Vooral dat NOG doet het hem bij mij , niet die lieve poes waar je het over hebt hoor .quote:Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef Kleintje het volgende:
.............. nog poeslief.............
Luciano:quote:Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef Kleintje het volgende:
Luciano, dat komt omdat mensen jou niet mogen. Jij staat op de negeermodus. Op die manier krijg je ook geen gebash en geflame. Deze mensen hebben een uiterst duur spamfilter om jouw postings niet te zien te krijgen. Ik heb het ook, alleen ben ik een ontzettende n00b en krijg ik het niet aan het werk. Daarom doe ik nog poeslief en aardig tegen je....
zodat er nog een deel komt!quote:Op maandag 28 november 2005 09:41 schreef milagro het volgende:
Niks slotje, we posten het vrolijk vol
wel met een kleine aanpassing in de TT danquote:
Het grote Scanman komt niet terug-topic?quote:Op maandag 28 november 2005 10:00 schreef milagro het volgende:
[..]
wel met een kleine aanpassing in de TT dan![]()
Scanman? Wie is dat?quote:Op maandag 28 november 2005 10:19 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Is die scanman nou al terug trouwens?
Mirrorrrrrrrrrrrrrr , ik snap de foto / tekst echt niet , misschien een blond moment hier , maar leg nou ff uit pliesquote:
Die opmerking van Kleintje, dat je die in je zak kunt steken.quote:Op maandag 28 november 2005 10:25 schreef luciano het volgende:
[..]
Mirrorrrrrrrrrrrrrr , ik snap de foto / tekst echt niet , misschien een blond moment hier , maar leg nou ff uit plies
Daar vraag je me wat....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |