abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2005 @ 10:47:55 #251
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32639819
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hoewel.

Die zijn nooit in de degradatiezone geweest.

Dacht ik.
paar jaar geleden stond PSV toch rond deze periode 11e ofzo?
pi_32639832
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Met alle respect hoor, maar wat noem jij een gunstige loting?
Barcelona valt daar in iedergeval niet onder

Mja, makkelijk is het natuurlijk nooit, maar ik heb wel de voorkeur voor een ploeg waar Ajax een beetje tegen kan voetballen. We zijn niet bij voorbaat al helemaal kansloos.
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:46 schreef aldostuta het volgende:
Voor het eerst (en waarschijnlijk voor het laatst) in mijn leven ben ik het met SCH eens.....
Waarmee?
  maandag 28 november 2005 @ 10:48:57 #253
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32639846
HUP AJAX HUP

Hopende op betere tijden.
pi_32639854
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:48 schreef devv05 het volgende:

Waarmee?
Dat de Ajax supporters hier niet moeten zeiken dat ze nu uitgelachten worden. Dat hoort er bij als je niet presteert....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 28 november 2005 @ 10:51:42 #255
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32639893
Volgens mij vond Blind Gullit zwaar irritant gisteren in De Wedstrijden.

En terrecht trouwens!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32639916
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:49 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat de Ajax supporters hier niet moeten zeiken dat ze nu uitgelachten worden. Dat hoort er bij als je niet presteert....

Ik flikker bijna van m'n stoel.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32640044
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens mij vond Blind Gullit zwaar irritant gisteren in De Wedstrijden.

En terrecht trouwens!
Ik vond dat ie gelijk had, Ruudje.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 28 november 2005 @ 11:03:19 #258
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32640108
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vond dat ie gelijk had, Ruudje.
Dat wel, maar ik vind Gullit ook gruwelijk irritant als hij commentaar geeft op de wedstrijden van Feyenoord, ook al heeft ie gelijk!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32640519
Gullit lult voor het grootste gedeelte alleen maar mee.
Man wat zat hij vorige week te slijmen bij stevens . . .

En degenen (niet-ajacieden) die hier vaak komen posten en inhoudelijke opmerkingen maken, die mogen ons met de neus op de feiten drukken. Maar dat stelletje pubers dat alleen maar komt om te trollen, die mogen van mij gebanned worden . .
pi_32640591
Van mij mag men lachen, maar graag wel de mensen die zich ook lieten zien in tijdperken dat het met hun club slecht ging.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32640619
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:20 schreef Robar het volgende:
En degenen (niet-ajacieden) die hier vaak komen posten en inhoudelijke opmerkingen maken, die mogen ons met de neus op de feiten drukken. Maar dat stelletje pubers dat alleen maar komt om te trollen, die mogen van mij gebanned worden . .
Als dat andersom dan ook eens zou gebeuren..............................................
pi_32640671
Die mogen mi ook een ban krijgen Luni...
In Southern Sun
pi_32640721
Anderen moeten zich eens een wat sportiever verliezer tonen. Dat gemekker met die lange tenen. Dat lokt alleen trolls uit.
pi_32640798
Tsja, ik ben niet in de PSV/AZ/Feyenoord topics te vinden, gaat voor mij dus niet op en ik heb recht van spreken. Daarbij heeft het niets met sportiviteit te maken. Dat kun je namelijk van de andere kant ook doen, bijvoorbeeld toegeven dat Ajax bestolen is!
pi_32640853
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Anderen moeten zich eens een wat sportiever verliezer tonen. Dat gemekker met die lange tenen. Dat lokt alleen trolls uit.
Ach flikker toch op . . .
Dat getroll is nergens voor nodig.

Laat diegene dan maar een topic in Onzin of SC openen, daar zijn die rubrieken voor bedoeld!
Dit is een discussie rubriek, geen rubriek voor zinloos getroll dus!
pi_32640974
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Trolls zijn er al voor de reactie he.
En buitenom dat, lange tenen of niet, op een gegeven moment kan je je niet meer inhouden, simpel...
In Southern Sun
pi_32641023
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:34 schreef Robar het volgende:
Dat kun je namelijk van de andere kant ook doen, bijvoorbeeld toegeven dat Ajax bestolen is!
ach dan hadden we 1 miezerig puntje gehad
pi_32641057
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Trolls zijn er al voor de reactie he.
En buitenom dat, lange tenen of niet, op een gegeven moment kan je je niet meer inhouden, simpel...
Zo gaat dat nou eenmaal. Altijd zo geweest. Part of the deal.
pi_32641071
En dus ben je wel bestolen, van 1 punt.
Overigens was er ook nog twee keer hands, wat trouwens in het niet viel bij een treffer bij Cercle - Club gisteren
In Southern Sun
pi_32641084
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Zo gaat dat nou eenmaal. Altijd zo geweest. Part of the deal.
En kan wel eens veranderd worden
In Southern Sun
pi_32641095
goed stuk uit de volkskrant:
quote:
Zelfreflectie nog niet besteed aan Ajacieden
Van onze verslaggever Charles Bromet

UTRECHT - De vechtlust van Jean-Paul de Jong, het lef van Darl Douglas, de bravoure van Rick Kruys: alle eigenschappen die Ajax-trainer Danny Blind miste in zijn eigen ploeg, zag hij terug in het elftal van collega Foeke Booy. FC Utrecht rolde gisteren eerst de mouwen op en gaf Ajax daarna een gevoelige draai om de oren (1-0).

Wedstrijden zoals die tussen Utrecht en Ajax zijn, helaas, een zeldzaamheid op de Nederlandse velden. Het spel mocht dan onzorgvuldig zijn en de kansen schaars, aan onderlinge duels was geen gebrek in deze heerlijke confrontatie vol vuur en passie, waarin Tiendalli na een uur de enige treffer maakte.

De Ajacieden zouden er lering uit moeten trekken. Toon vechtlust, lef en bravoure, en het publiek vergeeft je je fouten. Maar wat had Blind gezien bij zijn spelers? ‘Een apathische houding, zeker in het eerste uur van de wedstrijd.’

Een elftal dat zich zo denkt te kunnen presenteren in stadion De Galgenwaard moet de fout na afloop bij zichzelf zoeken. En niet bij scheidsrechter Verbist, die ten onrechte verantwoordelijk werd gehouden voor de vijfde nederlaag van het seizoen.

Ajax is niet in de positie om met de beschuldigende vinger te wijzen naar anderen of zijn beklag te doen over vermeend onrecht. Na het midweekse inhaalprogramma staat de club met de grootste begroting uit de eredivisie misschien wel in het ‘rechterrijtje’, ofwel bij de nummers 10 tot en met 18.

Voor alle duidelijkheid: Heracles, dat gisteren met 7-1 uit De Kuip werd geblazen door Feyenoord, volgt nog altijd slechts op drie punten van de ploeg van Blind. Dan mag je een aantal dagen eerder de achtste finales van de Champions League hebben bereikt, zó veel betekenis hoeft daaraan dus niet te worden gehecht.

Daar was Utrecht zich goed van bewust. Door Ajax vroeg vast te zetten en de verdedigingslinie te dwingen de lange bal te hanteren, moesten de Amsterdammers de luchtduels wel aangaan. Dat was niet alleen goed bedacht door trainer Booy, maar werd ook uitstekend uitgevoerd door zijn elftal.

Met een zekere regelmaat zochten zijn spelers de grenzen van het toelaatbare op, soms gingen ze daar overheen. Zoals Jean-Paul de Jong, die met verve de rol speelde van de man die op zondag het vlees komt snijden, ditmaal dat van Rosenberg. De Ajax-spits, die amper de kans kreeg zich te onderscheiden omdat hij vaak slecht werd bediend, werd na 62 minuten op brute wijze onderuitgeschoffeld door de 35-jarige middenvelder.

Scheidsrechter Verbist toonde zich coulant door de gele kaart te tonen waar rood niet had misstaan. Maar verder was de Belg, in tegenstelling tot wat de Ajacieden wilden doen geloven, niet op veel fouten te betrappen. Ook zijn beslissing om de gelijkmaker van Anastasiou in blessuretijd te annuleren, wegens duwen van De Jong tegen Tiendalli, was te billijken.

De selectieve verontwaardiging na afloop, van met name Nigel de Jong, was misplaatst. Zeker híj had er verstandig aan gedaan zich heel stilletjes te houden na de overtreding waarmee hij doelman Terol na 73 minuten verwondde.

Met bloedend hoofd moest de doelman van Utrecht zich laten vervangen, nadat De Jong veel te onbesuisd op hem was doorgegaan en met de noppen van zijn schoen het hoofd van Terol had opengehaald. Dan kun je na afloop wel bijdehand roepen dat je niet weet welke wetten Belgische arbiters hanteren (als reactie op de afgekeurde treffer van Anastasiou), maar een beetje meer zelfreflectie had hem niet misstaan.

Terol was niet de enige die voortijdig het (slag)veld moest ruimen, want Ajacied Edgar Manucharyan was hem al na zestien minuten voorgegaan. De 18-jarige Armeniër, die als rechtsbuiten de voorkeur kreeg boven Rosales – Pienaar was nog geschorst –, scheurde een spier en mag beginnen aan een volgende episode van wéér een hersteltraject bij Ajax.

Manucharyan? Begin december 2004 op proef gekomen in Amsterdam, in april aan de selectie toegevoegd (afkomstig van Pyunik FC), dit seizoen alleen negentig minuten basisspeler in de uitwedstrijd tegen Sparta (2-1 winst) vanwege lang blessureleed. Tja.

Hij werd vervangen door Rosales, die op de rechterflank even kleurloos speelde als Babel op de linkerkant. Ach, Boukhari of Babel op links: veel verschil maakt het niet, de laatste maanden. Hetzelfde kan op rechts worden gezegd van Rosales en Pienaar.

Het is Blind zijn eer te na om een ander systeem uit te proberen. Want stel je voor, Ajax zou eens spelen zonder gemankeerde vleugelspitsen. Dát zou pas erg zijn.
Punk !
pi_32641098
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is een klein winterstopje, de eerste twee weken van het nieuwe jaar. Maar dan nog, een verloren jaar is het toch wel denk ik.
Laten we het een overgangsjaar noemen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32641126
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En kan wel eens veranderd worden
Ach nee man, dat zijn toch ook de charmes? Als PSV straks in een kutperiode zit, lacht heel Amsterdam. Zo gaat dat. Ik zal dan ook de laatste zijn die om me heen begint te meppen.
pi_32641160
Ja, weer een ja...
In Southern Sun
pi_32641162
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is een klein winterstopje, de eerste twee weken van het nieuwe jaar. Maar dan nog, een verloren jaar is het toch wel denk ik.
Laten we het een overgangsjaar noemen.

Inderdaad, deze situatie heeft ook z'n voordelen. Werd er nu slecht gevoetbald maar wel meer punten gepakt dan veranderde er niet snel wat aan de situatie.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')