quote:
Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef Jonks het volgende:100e topic!
gefeliciteerd everyone
![]()
Qyn kom eens pimpen met hugo hier? Ik moet het gemist hebben dat hij langs kwam maar je middenveld vind ik erg nice met 5.5 - 6.5 sterrigen!
Jij ook gefeliciteerd
En Hugo van Haarlem .. Tja..
Iets meer dan een jaar geleden kocht ik een in mijn ogen prachtspeler met redelijk positiespel en matig passen, conditie slecht:
05-08-2004 FC Hellebroek FC KVK 42 000 ¤ 370
Niet echt een in het oog springende speler; het was wat verderop in het seizoen, hij was 17, maar ergens leek hij bruikbaar. Samen met Hugo kocht ik Per Jansson, een speler 100% identiek in stats maar iets hoger TSI, want Per kon ook matig scoren:
05-08-2004 Tvetens BT FC KVK 51 000 ¤ 520
Maar over Hugo... Zijn allereerste wedstrijd was niet zomaar tegen iemand, nee, het was SuperWeber zelf! Met maar liefst 2 sterren in redelijk vorm voor Hugo en een 3-0 overwinning voor wat destijds nog FC KVK heette tegen de laffe counterhufter die destrijds nog niet echt counterhufderde wist ik dat dit de nieuwe held van het team ging worden...
Beiden stegen op de daaropvolgende vrijdag naar goed positiespel
![]()
.. Per ging de deur uit; wilde hem graag houden maar HAM fiscal report zag er zo rood uit dus moest wat verkopen/veranderen. Dus verkocht na nog ietswat traning na solid:
30-08-2004 FC KVK KR Fenix 500 000 ¤ 800
Hugo Bleef.
Echter, het ging al snel bergafwaats met Hugo. 2 Hugo's op het veld was te veel; met Hugo Dupuis ook nog in het team ging het er op het veld niet al te best aan toe: "HUGO! VERDOMME! JE SCHOEN! JE BENT JE SCHOEN VERLOREN". En Hugo van Haarlem helemaal verward van: "Hodfr, ik ben m'n schoen toch helemaal niet verloren man!".
Dus z'n vorm kelderde .. En hij in z'n 5e wedstrijd nog maar één ster haalde tegen TimmyASD. Had al eerder een speler ontslagen omdat ie 2 keer achtereen rood kreeg in friendies, dus Hugo moest oppassen. En dat heeft geholpen.. Sindsdien nooit echt minder dan matig in vorm geweest .. en langzaam uit uitgegroeid tot een van de grotere talenten van Waailappen United (ex FC KVK, red.)
Inmiddels is ie geen 17 meer, maar 21. En eigenlijk zijn er duizenden spelers beter dan Hugo van zijn leefdtijd ben ik achter. Maar zijn stats momenteel:
Excellent form
Total Skill Index (TSI): 50 050
Wage: 15 040 ¤/week
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural (+4) Passing: inadequate
Winger: poor Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: disastrous
En tot nu toe is ie braarf in 7/8 weken gestegen elke keer