Oh lachen deed ik woensdagavond ook wel.quote:Op maandag 28 november 2005 11:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ach nee man, dat zijn toch ook de charmes? Als PSV straks in een kutperiode zit, lacht heel Amsterdam. Zo gaat dat. Ik zal dan ook de laatste zijn die om me heen begint te meppen.
Mee eens.quote:Op maandag 28 november 2005 11:45 schreef Clint_Eastwood het volgende:
goed stuk uit de volkskrant:
[..]
Geef toe. Maakt deel uit van verliezen en rivaliteit.quote:Op maandag 28 november 2005 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh lachen deed ik woensdagavond ook wel.
Maar het zinloze getroll staat me tegen...
Wat maakt dat nou weer uit.quote:Op maandag 28 november 2005 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach dan hadden we 1 miezerig puntje gehad![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 11:59 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Voor mensen met digitale tv of voor de ajaxfans uit Utrecht![]()
Om 16 uur wordt de gehele wedstrijd herhaald op RTV Utrecht
Vaduz heeft net wat gevraagd irritantjequote:Op maandag 28 november 2005 12:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is dan ook trollen zeker.![]()
Pleur op man. Ik mag toch zeker wel om een grapje lachen? Dat bedoel ik nou met lange tenen. Ik laat me absoluut niet verjagen trouwens. Toon je eens wat sportiever.quote:Op maandag 28 november 2005 12:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Vaduz heeft net wat gevraagd irritantje
Tyf toch lekker zelf op naar je graftopic knul.quote:Op maandag 28 november 2005 12:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Pleur op man. Ik mag toch zeker wel om een grapje lachen? Dat bedoel ik nou met lange tenen. Ik laat me absoluut niet verjagen trouwens. Toon je eens wat sportiever.
Van een Ajacied.quote:Op maandag 28 november 2005 10:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat de Ajax supporters hier niet moeten zeiken dat ze nu uitgelachten worden. Dat hoort er bij als je niet presteert....
Wat is dit? Waarom mag JFH hier niet komen?quote:Op maandag 28 november 2005 12:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus wanneer jij nu eens klaar bent met het verzieken en volspammen van een topic waar jij in de eerste plaats al niets te zoeken had, dan zal ik ook normaal tegen jou doen!
Prima. Ik zou graag willen weten als hij vindt dat ik ergens te ver ga.quote:Op maandag 28 november 2005 12:18 schreef Robar het volgende:
Laat Vaduz daar maar verder over oordelen!
Ga. Naar. Een. Stadion.quote:Op maandag 28 november 2005 12:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Van een Ajacied.
Zo hoort het.![]()
Ach, als jullie van Fenerbahce verliezen staan wij weer vooraan om te lachen..quote:Op maandag 28 november 2005 12:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Van een Ajacied.
Zo hoort het.![]()
Irritaties. -censuur-belgquote:Verbist heeft spreekkoren 'niet gehoord'
Maandag 28 november, door SV, Amsterdam, 08.05u GMT+01.00, NHD
De Belgische scheidsrechter Johan Verbist heeft gezegd dat hij de spreekkoren over Wesley Sneijder tijdens FC Utrecht-Ajax (1-0) niet heeft gehoord.
De supporters zongen minstens een uur lang de spreekkoren jegens de Utrechter in Amsterdamse dienst. Naast 'Wesley Sneijder je moeder is een hoer' zongen de fans ook 'joden aan het gas ole ole'. Volgens de reglementen van de KNVB, had de arbiter de wedstrijd moeten staken. Verbist wist overigens ook niet dat Sneijder een Utrechter was.
Sneijder zelf liet zich niet van de wijs brengen door het verbale geweld. 'Ik hoor ze wel, maar ze doen me niets. Ik vind het randdebielen en laat me niet beinvloeden', aldus de middenvelder.
Verbist analyseerde inderdaad dat hij dacht dat Nigel de Jong een duw gaf bij het afgekeurde doelpunt. 'Zeker de omgekeerde wereld in Belgie', was de reactie van De Jong over de dwaling.
Daar heb je ook gelijk in, maar de laatste posts (op die van mij na) komen van mensen die niets met Ajax hebben . . . .quote:Op maandag 28 november 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Kom op Robar, met een beetje zelfspot, humor en relativering kom je juist door zo'n periode heen.
Als PSV verliest zijn ze toch 4e of niet :-)quote:Op maandag 28 november 2005 12:23 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ach, als jullie van Fenerbahce verliezen staan wij weer vooraan om te lachen..
Zolang het een beetje normaal gebeurt door mensen die zich ook in de slechte tijden laten zien heb ik er totaal geen probleem mee.
Niets alles hoeft serieus genomen te worden lijkt mij![]()
neequote:Op maandag 28 november 2005 12:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is dan ook trollen zeker.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |