Eens.quote:Op zondag 27 november 2005 19:37 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik geloof niet in complottheorien, maar wel dat NLse scheidsrechters onbewust vaker het voordeel van de twijfel geven aan een top-3 club omdat ze anders in de media worden afgemaakt.
Je kunt maar beter een goal van RKC onterecht afkeuren dan die van Ajax.
quote:Op zondag 27 november 2005 19:44 schreef RijstNatie het volgende:
Wat een matige selectie heeft ajax toch....
Ik snap ook niet waarom Marco van Basten bij elke wedstrijd van Ajax zit. Kan hij niet beter bij betere ploegen gaan kijken, zoals PSV, AZ en Feyenoord
Da's best raar, gezien Ajax al een handvol (of meer) afgekeurde goals heeft gemaakt inmiddels. Hoeveel heeft Sparta er?quote:Je kunt maar beter een goal van RKC onterecht afkeuren dan die van Ajax.
Dat 'ie niet bij Feyenoord op de tribune zit is vrij logisch eigenlijk, die starten met 7 buitenlanders, 1 Nederlands zekerheidje en 1 bejaarde Hollandse doelman.quote:Op zondag 27 november 2005 19:44 schreef RijstNatie het volgende:
Wat een matige selectie heeft ajax toch....
Ik snap ook niet waarom Marco van Basten bij elke wedstrijd van Ajax zit. Kan hij niet beter bij betere ploegen gaan kijken, zoals PSV, AZ en Feyenoord
Hij had er op z'n minst kunnen zijn om Salamon mentaal te steunenquote:Op zondag 27 november 2005 19:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat 'ie niet bij Feyenoord op de tribune zit is vrij logisch eigenlijk, die starten met 7 buitenlanders, 1 Nederlands zekerheidje en 1 bejaarde Hollandse doelman.
Ja, ik wil Kalou niet in Oranje, ook al is 'ie zo goed als Maradona.quote:Op zondag 27 november 2005 20:01 schreef PyTh het volgende:
Hij had er op z'n minst kunnen zijn om Salamon mentaal te steunen
Van Basten maakt zich behoorlijk belachelijk met die lobby voor Kalou, vinden jullie ook niet?
Dit seizoen nog erg weinigquote:Op zondag 27 november 2005 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Da's best raar, gezien Ajax al een handvol (of meer) afgekeurde goals heeft gemaakt inmiddels. Hoeveel heeft Sparta er?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | When you walk through a storm hold your head up high And don't be afraid of the dark. At the end of a storm is a golden sky And the sweet silver song of a lark. Walk on through the wind, Walk on through the rain, Tho' your dreams be tossed and blown. Walk on, walk on with hope in your heart And you'll never walk alone, You'll never, ever walk alone. Walk on, walk on with hope in your heart And you'll never walk alone, You'll never, ever walk alone. |
Thanx.quote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef Suijk het volgende:
Al het getroll en gezuig en reacties daarop verwijderd. Misschien dat het nu weer op een normale manier over Ajax kan gaan. Als je alleen maar hier komt om te trollen, kun je dat beter even ergens anders doen.
Wees dan consequent en geef af en toe ook eens een bannetje als er niet naar geluisterd wordt.(ja ook de Ajacieden die dat in andere topics doen, ik heb daar toch niks te zoeken)quote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef Suijk het volgende:
Al het getroll en gezuig en reacties daarop verwijderd. Misschien dat het nu weer op een normale manier over Ajax kan gaan. Als je alleen maar hier komt om te trollen, kun je dat beter even ergens anders doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |