Ik kom er ook, en ik zeg dat we moeten winnen. Al is het op dit moment met 4-4-2.quote:Op zondag 27 november 2005 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit topic bestaat denk ik niet uit de gemiddelde doorsnee Ajax-supporter. Ik ken wel wat jongens die er in het stadion komen en die zeggen allemaal dat 4-3-3 heilig moet zijn in Duivendrecht.
Eens , ook de verhuizing naar de Arena en de vele blessures maakte het laatste seizoen van Louis een drama. Juist daarom was het zo knap dat Olsen het zo snel weer op de rails bracht.quote:Op zondag 27 november 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies, al was het onder Louis al mis met rassenrellen.
Maar je bent het dus met me eens dat een behoorlijk deel van de Ajax-achterban (de supporters, niet de fans) een 4-4-2 systeem niet pikt?quote:Op zondag 27 november 2005 17:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik kom er ook, en ik zeg dat we moeten winnen. Al is het op dit moment met 4-4-2.
Die 4-3-3 komt dan wel weer. Dat moet wel het streven zijn, maar ik streef nog meer naar winst.
Zeker. Wel na een grondige renovatie met 9 nieuwe aankopen dacht ik. Dus dat moet nu weer. Ook met een buitenlandse coach.quote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eens , ook de verhuizing naar de Arena en de vele blessures maakte het laatste seizoen van Louis een drama. Juist daarom was het zo knap dat Olsen het zo snel weer op de rails bracht.
Bull.quote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
De vraag is nu: Wat als jullie Lyon of Barcelona loten? Chelsea of Juve is niet zo erg, want die winnen 2 keer van jullie met 1-0 of 2-0. Maar tegen Lyon loten, betekent met in totaal (over 2 wedstrijd) 10-0 van de mat geveegd worden.
Ja, het PSV dat op dat moment tot de wereld top-5 behoorde. Dit Ajax is denk ik de 28e club van de 32 in de poulefase.quote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
PSV won ook van Lyon cultheld, dus dat is onzin.
Nou, zelfs de nummer 28 kan op twee goede dagen de nummer 1 kloppen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, het PSV dat op dat moment tot de wereld top-5 behoorde. Dit Ajax is denk ik de 28e club van de 32 in de poulefase.
weet ik niet.quote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar je bent het dus met me eens dat een behoorlijk deel van de Ajax-achterban (de supporters, niet de fans) een 4-4-2 systeem niet pikt?
Precies.quote:Op zondag 27 november 2005 17:50 schreef Superheld het volgende:
Winnen lijkt me belangrijker dan een systeem..
Om te kunnen winnen heb je een goed systeem nodig. Dusja..quote:Op zondag 27 november 2005 17:50 schreef Superheld het volgende:
Winnen lijkt me belangrijker dan een systeem..
Helemaal eens,quote:Op zondag 27 november 2005 18:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax blijft de mooiste club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |