abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32626354
Need for Speed: Most Wanted of Project Gotham Racing 3
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zondag 27 november 2005 @ 20:04:16 #27
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_32626548
Project gotham, vooral wat me stoorde was bij de bumper, een witte lijn. En de lampen zagen er nog een beetje blokkig uit.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 27 november 2005 @ 20:09:10 #28
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32626700
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:04 schreef Maikuuul het volgende:
Project gotham, vooral wat me stoorde was bij de bumper, een witte lijn. En de lampen zagen er nog een beetje blokkig uit.
volgens mij is dat nog steeds de preview-versie die maar voor 80% af is. Uiteindelijke versie is grafisch dus wel in orde
The line is a dot to you!
pi_32626873
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:09 schreef kepler het volgende:

[..]

volgens mij is dat nog steeds de preview-versie die maar voor 80% af is. Uiteindelijke versie is grafisch dus wel in orde
Wat hij zegt.
pi_32627193
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

jawel die hadden ze wel, alleen nog niet in de schappen moesten ze nog uitpakken ofzo, je kon ze al kopen
Nou ze stonden niet prominent opgesteld, ben kort binnnen geweest maar niets gezien
Who knew?
pi_32627363
Filmpje van Condemned is cool zeg. Heerlijke sfeer.

ik voel de verleiding opkomen om een xbox 360 te pre-orderen doordat ik wat video reviews heb bekeken, slecht teken
  zondag 27 november 2005 @ 21:23:11 #32
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_32628189
Ik zoek een site waar ik kan achterhalen wat het marktaandeel is van Xbox in de gameindustrie? Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
  zondag 27 november 2005 @ 21:37:25 #33
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32628588
quote:
Op zondag 27 november 2005 21:23 schreef Blinker het volgende:
Ik zoek een site waar ik kan achterhalen wat het marktaandeel is van Xbox in de gameindustrie? Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Wereldwijd?
Daar zijn alleen maar schattingen van geloof ik
pi_32628609
quote:
http://www.gamesindustry.biz

Hier is vast wel IETS te vinden.
pi_32628775
quote:
Naja, in Japan is het vrij kansloos (0,2% of zo)
EU weet ik niet. De PS2 is dacht ik een flink stuk groter nog
In de VS heeft de xbox een groter aandeel dan in Europa. Maar hier weet ik ook geen cijfers/schattingen van
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_32628877
Dat. Waren. Drie. Dagen GAMEEXPO!!!! MOEEEEEEEEEEeeeeeeeeee!111! Goddamn... I say goddamn!!

Maar het was wel weer leuk hoor, heb me zeker wel vermaakt. De World of Warcraft stand, (pardon: Gamer.nl stand! ) was zeer goed bevolkt, strooien met gamesguides/king kong demo's en M&M's blijven leuk en het vrouwlijk schoon was naar mijn mening ook weer zeer goed te pruimen. Heb in ieder geval hele zoot aan foto's geschoten!

Heb amper op de Xbox 360 kunnen spelen (bezoekers mogen natuurlijk voor standhouders he ) maar Condemned heeft mij opnieuw weten verrassen, PDZ vind ik toch best leuk, PGR3 is gewoon mooi (niet zo zeiken over wittel lijntjes, tis geen coke... ) maar over Kameo ben ik nog steeds niet uit.

Maar! Al met al best leuk feestje,... maar oh zo zwaar. Ik krijg de 360 misschien in de week van 5 dec, anders in januari trouwens. Helaasch helaasch.
pi_32629225
Ben je er a.s donderdag nog bij Hellfire in Assen?
pi_32629345
Ik zal er zeker zijn! .
pi_32629444
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:01 schreef =HellFire= het volgende:
Ik zal er zeker zijn! .
Top, wij gaan er iets eerder heen zodat we alvast de winkel inkunnen en niet achter in de rij moeten aansluiten om 0.00 Dus als je iemand met te lang haar voorbij een rij ziet lopen ben ik dat

Moeten namelijk wel weer trein om 0.30 hebben, en ik denk dat het aardig lang duurt voordat iedereen z'n x360 heeft afgerekend

[ Bericht 8% gewijzigd door Fillipe op 27-11-2005 22:09:56 ]
pi_32629638
zeg die controller zonder snoer, is die ook te gebruiken op je pc, of alleen die met snoer?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32629782
Ik heb zoveel gasten met lang haar voorbij zien lopen op de HCC/GameExpo, dat wil je niet weten. Hangjongeren en alle subculturen die je kunt verzinnen, allen waren ze aanwezig. De "stoere" hiphoppert, de standaard rapper, de lonsdale apen, de stinky punk (vaak wel met goeie muziek smaak, woei!) en de "Altooww-gothic' Nightwish sloerie met lelijke oversized truien", allen waren ze van de partij.

Waar val jij onder? .

[ Bericht 2% gewijzigd door =HellFire= op 27-11-2005 22:20:23 ]
pi_32629864
Ben trouwens ook wel voor twaalven daarzo, foto's maken etc.
pi_32629902
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:11 schreef Gamedemon het volgende:
zeg die controller zonder snoer, is die ook te gebruiken op je pc, of alleen die met snoer?
Wat denk je zelf?
pi_32630005
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef P-Style het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
denket niet, had iig netjes geweest als ze er een USB stickie bij deden ofzo
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32630018
Ik vind het al heel wat dat er iPod's en PSP's op zo'n ding aangesloten kunnen worden. Meen ik echt, best consument- en concurrentvriendelijk.
pi_32630025
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:15 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb zoveel gasten met lang haar voorbij zien lopen op de HCC/GameExpo, dat wil je niet weten. Hangjongeren en alle subculturen die je kunt verzinnen, allen waren ze aanwezig. De "stoere" hiphoppert, de standaard rapper, de lonsdale apen, de stinky punk (vaak wel met goeie muziek smaak, woei!) en de "Altooww-gothic' Nightwish sloerie met lelijke oversized truien", allen waren ze van de partij.

Waar val jij onder? .
Euh geen van allen

Denk maar aan Groningen & studeren

En btw, krijg je bij die wireless controller ook batterijen meegeleverd?
pi_32630095
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:15 schreef =HellFire= het volgende:

Waar val jij onder? .
Ik ben een combinatie van allemaal (behalve de gothic, brrrr). Maar ik was er niet.

Condemned ziet er erg mooi uit, maar hij schijnt nogal kort te zijn. Misschien iets voor uit de budget bak.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32630112
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:22 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Euh geen van allen

Denk maar aan Groningen & studeren

En btw, krijg je bij die wireless controller ook batterijen meegeleverd?
Hahahaha, okay, ik heb al een beeld in gedachten (Ik gok: een typisch Albertus/Vindi typje hehe (damn wat ben ik erg aan het hokjes-denken atm , mijn excuses. ).

Geen idee trouwens, je kan wel een Play & Charge kit kopen voor EU 19,95.
pi_32630201
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik ben een combinatie van allemaal (behalve de gothic, brrrr). Maar ik was er niet.

Condemned ziet er erg mooi uit, maar hij schijnt nogal kort te zijn. Misschien iets voor uit de budget bak.
.

Ja, Condemned en kort... tja. Als de ervaring super is, waarom ook niet he? Korte lengte van games komt veel vaker voor tegenwoordig, King Kong geldt hetzelfde. Net als Kameo trouwens... wat doe je er aan? Ja, games met multiplayer kopen.... PGR3/CoD2 en PDZ dus.... of sportspellen.
pi_32630202
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik hoor over bijna elke launchtitel dat hij kort is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')