Dan liever ergens in Brabant ofzo... Maar Utrecht is ook wel okayquote:Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Iets meer naar het zuiden dan he. Ik zeg, bijvoorbeeld, Utrecht.
Ik ken daar nog een leuke camping met ditto grasveld
Ik kan me niet herinneren dat ik gezopen hadquote:Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef Danny het volgende:
wist je dat...Nikky knor en mij naakt komt helpen klussen in het ons huis een avondje parkeren 20 euro kost in Amsterdam
dan gaan we naar een karaokebar, jij neemt zelfgemaakte pannenkoeken mee en ik breng een pot blauwe verf mee. Komt helemaal goedquote:Op zondag 27 november 2005 19:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pannenkoekenmeet is toch minder stoer dan een karaokemeet vind ik![]()
zoals je zelf al zei; iemand moet het doen.quote:Op zondag 27 november 2005 19:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mag ik dan weer de foto's nemen.
Als jullie het willen.
Nee de pin automaat was vlakbij.quote:Op zondag 27 november 2005 18:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heeft Nikky geen 50 euro geleend?
Graag, je maakt leuke actiefoto'squote:Op zondag 27 november 2005 19:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mag ik dan weer de foto's nemen.
Als jullie het willen.
Mooi, ik ben er weer van de partijquote:Op zondag 27 november 2005 19:50 schreef Danny het volgende:
[..]
zoals je zelf al zei; iemand moet het doen.
Dat was echt een aso bedrag idd.quote:Op zondag 27 november 2005 19:48 schreef nikky het volgende:34 euro hier . Maar we hebben gesplit aangezien we geen taxi nodig hadden.
.
En wat deed jij gisteravond pukkelmans?quote:Op zondag 27 november 2005 19:43 schreef Chriz2k het volgende:
Freakshow.
Sunchaser begint sowieso oud en vervelend te worden.quote:Op zondag 27 november 2005 19:50 schreef nikky het volgende:
Maareu, je gezeik jegens mij begint oud en vervelend te worden.
Hij LEEFT om te zuigen, dat is algemeen bekend. Je kunt hem beter negeren zoals nagenoeg iedereen in dit topic.quote:Heb je niets anders te doen?
Lijkt me een fantastisch planquote:Op zondag 27 november 2005 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
dan gaan we naar een karaokebar, jij neemt zelfgemaakte pannenkoeken mee en ik breng een pot blauwe verf mee. Komt helemaal goed
Ja, zo kun je het ook noemen, natuurlijk.quote:
Al dat treinen kapen gaat je niet in je kouwe kleren zitten.quote:Op zondag 27 november 2005 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Sunchaser begint sowieso oud en vervelend te worden.
Ik sta er ook op hoor. Met tegenzin.quote:Op zondag 27 november 2005 19:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook noemen, natuurlijk.
Bedacht me net trouwens dat het wel dé manier is om zelf niet op de foto te komen. Je moet ze gewoon zelf maken!![]()
dus dat wordt dan de karaoke-pannenkoeken-bodypaintmissbliss meet...quote:
Ja, oké. Maar je hebt er meer controle over, zeg maar.quote:Op zondag 27 november 2005 19:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik sta er ook op hoor. Met tegenzin.
Dat is wel weer waar.quote:Op zondag 27 november 2005 19:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar je hebt er meer controle over, zeg maar.![]()
Dat bodypaint heb ik even gemist geloof ik, en zó dronken was ik nietquote:Op zondag 27 november 2005 19:54 schreef Danny het volgende:
[..]
dus dat wordt dan de karaoke-pannenkoeken-bodypaintmissbliss meet...
wie opent er even een topic ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |