Dat maakt een hoop duidelijk. Nu snap ik waarom JD je zou graag op de meet wou hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Fok bevat belastend materiaal refused.... je weet toch dat ik eigenlijk een homo ben
Foei! Wat een taalgebruik!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:47 schreef Uddel het volgende:
[..]
Dat maakt een hoop duidelijk. Nu snap ik waarom JD je zou graag op de meet wou nemen:')
kwestie van tijd, ik geef het nog 1 a 1,5 seizoen....quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, daar hoef je je niet echt mee te vergelijken
Dat mag alleen Grump voorlopig nog
Gebeurt wel vaak bij mensen. Waarom maakt men niet al gewoon vrijdag na update de opstelling voor de hele week?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:38 schreef KaheemSaid het volgende:Een friendly in Tsjechië die gister al plaats heeft gevonden, ik denk dat is ook op woensdag dus ik zou net mijn team samenstellen. Nu heb ik niet al mijn spelers kunnen trainen, beetje jammer.
Of de woensdagopstelling na de zondagwedstrijd maken ofzo, uiterlijk maandag. Het is me ooit ook overkomen en ik baalde er zo van dat ik nooit m'n opstelling vergeetquote:Op woensdag 30 november 2005 17:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaak bij mensen. Waarom maakt men niet al gewoon vrijdag na update de opstelling voor de hele week?
En dan nog even aanpassen als je daar tijd voor hebt..
Idd, maar das een algemeen bekend fenomeenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:44 schreef Lortnoc het volgende:
Blijkbaar moet iedereen dit eerst zelf ondervinden, leren van de tig keer dat dit al gepost is hier werkt schijnbaar niet
Inderdaad, dan zie je ook gelijk of er geen blessures zijn e.d..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:40 schreef Uddel het volgende:
[..]
Of de woensdagopstelling na de zondagwedstrijd maken ofzo, uiterlijk maandag. Het is me ooit ook overkomen en ik baalde er zo van dat ik nooit m'n opstelling vergeet
quote:Wachtlijst
Op dit moment staan er in jouw land 2864 gebruikers op de wachtlijst voor een team.
Gisteren hebben 2 gebruikers in jouw land een team gekregen. De laatste gebruiker die een team kreeg, had dat aangevraagd op 2005-10-28 13:49:00.
Zodra er een team aan je is toegewezen, zul je hierover een e-mailbericht ontvangen.
Benieuwd wanneer jij aan de beurt bent? Afgaande op bovenstaande informatie kun je daar een redelijke gok naar doen. Maar stuur hierover geen e-mails naar de GameMasters, want zij kunnen je geen precieze datum geven en ook niet de wachttijd verkorten!
Je hebt een team aangevraagd op 2004-08-08 15:43:09.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |