quote:Op maandag 28 november 2005 00:58 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Stil maar.......... ik weet dat je je best gedaan hebt en het goed bedoelde.....![]()
Maar 2 EURO..... daar kan ik me auto nog niet voor parkeren![]()
* M-en-A weet nu dat de uitgave van een extra dure plu niet vergoed gaat worden![]()
Truste en droom maar lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
Lieffies ik ga mijn bed opzoeken, al die spanningen eisen hun tol![]()
Jappie----EXIT
APK------EXIT
Ik denk dat ik wel lekker kan slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Welke kroeg ga jij ook al weer op een regenachtige dag????quote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ik mag overal gratis parkeren
![]()
Oh enne nog steeds kan je op een regenachtige dag naar een kroeg en een paraplu meenemen die ze laten staan![]()
![]()
Volgens mijn advocaat ga ik geknipt en geschoren, ben bang dat er weinig overblijftquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
mag ik dan je wol afscheren is lekker warm![]()
nee sinterklaas niet maar wel een schaap katterig en spreek geen hondentaal
Laten ze t mij doen.quote:Op maandag 28 november 2005 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens mijn advocaat ga ik geknipt en geschoren, ben bang dat er weinig overblijft![]()
Thuiskapster????quote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Laten ze t mij doen.
Kost niet veel en is ni duur![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo mekkeren!![]()
Jullie danken je bestaan aan ons ( Rib enzo) Dus uit dankbaarheid mogen we er best wel wat voor terug verwachten!
* versabommie hoopt voorsprong genoeg te hebben en begint nu gebukt voor eventuele vliegende voorwerpen weg te rennen zo hard als hij kan!
Daar waar ik tegen de bar aan mag pissenquote:Op maandag 28 november 2005 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Welke kroeg ga jij ook al weer op een regenachtige dag????![]()
Ik snap hem......... volgende geheime opdracht verwacht je weer BREIEN!!!quote:Op maandag 28 november 2005 01:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als t mij uit komt![]()
Wil gewoon zn wol![]()
De advocaat van mijn vrouw is wel gratisquote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Laten ze t mij doen.
Kost niet veel en is ni duur![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar waar ik tegen de bar aan mag pissen![]()
![]()
[[url=http://www.filedump.nl/ee291e4bc775fc56493151be8ac86179/kroeg_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Heb ik al (thuiszorg) hele aardige damesquote:
Alweer breienquote:Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik snap hem......... volgende geheime opdracht verwacht je weer BREIEN!!!![]()
Jepquote:Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik snap hem......... volgende geheime opdracht verwacht je weer BREIEN!!!![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De advocaat van mijn vrouw is wel gratis![]()
Ik wacht wel op de terugkomst van Day, ze heeft mij al is gepakt op vermeende vrouwonvriendelijkheidquote:Op maandag 28 november 2005 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
Wil hier niet stoken hoor. Maaruh vriend Bommie in nu wel heel vrouwonvriendelijk bezig. Vind wel dat dat hier bij het stemmen even goed zichtbaar moet zijn.
[..]
Als je omhalen, doorslaan overslaat dan hou je alleen afglijden over, dat gaat veeeeellll sneller.quote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alweer breien![]()
Heb net alle brei spullen de deur uitgewerkt, moet ik weer alles op gaan zoeken *zucht*
hoe zat 't ook alweer omhalen, doorslaan en afglijden zoiets ongeveer volgens mij
Volgens mij ging t zoquote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alweer breien![]()
Heb net alle brei spullen de deur uitgewerkt, moet ik weer alles op gaan zoeken *zucht*
hoe zat 't ook alweer omhalen, doorslaan en afglijden zoiets ongeveer volgens mij
Dat is mijn vrouwquote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je staat er wel NAAST...............![]()
Pas maar op, ik zal wel is ff met haar gaan mailen, misschien dat je dan wat rustiger wordt.....quote:
Allang APKquote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Help, de kusjesbrigade heeft nu definitief dit topic overgenomen.
Dat hebben we al lang gezienquote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[quote]Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zal wel is ff met haar gaan mailen, misschien dat je dan wat rustiger wordt.....![]()
[/quote
Mijn vrouw is eigenlijk een Bulgaarse kogelstootster van 170 kiloDus liever niet
![]()
Ga je kusjes uit delen dan???quote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Het leek ons weer is wat anders na al die vriendelijkheden die de afgelopen dagen hier te lezen wasquote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Ik ben altijd bang dat ze in haar slaap zich mijn kant oproltquote:
Truste, sweet dreams (van schapenscheren of zoquote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen truste allemaal en veel plezier nog![]()
![]()
![]()
Trusten en tot laterquote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen truste allemaal en veel plezier nog![]()
![]()
![]()
Ram jij er effe een paar obsceniteiten uit dan, dit gaat helemaal nergens meer over.quote:
Nee!quote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef PC eend het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er nog wat gebeurd?
Je deed het voorkomen dat je echt weken weg zou zijn....quote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef PC eend het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er nog wat gebeurd?
Vertel is iets meer over die bananenbarquote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ram jij er effe een paar obsceniteiten uit dan, dit gaat helemaal nergens meer over.![]()
Elke minuut zou voor jou toch een eeuwigheid moet durenquote:Op maandag 28 november 2005 01:27 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Je deed het voorkomen dat je echt weken weg zou zijn....![]()
Joh tegen zoveel kissiesmileys kan ik ook niet op, stel dipendslipdragende vaginale beerputten slibben het hele topic dicht!quote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ram jij er effe een paar obsceniteiten uit dan, dit gaat helemaal nergens meer over.![]()
Hé, de laatstemmende lamlul is ook nog wakker.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh tegen zoveel kissiesmileys kan ik ook niet op, stel dipendslipdragende vaginale beerputten slibben het hele topic dicht!![]()
Straks gaan ze nog virtueel kaarten.quote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef versabommie het volgende:
Joh tegen zoveel kissiesmileys kan ik ook niet op, stel dipendslipdragende vaginale beerputten slibben het hele topic dicht!![]()
Was het vroeger toch beter....... heb nog een jeugdfoto van haar gevonden in de la...quote:Op maandag 28 november 2005 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ze in haar slaap zich mijn kant oprolt![]()
kep trouwens een alternatief voor dit topic: http://maurisico.web-log.nl/log/4212448#14239647quote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, de laatstemmende lamlul is ook nog wakker.![]()
Hoe kan jij er nou uit liggenquote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, de laatstemmende lamlul is ook nog wakker.![]()
Lijkt me meer op discus werpen maar heb er weinig verstand vanquote:Op maandag 28 november 2005 01:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Was het vroeger toch beter....... heb nog een jeugdfoto van haar gevonden in de la...![]()
[afbeelding]
Daar heb ik vanavond zelf een bericht geplaatstquote:Op maandag 28 november 2005 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep trouwens een alternatief voor dit topic: http://maurisico.web-log.nl/log/4212448#14239647
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |