Ja dat is ook zeer realistischquote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
AJAX YOU'LL NEVER WALK ALONE!
Zou mooi zijn als dit volgende week voor het begin van Ajax - RKC gezongen gaat worden als steun in de rug voor de spelers
Ik kan natuurlijk niet bannen, maar laat dit gewoon gelden als laatste waarschuwing in dit topic.quote:Op zondag 27 november 2005 20:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wees dan consequent en geef af en toe ook eens een bannetje als er niet naar geluisterd wordt.(ja ook de Ajacieden die dat in andere topics doen, ik heb daar toch niks te zoeken)
Anders kun je net zo goed niks zeggen en verwijderen.
Dude doe normaal....quote:Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Ajax een klacht moet indienen bij de KNVB, gewoon een verzoek indienen om de wedstrijd te laten overspelen, tot twee keer toe werd om onduidelijke reden een doelpunt afgekeurd.
Verder vind ik dat Belgische scheidrechters niet meer moeten worden ingezet in wedstrijden van PSV, AZ, Feyenoord en Ajax. Daarvoor hebben de clubs een te grote naam en de scheidsrechters te weinig kwaliteit, het Belgische voetbal is niet te vergelijken met het Nederlandse voetbal. Een scheidrechter van de zondagamateurs mag ook niet ineens in de Champions League fluiten.
Ik vind het best dat je zo een opmerking maakt, maar geef dan in ieder geval aan wat je niet normaal vind van mijn post een vooral WAAROM het niet normaal is in jouw ogen.quote:
Stel je even aan kerel. Die eerste was gewoon een meter buitenspel, die tweede onterecht afgekeurd maar om dit dan te gaan roepenquote:Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Ajax een klacht moet indienen bij de KNVB, gewoon een verzoek indienen om de wedstrijd te laten overspelen, tot twee keer toe werd om onduidelijke reden een doelpunt afgekeurd.
Tuurlijk...quote:Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Ik ook niet, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 27 november 2005 21:32 schreef jimjim1983 het volgende:
wedstrijd overspelenzie dat niet gebeuren.
Dit meen je niet joh...quote:Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Ja hoor! Proficiat, bij dezen krijg jij de titel CALIMERO!quote:Op zondag 27 november 2005 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar niet geschoten is altijd mis.
Vooral bij de tweede goal vind ik het overduidelijk dat hij onterecht was afgekeurd en ik sluit zeker niet uit dat er opzet was in die beslissing van die KUTBELG![]()
Als Utrecht dat verzoek had ingediend bij de KNVB had ik dat helemaal niet gek gevonden.quote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef Nashje het volgende:
Shreyas doe effe normaal zeg. Moeten we die Amstel Cup finale ook nog overspelen zeker.
Niet mee eens.quote:Utrecht was vandaag gewoon de betere, klaar.
Die vooralquote:Op zondag 27 november 2005 19:44 schreef RijstNatie het volgende:
Wat een matige selectie heeft ajax toch....
Ik snap ook niet waarom Marco van Basten bij elke wedstrijd van Ajax zit. Kan hij niet beter bij betere ploegen gaan kijken, zoals PSV, AZ en Feyenoord
Eindelijk begin je het te snappenquote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die vooral![]()
En RKC niet vergeten natuurlijk![]()
Maar Bassie wil alleen ajax, want die zijn de beste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |