blijkbaar, levert bij mij geen problemen op.quote:op zaterdag 7 januari 2006 18:29 schreef mjam het volgende:
kun je ritalin eigenlijk combineren met antidepressiva?
nice, bij mij werkt het ook prima nu heb ik het idee.quote:op maandag 9 januari 2006 11:03 schreef roeji het volgende:
gisteren een goeie dag gehad, zaterdag eigenlijk ook wel. heb veel dingen gedaan, vond mezelf een klein beetje minder chaotisch. het gaat eigenlijk een beetje met vlagen.
medicatie zit nu op 3 maal daags 10mg. bijwerkingen zijn flink verminderd. wel regelmatig stevige hoofdpijn. maar dat houd dan een uurtje of zo aan en ebt dan weer weg. en tegen een uur of 5 's middags word ik doodmoe. ik ga dan maar niet slapen of liggen. en als ik tegen 10u ga slapen val ik meestal binnen een half uur in slaap. en dat is al een hele vooruitgang. ik lag eerst ruim een uur te draaien. ook heb ik vannacht voor het eerst weer door kunnen slapen.![]()
het gaat dus de goeie kant op geloof ik.![]()
zeg, maar heb je met die bijwerkingen nu eigenlijk gewoon in je auto gereden?quote:op maandag 9 januari 2006 11:03 schreef roeji het volgende:
gisteren een goeie dag gehad, zaterdag eigenlijk ook wel. heb veel dingen gedaan, vond mezelf een klein beetje minder chaotisch. het gaat eigenlijk een beetje met vlagen.
medicatie zit nu op 3 maal daags 10mg. bijwerkingen zijn flink verminderd. wel regelmatig stevige hoofdpijn. maar dat houd dan een uurtje of zo aan en ebt dan weer weg. en tegen een uur of 5 's middags word ik doodmoe. ik ga dan maar niet slapen of liggen. en als ik tegen 10u ga slapen val ik meestal binnen een half uur in slaap. en dat is al een hele vooruitgang. ik lag eerst ruim een uur te draaien. ook heb ik vannacht voor het eerst weer door kunnen slapen.![]()
het gaat dus de goeie kant op geloof ik.![]()
ik heb het de 2e medicatie-slik dag geprobeerd. ik moest 's morgensvroeg even naar de huisarts. het was toen niet echt prettig rijden. maar aangezien de bijwerkingen voornamelijk 's morgens voorkwamen, heb ik de rest van de dag/dagen gewoon kunnen rijden. de bijwerkingen zijn elke dag minder geworden en ik kon redelijk goed inschatten wanneer het wel of niet ging. naar mn werk heb ik niet zelf gereden tot nu toe. ik ben met mn baas meegereden, hoefde alleen maar tot bij hem te komen. eind deze week ga ik wel weer proberen te rijden naar mn werk, maar dan met mn baas naast me zodat, mocht ik de vangrail iets té dichtbij willen bekijken, hij kan ingrijpen en evt verder rijden.quote:op maandag 9 januari 2006 12:05 schreef mouseover het volgende:
[..]
zeg, maar heb je met die bijwerkingen nu eigenlijk gewoon in je auto gereden?
nee, dat krijg je meestal niet vergoedquote:op dinsdag 10 januari 2006 09:56 schreef roeji het volgende:
mij is verteld dat je melatonie vergoed krijgt van je verzekering. zou ik wel even navragen als ik jou was.
ik word om de paar uur badend in het zweet wakker, da's wel minder.quote:op dinsdag 10 januari 2006 10:11 schreef roeji het volgende:
mmm volgende week toch maar even navragen aan mn psych (en mn verzekering), die zei nl van wel.
ik denk nl dat ik er toch ook maar aan ga. er zijn nachten dan slaap ik redelijk goed. maar 9 van de 10 keer lig ik ik weet niet hoe lang te draaien en word tig keer wakker.
ik hoop dat die melatonine daarmee kan helpen.
ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk wel dat ik koppijn krijg na die 4 uur idd.quote:op dinsdag 10 januari 2006 10:15 schreef roeji het volgende:
hee mighty-myte, geweldig om te horen!!!!! dat geeft mij ook goede hoop dat het bij ook veel beter gaat over een tijdje. (niet dat wakker worden bedoel, da's behoorlijk ellendig)
kan het trouwens kloppen dat je koppijn krijgt wanneer ritalin is uitgewerkt? ik heb vooral 's morgens (voor de inname) barstende koppijn en 's avonds (een uur of 3 a 4 na de laatste dosis).
waar dan? ik heb het gewoon bij de apotheek...quote:op dinsdag 10 januari 2006 09:58 schreef conflict het volgende:
[..]
dan ben je mooi genaaid!
ik betaal 43 euro voor 30 stuks van 36 mg![]()
sorry, het was iets meer dan 47 euro:quote:op dinsdag 10 januari 2006 13:04 schreef robbiej het volgende:
[..]
waar dan? ik heb het gewoon bij de apotheek...
nee hoor, ik wil er ook wel een van december inscannen hoorquote:op dinsdag 10 januari 2006 20:19 schreef robbiej het volgende:
wtf vaag..
de datum is wel juli he.. is de prijs niet inmiddels verhoogd mischien?
dosesquote:op dinsdag 10 januari 2006 10:39 schreef roeji het volgende:
ik heb het totnutoe wel heel trouw geslikt. oke, een keer een uur te laat, maar ik heb iig alle dosissen (?) gehad.
ik heb een smartphone met agenda, die ingeprogrammeerd is om om de 4 uur te gaan jengelen als ik mn medicatie moet nemen. als ik dat niet zou doen, dan had ik nu nog geen tablet geslikt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |