Dat las ikquote:Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef petre86 het volgende:
jij put sam ook helemaal uit het TRS?
wij gaan vanaaf naar HP4
Ik was nog in Roosendaal, vrijdag.quote:
weet dingetje nu wel duidelijk dat jij hem wil?quote:
hey Maaikequote:
"werken" jaaaahjaaquote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef TehRockstar het volgende:
Coolness.
Nee, hij's gewoon moe. En heeft heel de week gewerkt.. En hij heeft een dinges voor me gekocht. DVD.
quote:Op zondag 27 november 2005 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's met Vlarp meegegaan
Hey zat jij ook bij HP4 in de Munt gister?
Ik vond HP4 trouwens... uhm... vermakelijk, maar echt een tussendeel. Want voor het hele HP-verhaal zijn alleen het eerste en het laatste stuk van belang. Dat hele toernooi is mooi om te zien, maar voor 't verhaal boeit 't niet. Maar toch leuk
jah jij ziet hem ook nu pas.. toen Des hem irl zag wastie nog helemaal perfectquote:Op zondag 27 november 2005 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Oooooooow, hij was leuk en mooi en sexy en lief maar ook gemeen en vervelend confronterend tegelijk
DAMMIT!!!!!!!
Ik had 'm helemaal niet willen zien. Dr Dreamy bestáát niet IRL. Die bestaat alleen op de MSN en GSM. En nu is ie ineens van vleesch ende bloed (en wat voor vleesch)
quote:Op zondag 27 november 2005 16:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
weet dingetje nu wel duidelijk dat jij hem wil?
[..]
hey Maaike
[..]
"werken" jaaaahjaa
[..]
CDP en vlarp?
en dan CDP melden dattie o 5u alleen in bed ligt?nah zeg.. vlarp toch...
JP.. hmm ja klinkt bekendquote:Op zondag 27 november 2005 16:16 schreef Ang3l het volgende:
CDP ging met Vlarp en Yost mee omdat die praktisch langs z'n huis kwamen en hem daar dan uit de auto konden werpen. Ik ging met mark mee (de ex). Hicham ging met ..... volgens mij ook met Vlarp mee. JP ging met .... geen idee welke van de 18 hij meegingDr Dreamy was naar de exit gegaan dus die ging met .... nou iig niet met mij mee
Hij was nog steeds perfct en dat gemene en confronterende was wel lekker eerlijk en terecht, maar ik wil dat niet wetenquote:Op zondag 27 november 2005 16:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah jij ziet hem ook nu pas.. toen Des hem irl zag wastie nog helemaal perfect
Groetjes terugquote:& de groeten van Des
Geen ideequote:Op zondag 27 november 2005 16:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
JP.. hmm ja klinkt bekend
Dr Dreamy in de exit?.. wat moet ie daar nou
Owja ik ben Des.. hi..
quote:
mocht je wel gelijk bij hem in huis trekken dan?quote:Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was nog steeds perfct en dat gemene en confronterende was wel lekker eerlijk en terecht, maar ik wil dat niet weten
Hij: Hey jij. Hoe is 't?
Ik: Goed.
Hij: Je liegt *kijkt naar hand* Da's zijn ring he?
Ik: Ja.
Hij: Ok *pakt m'n hand wurmt m'n ring er af en stopt hem in z'n zak* En nu als de sodemieter dat huis uit.
IK WIL GEEN CONFRONTERENDE DINGEN OP STAP IN DE SOHO!!!!!! Stomme dokter
[..]
Groetjes terug
snelste weg naar de wc is door het hokje met de kalkaanslag he?quote:Op zondag 27 november 2005 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen ideeHij liep op me af, deed kus kus kus en zei toen "Ik ga naar de exit. Hou je taai he jongen?" en toen was ie weg
En wij zijn niet naar de exit gegaan (Makr moest vandaag werken en de rst ging ook naar huis).
JP ... jah. Mijn god zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |