quote:
op zondag 27 november 2005 16:10 schreef alicey het volgende:kun je misschien iets over je eigen geschiedenis vertellen drijvendschaap? dit aangezien het een goede gewoonte is dat de topic starter aftrapt met ervaringen.
![]()
ik ben nieuw.
heb adhd en ben autistisch.
ik heb altijd moeite gehad met leren (lees concentreren) ben altijd heel druk (zonder mijn pilletje), zowel innerlijk als uiterlijk; dit is dus adhd. heb moeite met veranderingen en heb moeite met meer intimiteit als dit te snel gaat.
vroeger ging ik alleen naar een lom school en moeilijke klussen werden voor mij opgeknapt. (slechte zaak). dwangmatige situaties werden slecht opgevangen.
ik heb écht alles zelf moeten doen om mijn aandoening (want dat is het tóch?) de baas te worden.
ik word nog kwaad en verdrietig als ik aan vroeger denk. mij werd alleen verteld wat ik -niet - mocht. verder werd ik aan mijn lot overgelaten. ik werd ook als moeilijk in de omgang genoemd. er deugde van alles niet aan me. ^%%$&^(*&$^% <-- = vloeken.
tja ik kan wel een heel verhaal schrijven maar dan ben ik morgen nog bezig. er is zat fout gegaan en ik heb uiteindelijk niet bijster veel voor elkaar. ik droom nog steeds van een mooie en lieve vriendin maar dat wil ook maar niet lukken.
toen ik opgenomen werd in het psychiatrische ziekenhuis was ik burn-out. men dacht dat ik psychotisch was en gaf me zyprexa. wat een troep. ik was al zo moe. door die troep kreeg ik er alleen maar problemen bij en werd ook nog eens ontzettend dik. (waterophoping denk ik). ik wist niet waar het kwam en voelde me twee jaar zeer ongelukkig, was bang voor eenzaamheid. kon niet op de computer en geen tv kijken en ook niet zitten (hier was ik allemaal te moe voor en had er geen kracht voor) het beroerde was/ is dat ik een doorzetter ben, daardoor leek het voor de psychiater dat de zyprexa goed was want ik was voor hem goed te volgen. (ik zette gewoon (zonder te weten) heel veel kracht). (omdat het moest) nu ik weer met ritalin werk en tegenwoordig met concerta is mijn wereld veel fijner. niks angst voor eenzaamheid, niks moe (ik ben natuurlijk ook hersteld van die burn-out) ik werk nu weer en als het ff mee zit binnenkort ook weer in de ict.
nou ik stop anders blijf ik bezig.
groeten joost