Ja je kan zelf printen via internet en dan is het een paar euro goedkoper dan uit de automaatquote:Op zondag 27 november 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Een weekendretour via internet is goedkoper dan uit de automaat?
Ow, ik kom trouwens ook.
Er waren ook al heel wat jaren voorbij voordat men aan de jaartelling begonquote:Op zondag 27 november 2005 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
Er zijn toch wel meer internationale TRV meets geweest dan 2?
* Jaguarized checkt agenda.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er waren ook al heel wat jaren voorbij voordat men aan de jaartelling begon
Oh?quote:Op zondag 27 november 2005 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
Er zijn toch wel meer internationale TRV meets geweest dan 2?
* Jaguarized checkt agenda.
Sowieso die ene in Nieuw-Zeeland met Lucille en dinges waar ik de naam niet meer van weet.quote:
dat waren mini-meets... geen georganiseerde meets met busladingen FOK'ers en sticky topics, gidsen en programma'squote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sowieso die ene in Nieuw-Zeeland met Lucille en dinges waar ik de naam niet meer van weet.
1 2 | 09.24 - 11.14: Rotterdam Centraal - Brussel (Benelux) |
1 2 | 21:07 - 22:07: Rotterdam Centraal - Amersfoort |
9.24 heen? Dan moet ik wel om 9.10 de deur uit op een zaterdagquote:Op zondag 27 november 2005 22:52 schreef k_man het volgende:
17/12
[ code verwijderd ]
18/12
[ code verwijderd ]
Weekendretour 2e klas à EUR 37,80 p.p.
Da's toch uitslapenquote:Op maandag 28 november 2005 00:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
9.24 heen? Dan moet ik wel om 9.10 de deur uit op een zaterdag![]()
Zie je hoe vroeg ik dan weg moet?quote:Op maandag 28 november 2005 00:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
9.24 heen? Dan moet ik wel om 9.10 de deur uit op een zaterdag![]()
Ach, ga je toch lekker met Diego en CMT meetenquote:Op maandag 28 november 2005 20:43 schreef qwerty_x het volgende:
waarom houden jullie die meets altijd zo ver van huis; zo ga ik er nooit bij horen
travel is leuk, maar je moet het niet overdrijven !
quote:Op maandag 28 november 2005 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ach, ga je toch lekker met Diego en CMT meeten![]()
Luister vooral ook even naar voorbeelden van de muziek op de websitesquote:PEOPLE LIKE US (UK) + CANDIE HANK (D)
People like us (UK)
Sinds 1992 maakt de Britse Vicki Bennett onder deze naam cd's, radio en visuele projecten. Ze werkte een geheel eigen idioom uit waarbinnen ze zowel audio alsook videofragmenten via (live)collages een nieuwe context geeft. De gesamplede en gevonden beelden/geluiden geven uiting aan haar tegelijk vrolijk-nostalgische kijk zowel als aan haar donkere visie op populaire (beeld)cultuur. Haar optredens zijn evenzeer gegeerd door filmfestivals als in het concertcircuit en het galerijgebeuren (ICA, Pompidou...). Twee jaar geleden was ze één van de artiesten die in Tate Modern (samen met o.a. Christian Marclay) aan het 'Sample Culture Now' symposium deelnamen. Ze heeft bovendien een wekelijkse radio-uitzending met experimentele muziek 'Do or DIY' op de Newyorkse zender WFMU.
www.peoplelikeus.org
Candie Hank (D)
Patrick Catani uit Berlijn is bekend van illustere acts als Ec8tor of the Puppet Mastaz. Als Candie Hank slaat en zalft hij tegelijkertijd, hij dirigeert met z’n suikerstok en zingt grimmig verwijzend naar grote thema’s op groteske bubbling beats, zwierige onheilsorkestmuziek met kitscherige ondertonen. Breakcore, brutale eigenzinnige Berlijnse electrock ‘n roll. Zijn debuut cd 'Kimoutchi' kwam uit op het Berlijnse Gagarin records van Felix Kubin.
www.candiehank.com
Het leven zit vol met tegenstellingen..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:23 schreef k_man het volgende:
Het contrast met de opera in Parijs is wel héél groot hoor.
Stel jij iets van een programma samen, DT?
rond 11.00 op Brussel Centraalquote:Op zondag 4 december 2005 14:52 schreef Vogue het volgende:
Ik kom, maar alleen de 17e. De 18e heb ik andere afspraken. Het is voor mij maar 2 uur reizen.
Hoe laat zijn jullie in Bruxelles?
quote:Op zondag 4 december 2005 14:52 schreef Vogue het volgende:
Ik kom, maar alleen de 17e. De 18e heb ik andere afspraken. Het is voor mij maar 2 uur reizen.
Hoe laat zijn jullie in Bruxelles?
Dit is een betere site: www.bitc.bequote:Op zondag 27 november 2005 21:32 schreef DutchTrain het volgende:
Op www.brucity.be staan nog veel meer ideeën.
Tja... aan wie had je nou gevraagd het programma te makenquote:Op woensdag 7 december 2005 18:17 schreef k_man het volgende:
Getverdemme, Kerstmarkten. Die bezoeken we dus niet.
Ik moet toch iets hebben om commentaar op te leveren?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:43 schreef DutchTrain het volgende:
Tja... aan wie had je nou gevraagd het programma te maken![]()
Pas op. Ik ben met destemming voor de TRV awards bezig... elke opmerking kan grote gevolgen hebbenquote:Op woensdag 7 december 2005 18:48 schreef k_man het volgende:
Ik moet toch iets hebben om commentaar op te leveren?
Ik doe aan de lijnquote:Op woensdag 7 december 2005 18:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Pas op. Ik ben met destemming voor de TRV awards bezig... elke opmerking kan grote gevolgen hebben![]()
Wie zei eigenlijk dat er een programma moest zijn... we gingen toch alleen maar bier drinken en friet en chocola eten?![]()
In de trein op Roosendaal of anders op Brussel Centraal?quote:Op maandag 12 december 2005 16:35 schreef k_man het volgende:
Waar en wanneer spreken we af Vogue?
nee, die trein is vroeg genoeg (gezien mijn bezigheden de avond ervoor)quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:01 schreef Vogue het volgende:
Ik ben als ik het goed heb om 11.14 in Brussel. Waarschijnlijk zien we elkaar dan in Roosendaal? Of nemen jullie een trein eerder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |