Om daarna te kunnen vetzakken, duh!quote:Op zondag 27 november 2005 18:35 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
serieus, waarom gaan nikky, knor en danny allemaal naakt gaan klussen
ijsm neequote:Op zondag 27 november 2005 18:34 schreef Sjeen het volgende:
Was er nu al een zipje met de foto's?
Noem je nikky en knor nu vet?quote:Op zondag 27 november 2005 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Om daarna te kunnen vetzakken, duh!
daar zul je nooit achter komenquote:Op zondag 27 november 2005 18:41 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
wat betekent vetzakken?
geheimtaalquote:Op zondag 27 november 2005 18:41 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
wat betekent vetzakken?
en nee brechtje, het heeft niets te maken met plompzakken...quote:Op zondag 27 november 2005 18:42 schreef Danny het volgende:
[..]
daar zul je nooit achter komen
maar nikky wel
Ik had bijna een topic report geplaatstquote:Op zondag 27 november 2005 18:43 schreef Danny het volgende:
[..]
en nee brechtje, het heeft niets te maken met plompzakken...
Heeft Nikky geen 50 euro geleend?quote:Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef Danny het volgende:
wist je dat...Iteejer een uur buiten naar knor en mij heeft lopen zoeken terwijl wij aan het bier zaten en feest aan het vieren waren Iteejer sjans had Yvonne bang was dat ze niet ongesluierd de shoarmatent in mocht _moder8or_ eigenlijk wel een lief menneke is Mike toch wel de smartlappen koning genoemd mag worden ik engels stond te lullen met een kerel die later meldde ook nederlands te kunnen Nikky knor en mij naakt komt helpen klussen in het ons huis de garderobe/toiletjuf in de casablanca al 50 was en niet eens van mijn whiskey en amaretto gezopen heeft een avondje parkeren 20 euro kost in Amsterdam
nope. Ik vroeg er ook al naar maar helaas.quote:Op zondag 27 november 2005 18:50 schreef Danny het volgende:
is golfer gisteren nog langsgeweest in de coco's waar we niet waren trouwens ?
quote:Op zondag 27 november 2005 18:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb smartlappen zingen in een karaokebar gemist????
Hij is iig nog niet terug van het party-crashen.quote:Op zondag 27 november 2005 18:50 schreef Danny het volgende:
is golfer gisteren nog langsgeweest in de coco's waar we niet waren trouwens ?
Ja kut manquote:
Karaoke-smartlappen-meet?quote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja kut man![]()
Ik wist niet dat dat in het programma zat![]()
'Kee, wanneer is de volgende meet?![]()
Veel dichter bij het station krijg je ze niet hoor.quote:
Pannenkoekenmeet is toch minder stoer dan een karaokemeet vind ikquote:Op zondag 27 november 2005 18:20 schreef Danny het volgende:
[..]
doen we 't ook voor. wanneer kun je ?
Iets meer naar het zuiden dan he. Ik zeg, bijvoorbeeld, Utrecht.quote:Op zondag 27 november 2005 19:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Veel dichter bij het station krijg je ze niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |