quote:Op maandag 28 november 2005 10:10 schreef devv05 het volgende:
mogen van mij van een hoge Rosenberg naar beneden geduwd worden.
Welke winterstop?quote:Op maandag 28 november 2005 10:15 schreef sol1tair het volgende:
Na de winterstop ff een inhaalrace, spelen we volgend jaar weer in de CL.
Klinkt leuk, maar dan moet er in de 'winterstop' echt wel flink wat gebeuren.quote:Op maandag 28 november 2005 10:15 schreef sol1tair het volgende:
Lekker belangrijk allemaal. Voorlopig zitten we bij de laatste zestien van europa ... zijn we toch weer de beste![]()
Na de winterstop ff een inhaalrace, spelen we volgend jaar weer in de CL.
Dan ben ik het verloren jaar ook zo vergeten jaquote:Op maandag 28 november 2005 10:26 schreef sol1tair het volgende:
Ach, verloren jaar ... dat ligt eraan wat eruit voort komt. Als er volgend jaar weer een goed Ajax staat wat ook in europa mee kan komen dan ben ik het allemaal zo weer vergeten.
Het rechterrijtje halen we nog wel dit seizoen hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Godnondeju wat gaat het slecght met jullie zeg...
Die gifbeker moet helemaal leeg zo lijkt het. En het programma is ook erg zwaar ja...
Tja, eigenlijk niet zwaarder dan dat van jullie, we moeten uiteindelijk allemaal tegen dezelfden. Maar tot aan het winterstopje halen we echt niet de volle punten...quote:Op maandag 28 november 2005 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Godnondeju wat gaat het slecht met jullie zeg...
Die gifbeker moet helemaal leeg zo lijkt het. En het programma is ook erg zwaar ja...
Ik weet. Niet ver.quote:Op maandag 28 november 2005 10:41 schreef patrickt37 het volgende:
Wie weet hoever we nog komen in de CL.
Als je als tweede in de poule Barcelona loot, gaan jullie er twee keer gruwelijk dik op natuurlijk. Geldt ook voor PSV mocht dat de tweede ronde halen...quote:Op maandag 28 november 2005 10:41 schreef patrickt37 het volgende:
Wie weet hoever we nog komen in de CL.
Dan is de rest ook vlug vergeten.
Met een gunstige loting en een portie geluk moet de kwartfinale misschien nog wel haalbaar zijnquote:
Met alle respect hoor, maar wat noem jij een gunstige loting?quote:Op maandag 28 november 2005 10:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met een gunstige loting en een portie geluk moet de kwartfinale misschien nog wel haalbaar zijn
Hoi trollertjequote:Op maandag 28 november 2005 10:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hoewel.
Die zijn nooit in de degradatiezone geweest.
Dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |