ze zijn op dus ik moet ze vanmiddag halen, dan ga ik naar een andere apotheek omdat ik nu verhuisd benquote:op dinsdag 10 januari 2006 21:25 schreef robbiej het volgende:
ja maar ik bedoel in januari. (2006) mischien is het dan verhoogd ofzo?
dankje. ik wist even niet meer wat t nu moest zijnquote:op woensdag 11 januari 2006 09:35 schreef freecell het volgende:
[..]
doses
ik slik zelf clonidine. is officieel een bloeddrukverlager. helpt vooral om mijn concentratie wat beter te krijgen. het grote voordeel hiervan is dat je karakter gelijk blijft.
op ritalin reageerde ik niet goed, dus dat was geen optie, dan is clonidine een heel prettig alternatief.
ik ben gewoon mezelf, maar dan wat geconcentreerder
mooizo, je zult je al snel beter en beter er bij voelen. je zit echt in een lift.quote:op woensdag 11 januari 2006 12:35 schreef roeji het volgende:
[..]
dankje. ik wist even niet meer wat t nu moest zijn![]()
clonidine ken ik niet. op dit moment gaat het best goed met de ritalin. ik heb alleen koppijn als ik ze te laat inneem en een uur of 3,5 a 4 na de laatste dosis. en het slechte slapen is wel vervelend. maar ik ga het in mn achterhoofd houden, mocht onverhoopt t toch niet goed gaan met de ritalin. dan kan ik dat altijd proberen.
in elk geval goed te horen dat het goed met je gaat!! en dat je jezelf gewoon kunt zijn.![]()
nahh zeg.. dat is niet normaal.. hier betaal ik dus dik 20 euro meer...quote:op woensdag 11 januari 2006 17:00 schreef conflict het volgende:
[afbeelding]
paar cent goedkoper zelfs!
vaag hoor!quote:op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef robbiej het volgende:
[..]
nahh zeg.. dat is niet normaal.. hier betaal ik dus dik 20 euro meer...
ja, de verzekering zal ook een deel vergoeden. ik heb een basisverzekering en ik kan me niet voorstellen dat jij geen verzekering hebt.quote:op donderdag 12 januari 2006 10:40 schreef robbiej het volgende:
ja ik gaat er eens achteraan.. weet je mischien of je het niet gedeeltelijk vergoed krijgt ofzo? want op je factuur staat "bijbetaling"
ik slik er twee van 36 mgquote:op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef robbiej het volgende:
ik sta nog bij mn ouders op de verzekering. zilveren kruis achmea.
maar ik heb het gevoel dat het een beetje uitwerkt ofzo... ik heb ook 36 mg. en de 1e 2 dagen voelde ik me lekker een beetje duf en was het redelijk kalm in mn hoofd. maar nu voel ik me weer normaal.. is mn dosis nu te laag ofzo?
dat is wel heel erg veelquote:op vrijdag 13 januari 2006 17:55 schreef #ANONIEM het volgende:
1120 mg heb ik per etmaal. went vanzelf wel hoor.
1120.. dan ga je in coma...quote:op vrijdag 13 januari 2006 17:55 schreef #ANONIEM het volgende:
1120 mg heb ik per etmaal. went vanzelf wel hoor.
als je ritalin slikt en het is uitgewerkt, dan kan je een rebound krijgen. je krijgt je adhd 10 keer zo hard terug dan. dat kan een heel vervelend gevoel zijn, zweten, druk op je kop, zenuwachtig...quote:op woensdag 11 januari 2006 17:56 schreef roeji het volgende:
soms wel dat me ineens de benauwde zweet zo uitbreekt over mn hele lijf. maar of dat van de ritalin is weet ik niet.
200 mg... wil je dood ofzo?quote:op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef gekke_sandra het volgende:
op een gegeven moment slikte ik 200mg per keer, omdat het maar geen effect had. maar ik ben een meisje, weeg 50 kg en ik was 17. beetje teveel van het goede..zoveel als jij slikte kan echt niet
dat wist ik, die rebound. tot op heden geen andere klachten dan hoofdpijn als de ritalin is uitgewerkt. dosis is ook nog te laag, merk nog niet heel veel verschil. maar ben langzaamaan aan t opbouwen.quote:op vrijdag 13 januari 2006 20:31 schreef conflict het volgende:
[..]
als je ritalin slikt en het is uitgewerkt, dan kan je een rebound krijgen. je krijgt je adhd 10 keer zo hard terug dan. dat kan een heel vervelend gevoel zijn, zweten, druk op je kop, zenuwachtig...
ik zorg er altijd voor dat ik in een vertrouwe omgeving ben als mijn concerta uitgewerkt is. concerta werkt ongeveer 12 uur lang. als ik dus om 10.00 uur concerta slik, dan zorg ik ervoor dat ik gewoon om 21.00 uur thuis ben.
daar ga je dus echt niet dood van.. ik ben het levende bewijs. ik slikte dat dan ook alleen 's middags als ik naar school moest of moest leren. soms twee keer, lag eraan hoeveel uur ik naar school moest. ik ben al vrij rap met ritalin gestopt, omdat het zelfs na 200mg geen effect gaf. ik kreeg meer nare dan goede dingen. trillen, zenuwachtig, rustig in mijn hoofd maar ipv die drukte juist drang om te bewegen.quote:op zaterdag 14 januari 2006 00:15 schreef robbiej het volgende:
200 mg... wil je dood ofzo?
wat is het toch tegenwoordig met overdosis enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |