Dat snap ik ook wel, ging meer over dat mensen in en rond de arena zo krampachtig aan de 4-3-3 willen vast houden terwijl dat nu dus niet werkt.quote:Op zondag 27 november 2005 18:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Om te kunnen winnen heb je een goed systeem nodig. Dusja..
Daar heb je gelijk in. Maar je moet natuurlijk ook geen 5-5-0 spelen. Ookal ben je dan wel vrijwel zeker van 0-0 wedstrijdenquote:Op zondag 27 november 2005 18:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, ging meer over dat mensen in en rond de arena zo krampachtig aan de 4-3-3 willen vast houden terwijl dat nu dus niet werkt.
Ah daar heb je spuit 11 ook weer hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 18:10 schreef leolinedance het volgende:
ajax was weer goed vandaag zeg![]()
godenzonen![]()
hoe in godsnaam kom je hier nou weer bij?quote:Op zondag 27 november 2005 17:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, het PSV dat op dat moment tot de wereld top-5 behoorde. Dit Ajax is denk ik de 28e club van de 32 in de poulefase.
een of ander statistiekje ofzo. Flauwekul dusquote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hoe in godsnaam kom je hier nou weer bij?
PSV wereldwijd top 5 ?
Op dat moment wel natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
PSV wereldwijd top 5 ?
Dat is cultheld z'n gebruikelijke "zij winnen van die met 5-0, en die spelen met 1-1 gelijk tegen die waar wij weer met 1-0 van tegen hebben kunnen winnen dus wij kunnen met 6-0 van die andere ploeg winnen" theorie.quote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
PSV wereldwijd top 5 ?
fijn hequote:Op zondag 27 november 2005 18:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah daar heb je spuit 11 ook weer hoor.
Even antwoord geven dan maarquote:- Is Blind nog te handhaven?
- Waarom 4-3-3?
- Moet het bestuur weg?
- Is Europees voetbal nog haalbaar?
Je moet me niet met Louis van Gaal verwarren hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is cultheld z'n gebruikelijke "zij winnen van die met 5-0, en die spelen met 1-1 gelijk tegen die waar wij weer met 1-0 van tegen hebben kunnen winnen dus wij kunnen met 6-0 van die andere ploeg winnen" theorie.
Ik zou niet durven, jij weet toch veel meer van voetbal?quote:Op zondag 27 november 2005 18:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je moet me niet met Louis van Gaal verwarren hoor.
als je een keertje in de halve finale CL komt ben je niet meteen top 5 hoor.quote:
Voor de zoveelste keer: niet reageren op die idioot.quote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
PSV wereldwijd top 5 ?
Rot op man, je begint te irriteren.quote:Op zondag 27 november 2005 18:21 schreef erikh het volgende:
[..]
Even antwoord geven dan maar
Nee, Blind is niet langer te handhaven
slap gelul
quote:'Scheidsrechtersdwalingen kosten punten'
Zondag 27 november, door SV, Amsterdam, 17.22u GMT+01.00, Radio1
Danny Blind reageerde na afloop van FC Utrecht-Ajax (1-0) somber over het optreden van zijn ploeg, maar gaf derhalve ook de Belgische scheidsrechter Verbist een oorveeg.
'We hebben punten verloren en dat ligt in eerste plaats aan ons zelf, vooral de eerste helft', zei Blind. 'Maar dat ons dan weer een doelpunt wordt ontnomen, kan er ook wel weer bij'. Scheidsrechter Verbist keurde een doelpunt af, omdat De Jong geduwd zou hebben.
Volgens Blind had Ajax veel hoger op de ranglijst gestaan, als de club niet zo vaak negatief benadeeld was door arbiters dit seizoen. 'Dan hadden we wel op vier a vijf punten van de top gestaan', zegt Blind.
De oefenmeester wilde niet in gaan op de vraag of de selectie niet gewoon te weinig kwaliteit heeft.
Kneusje die Blind.quote:
Kneusje die wel gelijk heeft in deze instantie natuurlijkquote:
waarom? Hij zegt dat het in de eerste plaats aan ons zelf ligt. Als hij daarna een constatering doet die iedereen ziet, is het een kneusje?quote:
Mazzel met de scheidsquote:Op zondag 27 november 2005 18:29 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wahahhahh Ajax![]()
Jullie waren zo zelfverkerd van winnen, zo makkelijk gaat dat dus niet![]()
[afbeelding]
En ohja btje zielig om dan al die stoeltjes te slopen
kunnen jullie weer niet tegen je verlies
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |