abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2005 @ 19:39:52 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32625788
Toch opvallend hoe als Ajax verliest de Ajax-topics vrijwel continu vervuild worden door supporters van andere onbeduidende clubjes, die bij gebrek aan succes van hun eigen clubjes, dan maar hier constant de boel proberen op te naaien. Bij succes van Ajax zie je ze nooit hier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32625791
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:37 schreef Stpan het volgende:

[..]

Ik geloof niet in complottheorien, maar wel dat NLse scheidsrechters onbewust vaker het voordeel van de twijfel geven aan een top-3 club omdat ze anders in de media worden afgemaakt.
Je kunt maar beter een goal van RKC onterecht afkeuren dan die van Ajax.
Eens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 november 2005 @ 19:42:24 #128
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_32625852
Golfer, wij staan gewoon vooraan om de Ajax-huilies te wijzen op hun unlucky scheids dag, die andere clubs iets vaker hebben.

(En dat zou je een vorm van frustratie kunnen noemen Maar zeker geen frustratie dat mijn eigen club nooit wat wint)
pi_32625904
Wat een matige selectie heeft ajax toch....
Ik snap ook niet waarom Marco van Basten bij elke wedstrijd van Ajax zit. Kan hij niet beter bij betere ploegen gaan kijken, zoals PSV, AZ en Feyenoord
Nothing to see here, carry on
pi_32625978
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:44 schreef RijstNatie het volgende:
Ik snap ook niet waarom Marco van Basten bij elke wedstrijd van Ajax zit. Kan hij niet beter bij betere ploegen gaan kijken, zoals PSV, AZ en Feyenoord
pi_32626160
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!!!!
  zondag 27 november 2005 @ 19:52:58 #132
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32626195
quote:
Je kunt maar beter een goal van RKC onterecht afkeuren dan die van Ajax.
Da's best raar, gezien Ajax al een handvol (of meer) afgekeurde goals heeft gemaakt inmiddels. Hoeveel heeft Sparta er?
  zondag 27 november 2005 @ 19:59:35 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32626406
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:44 schreef RijstNatie het volgende:
Dat 'ie niet bij Feyenoord op de tribune zit is vrij logisch eigenlijk, die starten met 7 buitenlanders, 1 Nederlands zekerheidje en 1 bejaarde Hollandse doelman.
pi_32626433
Daarbij zit Marco ook even vaak in de Kuip of dat lampen gedrocht in Eindhoven
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 27 november 2005 @ 20:01:47 #135
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32626469
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:59 schreef twi het volgende:

[..]

Dat 'ie niet bij Feyenoord op de tribune zit is vrij logisch eigenlijk, die starten met 7 buitenlanders, 1 Nederlands zekerheidje en 1 bejaarde Hollandse doelman.
Hij had er op z'n minst kunnen zijn om Salamon mentaal te steunen
Van Basten maakt zich behoorlijk belachelijk met die lobby voor Kalou, vinden jullie ook niet?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  zondag 27 november 2005 @ 20:04:16 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32626547
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:01 schreef PyTh het volgende:
Hij had er op z'n minst kunnen zijn om Salamon mentaal te steunen
Van Basten maakt zich behoorlijk belachelijk met die lobby voor Kalou, vinden jullie ook niet?
Ja, ik wil Kalou niet in Oranje, ook al is 'ie zo goed als Maradona.
pi_32626657
Danny moet nog even blijven, iig tot eind december. En het interesseerd mij niets wat de achterban wil, als 442 beter spel opleverd is het het proberen waard. Als je de spelers voor een systeem niet hebt, moet je het ook niet proberen. En dat het in een contract zou staan lijkt mij stug.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32626712
Meedoen is ook belangrijk hoor.
The gum you like, is coming back in style.
  zondag 27 november 2005 @ 20:19:19 #139
73305 Stpan
pi_32626977
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:52 schreef twi het volgende:

[..]

Da's best raar, gezien Ajax al een handvol (of meer) afgekeurde goals heeft gemaakt inmiddels. Hoeveel heeft Sparta er?
Dit seizoen nog erg weinig . We scoren namelijk niet zoveel.
Zoals ik al zei, je wint wat en je verliest wat met scheidsrechterlijke beslisslingen, maar onderbewust werkt het media-effect, welke voor de top-3 clubs vele malen groter is, toch in het voordeel van de grote drie.
Dat het nu een keertje andersom is........
Mijn redenatie zou je makkelijk onderuit kunnen worden gehaald door te wijzen op het feit dat PSV onterecht een goal afgekeurd zag worden tegen Sparta. Maar helaas is 1 voorbeeld geen argument, en moeten we naar z'n algemeenheid kijken.
Maar een handvol onterecht afgekeurde doelpunten? Die heb ik dan gemist.
pi_32626982
Opruimslotje.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32627399
Al het getroll en gezuig en reacties daarop verwijderd. Misschien dat het nu weer op een normale manier over Ajax kan gaan. Als je alleen maar hier komt om te trollen, kun je dat beter even ergens anders doen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32627492
AJAX YOU'LL NEVER WALK ALONE!

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
You'll Never Walk Alone

When you walk through a storm

hold your head up high

And don't be afraid of the dark.

At the end of a storm is a golden sky

And the sweet silver song of a lark.

Walk on through the wind,

Walk on through the rain,

Tho' your dreams be tossed and blown.

Walk on, walk on with hope in your heart

And you'll never walk alone,

You'll never, ever walk alone.

Walk on, walk on with hope in your heart

And you'll never walk alone,

You'll never, ever walk alone. 

Zou mooi zijn als dit volgende week voor het begin van Ajax - RKC gezongen gaat worden als steun in de rug voor de spelers
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_32627530
Inderdaad
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 27 november 2005 @ 20:39:21 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32627597
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef Suijk het volgende:
Al het getroll en gezuig en reacties daarop verwijderd. Misschien dat het nu weer op een normale manier over Ajax kan gaan. Als je alleen maar hier komt om te trollen, kun je dat beter even ergens anders doen.
Thanx.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32627716
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef Suijk het volgende:
Wees dan consequent en geef af en toe ook eens een bannetje als er niet naar geluisterd wordt.(ja ook de Ajacieden die dat in andere topics doen, ik heb daar toch niks te zoeken)

Anders kun je net zo goed niks zeggen en verwijderen.
pi_32627733
Hoi

Heatwave
pi_32627840
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:43 schreef SCH het volgende:
Hoi

Heatwave
Heeft een modje net alles opgeruimt komt hij weer hoor
  zondag 27 november 2005 @ 20:48:16 #148
82589 S-Two
barba macacu
pi_32627874
Tjah, ik weet eigenlijk ook niet wat er moet veranderen. Ik vind niet dat Blind het goed doet, maar hem wegsturen lost denk ik ook weinig op.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32627922
Pff, was in het stadion. Ze kunnen gewoon niks als ze in balbezit zijn, echt heel schrijnend. Ik vond onder andere Galasek opvallend slecht
  zondag 27 november 2005 @ 20:57:29 #150
73305 Stpan
pi_32627925
1 ding snap ik trouwens niet. Het Ajax-systeem is toch met een echte nummer 10? Ik viel zowat van mijn stoel toen ik Cruijff tegen Sparta Praha hoorde over 'met de punt naar achter'. Een nieuwe trend, ook bij Oranje, maar ik vind het niets.
Bij Oranje is Van Nistelrooij bij elkaar al uren onzichtbaar geweest, puur omdat hij op een eiland staat zonder aansluiting. Dan kun je van Ajax-spitsen toch niet verwachten dat ze optimaal renderen zo zonder steun?
Ik denk dat het spitsenprobleem dan ook wat wordt overschat, en het gebrek aan een echte nummer 10 probleem zwaar onderschat.
Je kunt mij namelijk niet wijsmaken dat dit Utrecht zich makkelijk staande zou houden tegen 4 aanvallend ingestelde spelers. Bovendien schat ik AZ hoog in, maar qua individuele kwaliteit moet Ajax het toch kunnen evenaren? En AZ wint wel, door die constante druk naar voren, wat bij Ajax met deze bezetting van het middenveld er totaal niet uitkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')