abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32641171
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ach nee man, dat zijn toch ook de charmes? Als PSV straks in een kutperiode zit, lacht heel Amsterdam. Zo gaat dat. Ik zal dan ook de laatste zijn die om me heen begint te meppen.
Oh lachen deed ik woensdagavond ook wel.
Maar het zinloze getroll staat me tegen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32641204
Zullen we weer ontopic gaan, over trollen is genoeg gezegd nu.
That's all folks!
pi_32641208
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:45 schreef Clint_Eastwood het volgende:
goed stuk uit de volkskrant:
[..]
Mee eens.

Nigel
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_32641224
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Oh lachen deed ik woensdagavond ook wel.
Maar het zinloze getroll staat me tegen...
Geef toe. Maakt deel uit van verliezen en rivaliteit.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32641386
Voor mensen met digitale tv of voor de ajaxfans uit Utrecht
Om 16 uur wordt de gehele wedstrijd herhaald op RTV Utrecht
Punk !
pi_32641467
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ach dan hadden we 1 miezerig puntje gehad
Wat maakt dat nou weer uit.
Je kan ook de kern van mijn opmerking eruit pikken en niet dat laatste zinnetje.
Het gaat me helemaal niet om dat ene punt, want Ajax maakte helemaal geen aanspraak op de overwinning. Het gaat mij om getroll!!!!!!!!!!!
Maar goed, genoeg over gezegd, ik verwacht alleen van jou niet zo een stompzinnige opmerking.

Ajax heeft verdiend verloren en zal nu echt keihard moeten gaan werken.
Er staan zware wedstrijden op het programma, dus er moet eens echt gebikkeld gaan worden!
Ik zou eens willen zien dat er voor elke grasspriet gevochten word, van begin tot eind!
pi_32641470
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:59 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Voor mensen met digitale tv of voor de ajaxfans uit Utrecht
Om 16 uur wordt de gehele wedstrijd herhaald op RTV Utrecht

Dit is dan ook trollen zeker.
pi_32641482
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Vaduz heeft net wat gevraagd irritantje
pi_32641516
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:04 schreef Robar het volgende:

[..]

Vaduz heeft net wat gevraagd irritantje
Pleur op man. Ik mag toch zeker wel om een grapje lachen? Dat bedoel ik nou met lange tenen. Ik laat me absoluut niet verjagen trouwens. Toon je eens wat sportiever.
pi_32641644
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Pleur op man. Ik mag toch zeker wel om een grapje lachen? Dat bedoel ik nou met lange tenen. Ik laat me absoluut niet verjagen trouwens. Toon je eens wat sportiever.
Tyf toch lekker zelf op naar je graftopic knul.
Dit heeft niets met sportiviteit te maken, dit heeft te maken met puberaal gedrag van jouw kant.
Ik geef toch toe dat Utrecht verdiend gewonnen heeft, ik geef toch toe dat Ajax de problemen op zichzelf afroept, ik geef toch toe dat we spitsen hebben met drie linkerbenen, ik geef toch toe dat de instelling kut is!!!!! Wat wil je nog meer? Waarschijnlijk is het niet genoeg, omdat je nog steeds denkt hier de boel te moeten verzieken. Dus wanneer jij nu eens klaar bent met het verzieken en volspammen van een topic waar jij in de eerste plaats al niets te zoeken had, dan zal ik ook normaal tegen jou doen! Daarbij leg ik je alleen even uit dat Vaduz iets gevraagd heeft aan ons en aangezien hij moderator is, heb je daar maar naar te lusiteren. Hij geeft aan dat we het niet meer over getroll gaan hebben en jij post daarna weer haarfijn een trolletje. Voor mij ben je dan verschrikkelijk eigenwijs en irritant bezig! En dat had dus helemaal niks met die opmerking over de herhaling van de wedstrijd te maken. Als je alleen daarom had gelachen, OK. Maar dat kan die hersenkwab van jou ter grootte van een pinda niet bevatten.
pi_32641709
Daar ga ik niet inhoudelijk op reageren. Je raaskalt als een kleuter joh.

Jankepietje.
pi_32641723
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:49 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat de Ajax supporters hier niet moeten zeiken dat ze nu uitgelachten worden. Dat hoort er bij als je niet presteert....
Van een Ajacied.

Zo hoort het.
pi_32641770
Laat Vaduz daar maar verder over oordelen!
pi_32641779
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:12 schreef Robar het volgende:

[..]
Dus wanneer jij nu eens klaar bent met het verzieken en volspammen van een topic waar jij in de eerste plaats al niets te zoeken had, dan zal ik ook normaal tegen jou doen!
Wat is dit? Waarom mag JFH hier niet komen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32641785
Kom op Robar, met een beetje zelfspot, humor en relativering kom je juist door zo'n periode heen.
pi_32641790
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:18 schreef Robar het volgende:
Laat Vaduz daar maar verder over oordelen!
Prima. Ik zou graag willen weten als hij vindt dat ik ergens te ver ga.
pi_32641831
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Van een Ajacied.

Zo hoort het.
Ga. Naar. Een. Stadion.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32641854
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:21 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ga. Naar. Een. Stadion.
Graag.
pi_32641868
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Van een Ajacied.

Zo hoort het.
Ach, als jullie van Fenerbahce verliezen staan wij weer vooraan om te lachen..
Zolang het een beetje normaal gebeurt door mensen die zich ook in de slechte tijden laten zien heb ik er totaal geen probleem mee.

Niets alles hoeft serieus genomen te worden lijkt mij
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32641879
Exact.
pi_32641882
quote:
Verbist heeft spreekkoren 'niet gehoord'
Maandag 28 november, door SV, Amsterdam, 08.05u GMT+01.00, NHD

De Belgische scheidsrechter Johan Verbist heeft gezegd dat hij de spreekkoren over Wesley Sneijder tijdens FC Utrecht-Ajax (1-0) niet heeft gehoord.

De supporters zongen minstens een uur lang de spreekkoren jegens de Utrechter in Amsterdamse dienst. Naast 'Wesley Sneijder je moeder is een hoer' zongen de fans ook 'joden aan het gas ole ole'. Volgens de reglementen van de KNVB, had de arbiter de wedstrijd moeten staken. Verbist wist overigens ook niet dat Sneijder een Utrechter was.

Sneijder zelf liet zich niet van de wijs brengen door het verbale geweld. 'Ik hoor ze wel, maar ze doen me niets. Ik vind het randdebielen en laat me niet beinvloeden', aldus de middenvelder.

Verbist analyseerde inderdaad dat hij dacht dat Nigel de Jong een duw gaf bij het afgekeurde doelpunt. 'Zeker de omgekeerde wereld in Belgie', was de reactie van De Jong over de dwaling.
Irritaties. -censuur-belg
pi_32641891
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Kom op Robar, met een beetje zelfspot, humor en relativering kom je juist door zo'n periode heen.
Daar heb je ook gelijk in, maar de laatste posts (op die van mij na) komen van mensen die niets met Ajax hebben . . . .

Van mij mag je best een grapje maken. Ik vond die plaatsing van de herhaling van de wedstrjid ook grappig. Ik heb gisteren gevouwen gelegen om een powerpoint presentatie waarin Van Gaal met Blind belt, om te vragen of Shota Arveladze er is. (a la Staatsloterij reclame). Maar Johnny is nu echt aan het zieken. En Vaduz heeft wat gevraagd en dat negeert hij dus gewoon. Even een trap na geven vind ik dat.

Ik laat me op dit moment zelf negatief uit over Ajax, ik heb me verschrikkelijk geeregerd aan diverse spelers. Ik kan heel goed tegen een grapje en ik kan echt wel tegen met verlies. zoals ik al eerder zei. Utrecht heeft verdiend gewonnen en daar heb ik dan ook vrede mee. Ik heb alleen geen vrede met de situatie van Ajax. En ik heb geen vrede met mensen die alleen maar zieken en geen inhoudelijk waardevolle opmerkingen plaatsen. Iets wat ik van jou en sommige anderen wel kan verwachten.
pi_32641909
De kneusjes hebben nu wel weer genoeg aandacht gehad, terug ontopic!

Verwachten we de bezem al in de winterstop of pas na dit seizoen? Gaat Blind het uberhaupt zolang volhouden?

Tot nu toe heeft ie van mij al het vertrouwen gehad, maar ik begin langzaam toch wel een beetje twijfels te krijgen. Maarja, wéér een trainer weg, maakt het wel iets uit?
pi_32641917
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:23 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ach, als jullie van Fenerbahce verliezen staan wij weer vooraan om te lachen..
Zolang het een beetje normaal gebeurt door mensen die zich ook in de slechte tijden laten zien heb ik er totaal geen probleem mee.

Niets alles hoeft serieus genomen te worden lijkt mij
Als PSV verliest zijn ze toch 4e of niet :-)
pi_32641936
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

nee ik dacht misschien zijn er mensen die het nog willen (terug) zien
Punk !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: