Heetwijf!!!quote:Op zondag 27 november 2005 20:01 schreef HeatWave het volgende:
Dit begint iig weer op een ouderwetse meeting te lijken zo..
En wat loopt iedereen nou te piepen over geld, kostte me 100 euro gisteren, meetings zijn duur, so what?
Ze zijn wel leuk, gaaf!quote:meetings zijn duur, so what?
Je gaat er net zelf mee accoord. resumerend:quote:Op zondag 27 november 2005 19:58 schreef MissBliss het volgende:
Dat bodypaint heb ik even gemist geloof ik, en zó dronken was ik niet
quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef Danny het volgende:
Wist je dat...MissBliss gewoon rap de crew in moet
quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 19:49 schreef Danny het volgende:
dan gaan we naar een karaokebar, jij neemt zelfgemaakte pannenkoeken mee en ik breng een pot blauwe verf mee.
Wel opletten hequote:
Bodypainten met pannekoekenbeslagquote:Op zondag 27 november 2005 19:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat bodypaint heb ik even gemist geloof ik, en zó dronken was ik niet
Ah zoquote:Op zondag 27 november 2005 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Je gaat er net zelf mee accoord. resumerend:
Wel opletten he
Dag modje, bedankt voor de foto'squote:Op zondag 27 november 2005 20:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Dag mensen, fijne avond nog. En binnenkort maak ik een .zip/.rar klaar voor jullie
Ik Aventuraquote:Op zondag 27 november 2005 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond Nikky leuk, SunChaser.
Dit is er eentje tot nu toequote:Op zondag 27 november 2005 20:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Dag mensen, fijne avond nog. En binnenkort maak ik een .zip/.rar klaar voor jullie
Waar was je?quote:
Ik vind jou ook een spetterquote:Op zondag 27 november 2005 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond Nikky leuk, SunChaser.
Jullie hadden elkaar toch echt al eens eerder ontmoet, Nikky!quote:Op zondag 27 november 2005 20:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een spetter.
Ik had je heel anders verwacht![]()
Met vrienden te stappen. Mr. Coco'squote:
Vluchtig meende ik. Maar niet echt "gemeet"quote:Op zondag 27 november 2005 20:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Jullie hadden elkaar toch echt al eens eerder ontmoet, Nikky!
We hebben hem niet eens gefeliciteerdquote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef Dagonet het volgende:
Waarom kan niemand zich toch steeds mike herinneren eigenlijk?
Ik wel! Of ben ik niemand?quote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef Dagonet het volgende:
't was m'n eerste, maar absoluut de moeite waard om een hotelletje voor te boekenquote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef HeatWave het volgende:
Niets gemist.
Dit was een van de gezelligste, vaagste, raarste edoch coolste meets van de afgelopen tijd.
Ik bedoel van de mensen die hem minder vaak zien.quote:
Die kan ik me dan weer wel herinneren. Denk ik.quote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef Dagonet het volgende:
Ruzie was het enige dat deze meet nog mistequote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef Roellio het volgende:
Ik had sowiezo ruzie gekregen met die vriend van Missbliss, want ze is best leuk.
Ik kende hem van gezicht maar wist de nick niet meer bij de persoon. Maar Mike had ik ook al eerder gezien.quote:Op zondag 27 november 2005 20:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik bedoel van de mensen die hem minder vaak zien.
had dat ff gezegd dan, dan had ik Heatwave een ram verkochtquote:Op zondag 27 november 2005 20:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ruzie was het enige dat deze meet nog miste![]()
Zattie weer onder het rokje van knor?quote:Op zondag 27 november 2005 20:37 schreef Danny het volgende:
[..]
had dat ff gezegd dan, dan had ik Heatwave een ram verkocht
Kost dat?quote:Op zondag 27 november 2005 20:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus de volgende meet wordt een: Karaoke-smartlappen-pannenkoeken-bodypaintMB-vecht-meet?quote:Op zondag 27 november 2005 20:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Vertelquote:Op zondag 27 november 2005 20:40 schreef Danny het volgende:
[..]
geen idee, maar hij heeft er nog een tegoed van de vorige keer
Kaler?quote:Op zondag 27 november 2005 16:41 schreef the900 het volgende:
[..]
En danny wel maar hij zag er idd toch anders uit dan ik dacht.
Huur er een camping bij en je hebt de 5 jaar meetquote:Op zondag 27 november 2005 20:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus de volgende meet wordt een: Karaoke-smartlappen-pannenkoeken-bodypaintMB-vecht-meet?![]()
5 jaar meet, Nikky. Dat was toch úrenlang gezelligheid!quote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Vluchtig meende ik. Maar niet echt "gemeet"
quote:Op zondag 27 november 2005 19:06 schreef yvonne het volgende:
Karaoke-smartlappen-meet?
Missbliss ziet er leuk uitquote:Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef the900 het volgende:
[..]mijn hoofd daar!
helemaal links is Sjeen, na Alicey komt MissBliss, na Nikky komen Heatwave en (Jane? sorry) en dan Mike dus en Stranger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |