abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32624006
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zeker. Wel na een grondige renovatie met 9 nieuwe aankopen dacht ik. Dus dat moet nu weer. Ook met een buitenlandse coach.
Precies, de bezem erdoor. Dat opper ik al heel lang.
That's all folks!
pi_32624022
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:28 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat een bullshit van Blind zeg
pi_32624034
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:30 schreef The_Hives het volgende:

[..]

waarom? Hij zegt dat het in de eerste plaats aan ons zelf ligt. Als hij daarna een constatering doet die iedereen ziet, is het een kneusje?
Hij huilt vooral over de arbitrage.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32624095
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:30 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Mazzel met de scheids

Maar toch gefeliciteerd
Thx
Punk !
pi_32624106
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:29 schreef Clint_Eastwood het volgende:
En ohja btje zielig om dan al die stoeltjes te slopen
lalalalalalallaaSpreekkorenlalalalalalalaa.
pi_32624135
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:32 schreef erikh het volgende:

[..]

Wat een bullshit van Blind zeg
Nou inderdaad, hij is de weg kwijt en zal ook wel niet meer de juiste weg terugvinden als hij dat zo heeft gezegd.
That's all folks!
pi_32624140
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

lalalalalalallaaSpreekkorenlalalalalalalaa.
Wat is daarmee
Punk !
  zondag 27 november 2005 @ 18:37:47 #58
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32624151
Zonde, er moet echt iets gebeuren nu.

Blind morgen in de ww?
pi_32624152
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:37 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

Wat is daarmee
Ik wil alleen even duidelijk maken dat jullie spreekkoren tegenover Wesley Sneijder even erg waren dan de stoeltjes die gesloopt zijn.

Maarja toch terecht gefeli.
pi_32624170
Cultheld stelt in het andere topic dat ie een paar Ajacieden kent die naar het stadion gaan, minstens de helft van de Ajacieden hier zit ook regelmatig in het stadion, ik ken genoeg mensen die er eigenlijk bijna altijd zitten en die roepen allemaal om 4-4-2.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_32624173
teeveepee
pi_32624176
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik wil alleen even duidelijk maken dat jullie spreekkoren tegenover Wesley Sneijder even erg waren dan de stoeltjes die gesloopt zijn.

Wat een klets. Voor die stoeltjes krijgt Ajax de rekening nog wel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32624182
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Mja ok das waar
Punk !
pi_32624222
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef manny het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer: niet reageren op die idioot.
Aldus de poly-hooligan
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32624255
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Cultheld stelt in het andere topic dat ie een paar Ajacieden kent die naar het stadion gaan, minstens de helft van de Ajacieden hier zit ook regelmatig in het stadion, ik ken genoeg mensen die er eigenlijk bijna altijd zitten en die roepen allemaal om 4-4-2.
Dat zal dan wel puur toeval zijn. Ik ken niet één Ajacied die om 4-4-2 roept. "Aanvallend spel over de flanken en met een inschuivende nummer 4" is heilig bij die jongens.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32624280
Waarom is het Ajaxpubliek zo stil eigenlijk
Had er wel meer van verwacht, Feyenoord zingt in ieder geval nog en zingt wat terug
We zongen nog nu mogen jullie een liedje zingen maarja
Punk !
pi_32624301
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zal dan wel puur toeval zijn. Ik ken niet één Ajacied die om 4-4-2 roept. "Aanvallend spel over de flanken en met een inschuivende nummer 4" is heilig bij die jongens.
Het is heilig maar als het niet werk dan zou je toch anders moeten spelen, maar goed als die jongen op het zelfde niveau als jouw denken vrees ik dat ze dat toch niet gaan begrijpen.

En begin niet over spelers aankopen wat echt goed aankopen kan pas in de "winterstop"
pi_32624339
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Had er wel meer van verwacht, Feyenoord zingt in ieder geval nog en zingt wat terug
Dat zijn ze altijd toch al geweest?
pi_32624357
quote:
Feyenoord gaat op dat niveau van jullie meezingen, doen wij niet aan mee. Jammer dat Wesley niet gescoord heeft, die had het daar doodstil gekregen.

En "......... je moeder is een hoer" is dat nu nog niet uit, orgineel hoor!
pi_32624364
quote:
Die kakkerlakken zingen wel, er is alleen geen zak van te verstaan. En ik zit pal naast het uitvak.
Houd van een lijntje.
pi_32624399
Ik vind die roep om 4-4-2 helemaal kut.
Blind moet het maar snel gaan doen, dan zullen we zien dat 4-4-2 ook niet werkt.

De spelers zijn gewoon niet goed genoeg. Jonge spelers worden veel te veel opgehemeld.
De verkeerde jongens worden geslachtofferd, en anderen mogen door blijven klooien zonder dat daar iets aan gedaan wordt...
pi_32624424
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als ik zo om me heen zit te lullen in het stadion, dan boeit het langzamerhand niet meer welk systeem er gespeeld wordt. Goals willen we, winstpartijen. Het is meer intern dat er druk wordt gezet op dat systeem.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 27 november 2005 @ 18:49:38 #73
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_32624461
Ben benieuwd naar de afgekeurde goal, maar ben er niet minder blij mee..

Blind, suc6 whoehahaha
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_32624463
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:47 schreef Radegast het volgende:
Ik vind die roep om 4-4-2 helemaal kut.
Blind moet het maar snel gaan doen, dan zullen we zien dat 4-4-2 ook niet werkt.

De spelers zijn gewoon niet goed genoeg. Jonge spelers worden veel te veel opgehemeld.
De verkeerde jongens worden geslachtofferd, en anderen mogen door blijven klooien zonder dat daar iets aan gedaan wordt...
Dus laten we het ook maar niet is proberen

Nooit geschoten is altijd mis..............
  zondag 27 november 2005 @ 18:50:39 #75
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32624499
AJAX
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: