Nee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:49 schreef Blixar het volgende:
kan je als iets het bouwen bent in de werf dit ook stoppen?
Ik heb er 1 op niveau 2 als backup als mn satellieten er eens aan gaan (daar heb ik er bij mn main 4 van oid, een kolonie heb ik er tegen de 50 omdat er totaal geen bedreiging is).quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef smurfzilla het volgende:
Zijn er nog andere mensen die de fusiefabriek niet bouwen? heb mijn zonnecentrale op lvl20 zitten nu en heb nog nooit dat ding hoeven te bouwen, lijkt me ook vrij nutteloos dat gebouw.
Heb alleen maar ooit 2 zonnesats gebouwd maar die zijn alweer vernietigd. Heb ze ook niet meer nodig op het moment.
Ff spyen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:12 schreef Falco het volgende:
Nog een aardig slachtoffer: 4:149:4! Die kerel zit me nu aan te vallen met 80 slagschepen. Moet wel een aardige buit zijn als dat tot schroot verwerkt wordt!
Edit: Oh hij wil nu de aanval afblazen. Laat maar hangen
Ja.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF!!!!!! Ik zit een beetje rond te kijken bij melkweg enzo, zijn in een keer bijna al mjin grondstoffen weg!!!Kost dat grondstoffen als je bij melkweg kijkt?
Uni4 he? Eerst even zorgen dat spionagesondes en kleine vrachtscheepjes kan bouwen, vervolgens iedereen in je buurt bespioneren (vooral inactievelingen, maar die zullen er nog niet veel zijn in Uni4..), let ook even op of die mensen niet toevallig in een sterke alliantie zitten. (n.v.t. op inactievelingen) geen verdediging/vloot? vrachtscheepje(s) er op afsturen en binnenhalen die resources..quote:Op woensdag 14 december 2005 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kan vanavond rond de klok van9 een werf bouwen.
Is het dan slim om met een superslecht legertje, of misschien zelfs 1 unit, beginners aan te vallen?
"say something" "whaaaatt?"quote:Op donderdag 15 december 2005 04:00 schreef smurfzilla het volgende:
(die pratende kutsmilies wordt ik dus echt ziek van)
Euuhhm.. maar even terug sturen straks..quote:De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
64547 Metaal, 31581 Kristal en 31168 Deuterium
Uni2 he? Jullie hebben op het moment toch een oorlog met een bij elkaar geraapt zooitje allianties? (wat ik van GOT begrijp is dat ze maar wat aanklooienquote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef Beach het volgende:
Ik zit in GoT II, dus ik ga even op zoek naar fokkertjes om te raiden![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef smurfzilla het volgende:
Metaal: 254043 Kristal: 150206
Deuterium: 41919
---------------------------------
Iemand die net sinds vandaag inactief is, 1 zonnestelsel van mij verwijderd, en met maar 15 kleine lasers als verdediging en verder niks. Soms zit het mee, soms zit het tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |