Zie het als een complimentquote:Op donderdag 15 december 2005 07:42 schreef Torath het volgende:
[..]
Whehehe, sorry hoor. Zal ik je anders gewoon wat grondstoffen sturen?![]()
* Torath maakt snel ook een scout
anders lees je je post van 12 uur terug ff :pquote:
Hoe zit dit?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef Demonikaan het volgende:
Hm, ik ben vanochtend aangevallen omdat iemand van fok! Azubah heeft aangevallen :f Het betrof hier PPL. Ik werd hier op aangesproken door de aanvaller maar ik heb al gezegd dat hij diegene er zelf maar op moet aanspreken .
Nogsteeds negere...?quote:rients
sorry dat je wordt belaagd met berichtjes van mij ik doe dit zelf want iemand heeft mijn naam overgenomen en nu zit ik er zelf weer in maar ik wil nog wel in jullie alliantie want dan kan ik de alliantie zuplap uitroeien dat zijn mijn maten niet dat denken ze dan. het klopt wel dat nickpunk een vriend van me mij is. dat klopt alvast bedankt.
Like I give a rat's assquote:Azubah 16.12.05
Aanval 21:58:09
OK, of wel stuur je mij binnen de dag het vijfvoud aan grondstoffen terug dat je van mij gestolen hebt, ofwel kom ik eens huis houden met mijn leger in jouw kamp. Mss ondertss ook ff je barak enzo plat gooien, kwestie dat dit in de toekomst niet meer gebeurd...
Keuze is aan jou. Je hebt 24u en tijd tikt...
En waarom zou ik hem niet mogen aanvallen ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef Demonikaan het volgende:
Hm, ik ben vanochtend aangevallen omdat iemand van fok! Azubah heeft aangevallen :f Het betrof hier PPL. Ik werd hier op aangesproken door de aanvaller maar ik heb al gezegd dat hij diegene er zelf maar op moet aanspreken .
okquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:04 schreef LostFormat het volgende:
Zeg PPL, als je toch maar half geinterresseerd in het spelletje bent, ga dan eens even wat voorzichter om met zulke hoge gasten. Met zo'n stugge houding forceer je misschien acties waar heel de alliantie nadeel van kan hebben. Misschien interesseert jou dat niet zoveel, ik denk daar anders over.
Mwa, die Azubah is ook wel een aansteller ook hoor. Op zulke berichten zou ik ook niet ingaan. Jammer dat mijn katapulten 26 uur nodig hebben om bij hem te zijn, dus slopen gaat er niet inzittenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:04 schreef LostFormat het volgende:
Zeg PPL, als je toch maar half geinterresseerd in het spelletje bent, ga dan eens even wat voorzichter om met zulke hoge gasten. Met zo'n stugge houding forceer je misschien acties waar heel de alliantie nadeel van kan hebben. Misschien interesseert jou dat niet zoveel, ik denk daar anders over.
Ik weet er ook het fijne niet van. Weet ook niet of hij in een hoge alliantie zit of niet maar als alliantieleden van jezelf last hebben van je acties dan vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om mag gaan...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef DeltaGoodremFan het volgende:
[..]
Mwa, die Azubah is ook wel een aansteller ook hoor. Op zulke berichten zou ik ook niet ingaan. Jammer dat mijn katapulten 26 uur nodig hebben om bij hem te zijn, dus slopen gaat er niet inzitten
Mja uiteraard, maar altijd gelijk geven en voorzichtig zijn maakt het er ook niet spannender op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik weet er ook het fijne niet van. Weet ook niet of hij in een hoge alliantie zit of niet maar als alliantieleden van jezelf last hebben van je acties dan vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om mag gaan...
Vandaar dat ik de alliantie verlaten heb.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik weet er ook het fijne niet van. Weet ook niet of hij in een hoge alliantie zit of niet maar als alliantieleden van jezelf last hebben van je acties dan vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om mag gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |