quote:Op zondag 27 november 2005 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Daaronder valt alleen maar HipHop, maar nu wordt dat lied van Korn wordt ram vaak uitgezonden !
Terwijl ze nooit Rock uitzenden, maar nu zitten er negers in he..
Jimmy Hendrix dan?quote:Op zondag 27 november 2005 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee.
Ben een rocklegende en die zijn blank
quote:Op zondag 27 november 2005 18:17 schreef Neuralnet het volgende:
Er wonen geen blanken meer in Nederland. Dat weet je toch? Jeweettoch?
Nee dat heet een brainpowerquote:Op zondag 27 november 2005 18:31 schreef ikbenerook het volgende:
Was een witte neger geen 'Wigger'?
We schaffen gewoon negers af. Dan is er ook niemand meer om daarmee 'gediscrimineerd' te worden.quote:Op zondag 27 november 2005 19:10 schreef koffiekoekje het volgende:
En wat moete nwe nu doen met de negerzoenen?![]()
Was dat muziek dan ?quote:Op zondag 27 november 2005 19:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb TMF al maanden niet meer op gehad, sinds ze zo overdreven lang en vaak dat Game Pro dinges uitzenden. 't moet toch een beetje een muziekzender blijven, toch?
Hahahahahhahahahahahahaa die was goedquote:Op zondag 27 november 2005 18:12 schreef Pool het volgende:
Schopje KLB. In ONZ hebben we liever geen topics van blanken.
in KLB ook nietquote:Op zondag 27 november 2005 18:12 schreef Pool het volgende:
Schopje KLB. In ONZ hebben we liever geen topics van blanken.
die vond ik ook wel vermakelijk,ondanks dat ik geen Korn fan benquote:Op zondag 27 november 2005 19:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
was die video van korn niet best grappig?
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef XiChico het volgende:
Echt dom dat Xzibit, Snoop, Lil Jon enz. aan Korn meewerken. Hou hiphop hiphop, en rock rock.
Discriminatie naar de blanke mens !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |