quote:
Jij bent zeker nooit in de Meer of in het OS geweest.quote:Op zondag 27 november 2005 18:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zijn ze altijd toch al geweest?
Ik ook niet, maar als je de beelden daarvan zietquote:Op zondag 27 november 2005 18:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jij bent zeker nooit in de Meer of in het OS geweest.
Nog meer gas terug??? Jullie staan al 9de in de competitiequote:Op zondag 27 november 2005 18:56 schreef Roeni3 het volgende:
Je kan je afvragen of de cultuur binnen Ajax niet te hard is. Hoge verwachtingen mogen dan bij de club horen (en je hebt ook een zekere druk nodig), maar niemand lijkt goed in deze situatie te kunnen gedijen. Waarom niet even wat gas terug, zodat iedereen weer op adem kan komen?
Ik heb het idee dat iedereen binnen Ajax doodmoe is van de hoge druk en dat terwijl er niemand lijkt te zijn die de hoge verwachtingen door wil drijven. Genoeg ruimte dus om wat gas terug te nemen, of niet?
Jawel hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 18:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jij bent zeker nooit in de Meer of in het OS geweest.
Daar was het stukken beter dan nu hoor.quote:
Tegenwoordig ben je al snel een meerwaarde hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 18:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ik me nou afvraag, wat vinden ajaks suporters nou van Krohn-Dehli? Ik zie echt totaal geen meerwaarde voor ajaks in deze jongen.
Dat is ook niet zo moeilijk. Op een goede dag is er bij BVV ook meer sfeer dan in de Arena.quote:Op zondag 27 november 2005 18:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daar was het stukken beter dan nu hoor.
Waarom? Door zo'n scheidsrechter verlies je de wedstrijd gewoon, dat mag dan toch best gezegd worden?quote:
Kan wel merken dat je er al een tijdje niet meer bent geweestquote:Op zondag 27 november 2005 19:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk. Op een goede dag is er bij BVV ook meer sfeer dan in de Arena.
Bij BVV?quote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kan wel merken dat je er al een tijdje niet meer bent geweest![]()
ook in de meer en in OS was het publiek superkritisch en vaak stil. Maar dat wordt nu ook allemaal geromantiseerd omdat het in de Arena zo kut is. By the way zijn er voldoende clubs in Nederland die geroemd worden om de zogenaamde sfeer, maar waar het over 90 minuten gezien ook helemaal niets is.quote:Op zondag 27 november 2005 18:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je de beelden daarvan ziet![]()
En hopelijk gaat het ooit goed komen met de ArenA
Omdat als het goed gaat er ook niet gesproken wordt over de scheids. Die Blind heeft wel gelijk, maar hij moet naar Ajax en het vertoonde spel kijken. Zeuren over de scheids, de media en de KNVB dat hoort bij de andere clubs maar niet bij ons. Wij moeten naar onszelf kijken.quote:Op zondag 27 november 2005 19:00 schreef keijz het volgende:
[..]
Waarom? Door zo'n scheidsrechter verlies je de wedstrijd gewoon, dat mag dan toch best gezegd worden?
Ligt er ook aan in welk vak je zit natuurlijk, maar over het algemeen is het best te doen ja.quote:Op zondag 27 november 2005 19:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ik vind het altijd wel gezellig in de Arena. Beetje ouwehoeren en af en toe zingen, prima.
Was gewoon een smerige overtredingquote:Op zondag 27 november 2005 19:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gefrustreerd kaboutertje trouwens die Wesley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |