Geen gekke gedachte hoor. Het Nederlandse voetbal is groot geworden door Ajacieden:quote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die vooral![]()
En RKC niet vergeten natuurlijk![]()
Maar Bassie wil alleen ajax, want die zijn de beste![]()
Daar hebben we nu ook zo lekker veel aan he (op vdv na, maar die heeft het ook niet echt gemaakt bij ajax he...)quote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen gekke gedachte hoor. Het Nederlandse voetbal is groot geworden door Ajacieden:
Cruijff, Neeskens, Keizer, Krol, Van Basten, Rijkaard, Bergkamp, Kluivert, Overmars, Davids, Seedorf, Van der Vaart, etc
Wat stelt PSV daartegenover? Van Nistelrooij, die zijn jeugd bij SCH heeft gehad, of Robben, die zijn jeugd heeft gehad bij Groningen. Dus eigenlijk zijn dat geen eens echte PSV'ers.
Dan heeft Feyenoord geloof ik nog meer voor Oranje betekent
Edit: Vergeet ik nog bij Frank en Ronald de Boer en Edwin van der Sar![]()
Praag had dan afgelopen dinsdag een penalty verdiend, volgens jouw voetbal-moet-100%-fair-zijn-anders-overnieuw-spelen verhaal.quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Utrecht dat verzoek had ingediend bij de KNVB had ik dat helemaal niet gek gevonden.
[..]
Niet mee eens.
Ik zeg niet dat Ajax beter was, een gelijkspel zou eerlijker geweest zijn. Nu denk je misschien, wat zeik je dan over 1 punt, maar we zitten nu in een fase waarin echt ALLE punten tellen. Elk punt dat we missen is cruciaal.
En het is niet de eerste keer dit seizoen dat we genaaid worden door de scheids.
Bull. Die pingel die Utrecht in die wedstrijd kreeg sloeg ook nergens op.quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Utrecht dat verzoek had ingediend bij de KNVB had ik dat helemaal niet gek gevonden.
[..]
quote:27/11/2005 - 'Ajax volgt FC Utrecht verdediger Braafheid'
(Gepost door RvN)
Volgens Wilfred Genee zou Ajax FC Utrecht verdediger Braafheid nauwlettend volgen. Hij zei dat in het programma De Wedstrijden van Talpa. Danny Blind was te gast in dat programma, hij wilde niet ingaan op het gerucht. De 22-jarige linksback doet het vooral dit seizoen erg goed bij FC Utrecht.
quote:27/11/2005 - Gerucht: 'De Jong kiest voor Manchester'
(Gepost door RvN)
Volgens Highlow.nl heeft Nigel de Jong de aanbieding van Ajax naast zich neergelegd. Hij zou hebben gekozen voor een transfer naar Manchester United. De site meldt op basis van berichten uit Engeland dat Manchester United komende week alle formaliteiten zou willen regelen.
Ja, de Nederlandse scheidsrechters zijn geweldig. Daarom waren er ook zoveel uitgenodigd voor het laatste EK en het komende WK.quote:Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Ajax een klacht moet indienen bij de KNVB, gewoon een verzoek indienen om de wedstrijd te laten overspelen, tot twee keer toe werd om onduidelijke reden een doelpunt afgekeurd.
Verder vind ik dat Belgische scheidrechters niet meer moeten worden ingezet in wedstrijden van PSV, AZ, Feyenoord en Ajax. Daarvoor hebben de clubs een te grote naam en de scheidsrechters te weinig kwaliteit, het Belgische voetbal is niet te vergelijken met het Nederlandse voetbal. Een scheidrechter van de zondagamateurs mag ook niet ineens in de Champions League fluiten.
Dude, van Nistelrooij is opgeleid door FC Den Bosch...quote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen gekke gedachte hoor. Het Nederlandse voetbal is groot geworden door Ajacieden:
Cruijff, Neeskens, Keizer, Krol, Van Basten, Rijkaard, Bergkamp, Kluivert, Overmars, Davids, Seedorf, Van der Vaart, etc.
Wat stelt PSV daartegenover? Van Nistelrooij, die zijn jeugd bij SCH heeft gehad, of Robben, die zijn jeugd heeft gehad bij Groningen. Dus eigenlijk zijn dat geen eens echte PSV'ers.
Dan heeft Feyenoord geloof ik nog meer voor Oranje betekent
Edit: Vergeet ik nog bij Frank en Ronald de Boer en Edwin van der Sar![]()
bij 2-2 waren we nog door..quote:Op zondag 27 november 2005 22:59 schreef Nashje het volgende:
Je ontneemt Sparta een belangrijke kans op de 2-2.
[..]
[..]
Je vergeet Kluivert nog.quote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef Jajong het volgende:
Ach jongens, als we alle geruchten moeten gelovenis de opstelling na de winterstop zoiets
steek
grygera vlaar mathijsen urby
landzaat maduro sneijder
wilhelmsson huntelaar perez
owja en Braafheidquote:
heb je nog een tip?quote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef Siemerink het volgende:
Voetbal staat bol van fouten.
Van Rosenberg.
Van Douglas.
En van scheidsrechters.
Koop een Nederlandse aanvoerder en alles komt goed.
Succes.
Er zijn er niet veel. Ik blijf zeggen (zoek maar op mijn eerdere posts) dat Dick van Burik het zou kunnen. Kwalitatief natuurlijk niet de beste, maar wel een verlengstuk van de trainer ín het veld.quote:
Juistquote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dude, van Nistelrooij is opgeleid door FC Den Bosch...
Jol kan bij iedere ploeg iets opbouwen maar die zal idd niet haalbaar zijn voor Ajax.quote:Op maandag 28 november 2005 00:43 schreef fernando_redondo het volgende:
Er zijn geen ervaren trainers die bij Ajax passen en haalbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |