bedankt voor de tipquote:Op zondag 11 december 2005 15:34 schreef MaceNL het volgende:
als iemand nog wat extra tijd en vloten over heeft in uni 4 stuur het even naar deze toe:
Aanvaller Zango (1:23:4)
Wapens: 30% Schilden: 0% Romp beplating: 50% Soort K.Vrachtschip L.Gevechtsschip Z.Gevechtsschip
Aantal 11 5 7
Wapens: 6.5 65 195
Schilden 10 10 25
Romp 600 600 1500
ik krijg niks meer gebouwd telkens als ik aan het sparen ben voor een upgrade en een paqar uurtjes weg ben komt deze gast en paskt weer alles afbest lastig zonder vloot en verdediging
De metaal- en kristalmijnen naar een leuk nivo brengen, ergens tussen nivo 5 en 10 (die van metaal wel iets hoger dan die van kristal), ondertussen uiteraard zorgen dat je zonne-energiecentrale ook hoog genoeg is om deze mijnen van energie te voorzien, dan een deuteriummijn maken, beetje upgraden (let op de energie!) en dan bezig gaan met een werf en onderzoekslabquote:Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben nu net begonnen en heb een metaalmijn gebouwd, ik ben nu bezig met een zonne energie centrale en hierna ga ik een kristalmijn doen.
Iemand tips?!
ik welquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:59 schreef MaceNL het volgende:
ik kan niet vinden wat artroiden inhouden, kun je er wat mee?
goeie tipquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:36 schreef smurfzilla het volgende:
Ik pleur coordinaten voor potentiele doelwitten gewoon in mijn notities.
lulquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:36 schreef Blixar het volgende:
hoe groot kunnen kolonies zijn?
mijn grootste is nu 290 velden![]()
Als je in uni 2 zit moet je me ingame maar ff een berichtje sturen -> Malfunction, krijg je wel wat grondstoffen om op te starten (hoef je niet zo lang te wachten telkens).quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe wordt je score berekend? Want ik heb nu 1 en nog geen enkel leger ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |