Tering, wat een crisis-smileys daar. En je kunt niet eens kusjes geven.quote:Op maandag 28 november 2005 01:32 schreef versabommie het volgende:
kep trouwens een alternatief voor dit topic: http://maurisico.web-log.nl/log/4212448#14239647
Morgen vrij. Naar de tandarts, en van dat vooruitzicht kan ik niet slapen.quote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, de laatstemmende lamlul is ook nog wakker.![]()
Dat zal wel lukken, geen enkel probleemquote:Op maandag 28 november 2005 01:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
klopt helemaal, gewoon ff topic vol lullen.
Ach, maakt het uit joh, het zijn je melktandjes maar.quote:Op maandag 28 november 2005 01:35 schreef Gert het volgende:
Morgen vrij. Naar de tandarts, en van dat vooruitzicht kan ik niet slapen.![]()
Zenuwbehandeling of gaat hij / lekker wat wortels trekkenquote:Op maandag 28 november 2005 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Emiel !!!!!!!!!!!quote:Op maandag 28 november 2005 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, maakt het uit joh, het zijn je melktandjes maar.
Dat is nog een verrassing.quote:Op maandag 28 november 2005 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zenuwbehandeling of gaat hij / lekker wat wortels trekken![]()
Ik heb een kater door het gezuip van vannochtend/vanmiddag ....dus zit nu eerst bier te drinken om me katert weg te laten lopen!quote:Op maandag 28 november 2005 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen lekker thuiswerken zeker.quote:Op maandag 28 november 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb een kater door het gezuip van vannochtend/vanmiddag ....dus zit nu eerst bier te drinken om me katert weg te laten lopen!
Yeps, morgen en overmorgenquote:
Dat is dan weer minderquote:
Had je een feestje vandaag of ben je gewoon een alcoquote:Op maandag 28 november 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb een kater door het gezuip van vannochtend/vanmiddag ....dus zit nu eerst bier te drinken om me katert weg te laten lopen!
Die tandarts niet????quote:Op maandag 28 november 2005 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder![]()
Ben nooit een fan van de tandarts geweest maar sinds een jaar of 2 een hele aardige vrouwelijke tandarts (en geen gaatjes)![]()
Daar kijk ik niet naar, als ik in die stoel lig hou ik altijd de hand van mijn vrouw vast tegen de angstquote:
Ja we hadden een feestje.....quote:Op maandag 28 november 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had je een feestje vandaag of ben je gewoon een alco![]()
Utreg heb gewonne van die Amstedammesquote:Op maandag 28 november 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had je een feestje vandaag of ben je gewoon een alco![]()
Altijd leukquote:Op maandag 28 november 2005 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja we hadden een feestje.....![]()
Best knap, Ajax is toch een van de beste 16 teams in Europa.quote:Op maandag 28 november 2005 01:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Utreg heb gewonne van die Amstedammes![]()
Wel fijn dat Kuyt nie meer voor Utreg scoort maar voor Feyenoordquote:Op maandag 28 november 2005 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja we hadden een feestje.....![]()
nee ze zwijmelen het beste van europa....quote:Op maandag 28 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Best knap, Ajax is toch een van de beste 16 teams in Europa.
OOHH ja had al zoiets gelezen, jaarbeurs hallen toch? het korfbal?quote:Op maandag 28 november 2005 01:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Utreg heb gewonne van die Amstedammes![]()
ach dit seizoen was hij in utreg toch ook productief....al won utreg met 3-1quote:Op maandag 28 november 2005 01:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wel fijn dat Kuyt nie meer voor Utreg scoort maar voor Feyenoord![]()
Ook een feestje waard![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |