Demonikaan het volgende:
Nu is er weer een andere gast die me constant blijft aanvallen, namelijk TOOL town van de alliantie SD. Is er iemand die me kan helpen hiermee oid?
Overloperquote:Op maandag 12 december 2005 18:15 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben dan ook al weer met een ander webbased spel begonnen:
http://www.torncity.com/register.php?XID=206055![]()
Wat is dat dan voor spel?quote:Op maandag 12 december 2005 18:15 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben dan ook al weer met een ander webbased spel begonnen:
http://www.torncity.com/register.php?XID=206055![]()
Soort omerta maar dan uitgebreider bijv ook met banen, huisdieren, opleidingen. Ben net begonnen maar is tot nu toe best okay.quote:
Als jullie het zo saai vinden, dan wilt ZAFT vast wel wat leven in de brouwerij brengenquote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
Zelfde voor mij
Vind travian niet zo leuk meer
De alli heeft nu precies 6666 punten
Wat de neuk is een NAV?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:20 schreef jorryt het volgende:
Gaan we trouwens nog een NAV ofzo tussen GoT en Fok! sluiten?
Check http://www.darkthrone.com . Het is een mmorpg waarbij je je eigen ras kunt bepalen. Door de inzet mijnwerkers krijg per half uur een x bedrag waarvan je weer wapens kunt kopen zodat je sterker wordt.quote:
Een soort Kings of Chaos dus?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Check http://www.darkthrone.com . Het is een mmorpg waarbij je je eigen ras kunt bepalen. Door de inzet mijnwerkers krijg per half uur een x bedrag waarvan je weer wapens kunt kopen zodat je sterker wordt.
Bovenstaande is wel heel kort beschreven, mischien dat ik binnenkort een Darkthrone topic ga maken maar daar heb ik even tijd voor nodig. Zit nu met een verhuizing ed..
Dat kan niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:42 schreef Dark_Killah het volgende:En dan als ik alles vol heb een paleisje en een residentie bouwen
Wat moet ik hiermee?quote:rients 14.12.05
geen onderwerp 20:30:39
Hallo jullie aliantie heeft kort geleden een NAV gesloten met aliantie zuplap en ik ben een bekende van alliantie zuplap ik heb zelfs in hun aliantie gezeten en nu wou ik vragen of jij en de rest van jullie aliantie,bastet van aliantie oma willen aanvallen want die zijn in oorlog met aliantie zuplap. Ik ken nickpunk uit jullie aliantie ook wel.
bij voorbaat bedankt voor het aanvallen
groeten,
een vriend van aliantie zuplap
Klopt ja. Persoonlijk vind ik Darkthrone leuker.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een soort Kings of Chaos dus?
Whehehe, sorry hoor. Zal ik je anders gewoon wat grondstoffen sturen?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:12 schreef Motrax het volgende:
Wil Machiel even zijn verdediging verminderen120 Praetorianen is toch teveel van het goede
t/m level 10 en dan heb je er ook nog speciale gebouwen voor.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:54 schreef Silver_Shark het volgende:
hoe hoog kan je je resourch velden hebben ik heb bijna alles lvl 5
Wat is je ingame nick dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:49 schreef wc-eend het volgende:
Jorryt kan jij ROG1ER van het dorp Rogieropolis (89|-3) niet eens aanpakken voor mehij blijft me aanvallen..
Zie het als een complimentquote:Op donderdag 15 december 2005 07:42 schreef Torath het volgende:
[..]
Whehehe, sorry hoor. Zal ik je anders gewoon wat grondstoffen sturen?![]()
* Torath maakt snel ook een scout
anders lees je je post van 12 uur terug ff :pquote:
Hoe zit dit?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef Demonikaan het volgende:
Hm, ik ben vanochtend aangevallen omdat iemand van fok! Azubah heeft aangevallen :f Het betrof hier PPL. Ik werd hier op aangesproken door de aanvaller maar ik heb al gezegd dat hij diegene er zelf maar op moet aanspreken .
Nogsteeds negere...?quote:rients
sorry dat je wordt belaagd met berichtjes van mij ik doe dit zelf want iemand heeft mijn naam overgenomen en nu zit ik er zelf weer in maar ik wil nog wel in jullie alliantie want dan kan ik de alliantie zuplap uitroeien dat zijn mijn maten niet dat denken ze dan. het klopt wel dat nickpunk een vriend van me mij is. dat klopt alvast bedankt.
Like I give a rat's assquote:Azubah 16.12.05
Aanval 21:58:09
OK, of wel stuur je mij binnen de dag het vijfvoud aan grondstoffen terug dat je van mij gestolen hebt, ofwel kom ik eens huis houden met mijn leger in jouw kamp. Mss ondertss ook ff je barak enzo plat gooien, kwestie dat dit in de toekomst niet meer gebeurd...
Keuze is aan jou. Je hebt 24u en tijd tikt...
En waarom zou ik hem niet mogen aanvallen ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef Demonikaan het volgende:
Hm, ik ben vanochtend aangevallen omdat iemand van fok! Azubah heeft aangevallen :f Het betrof hier PPL. Ik werd hier op aangesproken door de aanvaller maar ik heb al gezegd dat hij diegene er zelf maar op moet aanspreken .
okquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:04 schreef LostFormat het volgende:
Zeg PPL, als je toch maar half geinterresseerd in het spelletje bent, ga dan eens even wat voorzichter om met zulke hoge gasten. Met zo'n stugge houding forceer je misschien acties waar heel de alliantie nadeel van kan hebben. Misschien interesseert jou dat niet zoveel, ik denk daar anders over.
Mwa, die Azubah is ook wel een aansteller ook hoor. Op zulke berichten zou ik ook niet ingaan. Jammer dat mijn katapulten 26 uur nodig hebben om bij hem te zijn, dus slopen gaat er niet inzittenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:04 schreef LostFormat het volgende:
Zeg PPL, als je toch maar half geinterresseerd in het spelletje bent, ga dan eens even wat voorzichter om met zulke hoge gasten. Met zo'n stugge houding forceer je misschien acties waar heel de alliantie nadeel van kan hebben. Misschien interesseert jou dat niet zoveel, ik denk daar anders over.
Ik weet er ook het fijne niet van. Weet ook niet of hij in een hoge alliantie zit of niet maar als alliantieleden van jezelf last hebben van je acties dan vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om mag gaan...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef DeltaGoodremFan het volgende:
[..]
Mwa, die Azubah is ook wel een aansteller ook hoor. Op zulke berichten zou ik ook niet ingaan. Jammer dat mijn katapulten 26 uur nodig hebben om bij hem te zijn, dus slopen gaat er niet inzitten
Mja uiteraard, maar altijd gelijk geven en voorzichtig zijn maakt het er ook niet spannender op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik weet er ook het fijne niet van. Weet ook niet of hij in een hoge alliantie zit of niet maar als alliantieleden van jezelf last hebben van je acties dan vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om mag gaan...
Vandaar dat ik de alliantie verlaten heb.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik weet er ook het fijne niet van. Weet ook niet of hij in een hoge alliantie zit of niet maar als alliantieleden van jezelf last hebben van je acties dan vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om mag gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |