Gauw onschadelijk maken dan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef rashudo het volgende:
Christon is de bom!
laten ze eerst die irritant fluitketel van een I-jay maar afzetten...Christon just rulezquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
laten ze eerst die irritant fluitketel van een I-jay maar afzetten...Christon just rulez
je, idd, ik heb goede hoop voor vanavond...nou ja, zolang christon en floortje door zijn (en I-jay het veld ruimt) ben ik blijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Hoopgevend commentaar van CDP ook.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ie op de bank terecht komt, samen met Serge en I-Jay.
Zij zijn met afstand de minste finalisten
Ik hoop dat ie ontploftquote:
quote:
Sorry hoor, maar hij zong Fearless gewoon beroerd, hij verneukte Sting... de workshop ging nog maar eigenlijk had op basis van die show Sonny toen plek no 4 moeten krijgen van de juryquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:55 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Bij de workshops en de laatste liveshow was hij erg goed.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij zong Fearless gewoon beroerd, hij verneukte Sting... de workshop ging nog maar eigenlijk had op basis van die show Sonny toen plek no 4 moeten krijgen van de jury
Had ie Fearless dan moeten doen als Dinand?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij zong Fearless gewoon beroerd, hij verneukte Sting... de workshop ging nog maar eigenlijk had op basis van die show Sonny toen plek no 4 moeten krijgen van de jury
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had ie Fearless dan moeten doen als Dinand?
Zingend alsof ie elk moment een ananas kan uitschijten?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef --Globe-- het volgende:
Het was ook niet best vandaag, maar de close-ups maakten wel wat goed
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:42 schreef Lotjeb het volgende:
*nog een fan meldt zich
Volgende week toch maar stemmen want het is niet de bedoeling dat ie er straks uit ligt![]()
Heb je hem geprobeerd te versieren CDP?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je hem geprobeerd te versieren CDP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |