Joehoe!quote:Op zondag 27 november 2005 17:22 schreef Jane het volgende:
En mag die grote versie van de foto ff uit je berichtje?
Wist je dat...quote:Op zondag 27 november 2005 17:28 schreef the900 het volgende:
[..]
wist je dat ik helemaal geen idee heb wat dat inhoudt? leg uit!
quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Wist je dat...Knor, zoals gebruikelijk, geen slipje droeg
Ben ik al blauw?quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Wist je dat...MissBliss gewoon rap de crew in moet
Kut hè? Hoe moet dat nu verder? De mensheid sterft uit!quote:Op zondag 27 november 2005 17:38 schreef yvonne het volgende:Ik gisteren niemand heb kunnen koppelen?
Goed kijken!quote:Op zondag 27 november 2005 17:38 schreef skippy22 het volgende:
Hmm aventura was der toch ook die zie ik nergens![]()
Neequote:Op zondag 27 november 2005 17:43 schreef the900 het volgende:
zal ik een bepaaldlichaamsdeel van moder8or posten?
Dat was niet die keer dat ik voor Herald: Laat me alleen alleen met al mijn verdriet heb gezongen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kan me idd nog een avondje met jou herinnneren in dezelfde karaokebar. Alhoewel we toen natuurlijk wel de enige FOK!kers waren.
[..]
quote:Op zondag 27 november 2005 17:41 schreef Danny het volgende:
[..]
heb ik al een tietenfoto in m'n mail ?
Na 2 dubbele baileys hè!quote:
quote:Stinkie een echte getrouwde man is geworden en allen maar verliefd kan zitten grijnsen
Schan-da-lig!quote:Stinkie nieteens z'n blauwe drankje op had
Ik kan pannenkoeken bakkenquote:Op zondag 27 november 2005 17:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan je koken? Daar zoeken ze nog iemand!
Van travelmod gereduceerd tot knuffelmod.quote:Op zondag 27 november 2005 15:42 schreef Skaai het volgende:
UIO ja
Ik vind hem er zo knuffelbaar uitzien
Jij was opeens ontsnapt!!!quote:Op zondag 27 november 2005 17:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Van travelmod gereduceerd tot knuffelmod.
Vanmorgen vroeg pas!quote:Op zondag 27 november 2005 17:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, ik ben weggeglipt. Ik moest vanmorgen vroeg aan de slag bij de IDFA en als ik gewoon afscheid had genomen, zou ik meegesleurd worden door Yvonne.
Wat op zich ook wel weer fijn had kunnen zijn.
quote:Op zondag 27 november 2005 17:53 schreef Jane het volgende:
Ik vind dat Q. hier trouwens wel ergevil
uitziet!
http://xs.to/xs.php?h=xs56&d=05470&f=36000.jpg
Waar was jij nou eik?quote:
Hé, maar op de IDFA heb ik marsterretje weer eens ontmoet. Daar kwamen we wel laat achter, maar toch.quote:Op zondag 27 november 2005 17:57 schreef yvonne het volgende:
Vanmorgen vroeg pas!
Nu heb je een leuke avond gemist
Als ik geld had, in Amsterdamquote:
Wat wil je nou liever, marssterretje of mij horen zingenquote:Op zondag 27 november 2005 18:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, maar op de IDFA heb ik marsterretje weer eens ontmoet. Daar kwamen we wel laat achter, maar toch.
Nu pas terug?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 18:09 schreef Monidique het volgende:
De meet was vet tof!
quote:Op zondag 27 november 2005 18:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nu pas terug?![]()
Is het toch nog goedgekomen met het hotel?Ik voel me echt eeuwig schuldig over hoet het gegaan is. Volgende meeting krijg je mijn deel van de reis terug. Tegen die tijd moet ik wel een baan hebben
![]()
Jep!quote:
Ik kan hutspot maken!!quote:Op zondag 27 november 2005 18:20 schreef Danny het volgende:
[..]
doen we 't ook voor. wanneer kun je ?
Hmmm. Lastige vraag. Denk ik nog even over na.quote:Op zondag 27 november 2005 18:08 schreef yvonne het volgende:
Wat wil je nou liever, marssterretje of mij horen zingen
IK KOM OOK KLUSSEN!!!quote:Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef Danny het volgende:Nikky knor en mij naakt komt helpen klussen in het ons huis
Het is zo saai zonder ONZquote:Op zondag 27 november 2005 18:28 schreef yvonne het volgende:the900 eindelijk weer een slowchattopic heeft
ik zag dat nikky naakt danny kwam helpen. Normaal heb ik niet zoveel met die hobby's van danny, maar voor nikky maar ik zeker een uitzonderingquote:Op zondag 27 november 2005 18:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey heeft nog wat schilderwerk. Kom je naakt bij mij schilderen?
Ook naakt?quote:
Had ik al helemaal gerekend op een naakte klusser, wordt dat ook weer door mijn neus geboord.quote:Op zondag 27 november 2005 18:32 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
ik zag dat nikky naakt danny kwam helpen. Normaal heb ik niet zoveel met die hobby's van danny's, maar voor nikky maar ik zeker een uitzondering
Omdat je dan geen last hebt van kleding die vuil wordt.quote:Op zondag 27 november 2005 18:35 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
serieus, waarom gaat nikky en knor en danny allemaal naakt gaan klussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |