Kan je hier of ingame ff duidelijk maken om welke coordinaten het gaat, dankjequote:Op donderdag 8 december 2005 08:55 schreef Falco het volgende:
Eindelijk ben ik voor het eerst aangevallen na 7 weken en wel met een raketaanval! Iets van 60 raketlanceerders stuk en 100 kleine lasers stuk, maar meer zal er niet aan de hand zijn lijkt me. Ik ga wel iets meer anti-ballistische raketten in het vervolg gebruiken
.
Zodra ik unbanned ben...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:47 schreef Falco het volgende:
Zijn coördinaten: 4:44:7! Sloop hem maar
Ik had hem ook wel eens te grazen genomen, blijkbaar zinde hij op wraakquote:Op donderdag 8 december 2005 18:13 schreef Wendigo het volgende:
lol die 44.7 heb ik al zovaak gepakt
zal wel weer eens kijken
Is dat woordje genoeg om hem te laten bannen?quote:allé, dan toch eindelijk de moed gevonden om aan te vallen, na vijfduizend spionage sondes, l0054r ! !
quote:De aanvaller heeft een totaal van 60000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 1186000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 153000 Metaal en 69600 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 2 %
quote:Je 6 schoonmakers hebben een totale opslagcapaciteit van 120000. In het bestemmingsveld zweven 153000 metaal en 69600 kristal in de ruimte. Je hebt 60000 metaal en 60000 kristal opgehaald.
Zn vloot is atm weg...wil wel zn hele vloot slopen, das best grappig namelijkquote:Op donderdag 8 december 2005 15:47 schreef Falco het volgende:
Zijn coördinaten: 4:44:7! Sloop hem maar
Ik ben al gestraft, net 1 slagscheepje verloren bij een fleetsaver...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef smurfzilla het volgende:
Mensen blokkeren dmv belediging vind ik wel zo goedkoop en lame![]()
Oh-oooh wie ben jij? Stuur es effe een bericht in uni 2quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef hipkiller het volgende:
falco stop is met aanvallen of ik stuur dafan en wendigo op je af![]()
Ik heb nog steeds geen idee wie je dan bent, omdat ik altijd ongeveer 8 aanvallen tegelijk heb lopenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:22 schreef hipkiller het volgende:
whehehe
ik ben diegene die je gister avond hebt aangevallen met 10 kruisers en 5 ss hebt aangevallen
en die net 5 spionage sondes bij je heeft laten crashen
Ohja eindelijk, nu weet ik het. Sorryquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:32 schreef hipkiller het volgende:
nope
je had me gister ook aangevallen maar toen deed ik fleetsave.
had wel verwacht dat je nog een keer kwam, maar ik ging vroeg slapen.
en kijk is naar mijn (fok)naam, moet niet zo moeilijk zijn dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |