Z'n masturbatiebeen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:34 schreef bloodymary het volgende:
Welk been is dat dan, hij heeft er vier (douchebeen, sportbeen, etc.).
Zo kneuzerig. Ik vind altijd dat het na vieren pas tijd is om te bierenquote:
of hoe: ik denk hinkend.quote:Op zondag 27 november 2005 14:45 schreef Foreverblue het volgende:
Wie o wie zal er door deze deuren gaan donderdag...
[afbeelding]
Als hij niet zo'n absoluut watje zou zijn zou ik zeggen dat hij het stiekem toch wel goed geregeld heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 14:38 schreef Peter6000 het volgende:
Roel heeft zich verplaatst van zijn bed naar de jacuzzi.
Met een biertje erbij
quote:Op zondag 27 november 2005 14:45 schreef Foreverblue het volgende:
Wie o wie zal er door deze deuren gaan donderdag...
[afbeelding]
Roel lacht al die sneue sukkeltjes die hem voor nepkraker uitmaken, straks recht in hun smoel uit.quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als hij niet zo'n absoluut watje zou zijn zou ik zeggen dat hij het stiekem toch wel goed geregeld heeft.
Heel de dag geen flikker doen, beetje vozen met een lekker ding (oke, kutwijf, maar toch..), er wordt voor hem gekookt, gewassen, en hij zit op zondagmiddag nèt uit bed lekker bier te drinken in de jacuzzi.
Zal je net zien dat hij met deze vakantie ook nog flink geld verdient.
En dan nog blijft hij een nepkraker. Hij stond mee te zingen met Joling.quote:Op zondag 27 november 2005 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel lacht al die sneue sukkeltjes die hem voor nepkraker uitmaken, straks recht in hun smoel uit.
Hij heeft eerst lopen vozen met het geilste wijf van het huis, veroverde toen het lekkerste een ander wijf van het huis, en gaat er straks met een bom duiten vandoor.
ik had gelezen dat iemand van hier wilde stemmen op Menno NA 19:00 en toen kreeg hij al een andere stem dan die van Menno, dus dat zou inhouden dat de telling VOOR Rob al om 19:00 is begonnen ipv om 20:30quote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet.
Want de lijnen waren al gesloten toen de live uitzending begon.
En toen kwam de vraag rob blijven ja of nee. (51-49)
Dido en Nathalie, de dunste vrouwen ooit in Big Brother...quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef Pinball het volgende:
Oh fuck it.. die 2 reliëfloze kutten zijn weer met hun 'ik ben dik' uurtje bezig.
Als ik ooit een 'Top 100 mensen die alleen maar reageren met een linkje naar een topic dat ze zelf hebben gestart' lijstje zou maken weet ik al wie er bovenaan zou staan.quote:Op zondag 27 november 2005 15:01 schreef Arcee het volgende:
Dido en Nathalie, de dunste vrouwen ooit in Big Brother...
de 10.000 heeft ie in ieder geval al in de pocket.quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als hij niet zo'n absoluut watje zou zijn zou ik zeggen dat hij het stiekem toch wel goed geregeld heeft.
Heel de dag geen flikker doen, beetje vozen met een lekker ding (oke, kutwijf, maar toch..), er wordt voor hem gekookt, gewassen, en hij zit op zondagmiddag nèt uit bed lekker bier te drinken in de jacuzzi.
Zal je net zien dat hij met deze vakantie ook nog flink geld verdient.
Ook wel naar topics van anderen, hoor. Maar m'n eigen topics ken ik 't best.quote:Op zondag 27 november 2005 15:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als ik ooit een 'Top 100 mensen die alleen maar reageren met een linkje naar een topic dat ze zelf hebben gestart' lijstje zou maken weet ik al wie er bovenaan zou staan.![]()
IKKEquote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef doka het volgende:
Ik ga Lieske even in haar bil bijtenIemand bezwaar?
Linker of rechter?quote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef doka het volgende:
Ik ga Lieske even in haar bil bijtenIemand bezwaar?
Linker. De rechter blijft vrij voor andere liefhebbersquote:
Egoistisch mannetje!quote:Op zondag 27 november 2005 15:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze zijn alle twee al voor mij gereserveerd
![]()
En correct zinnen kunt producerenquote:Op zondag 27 november 2005 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die voorkeurs behandeling krijg je alleen maar als een zeer trouwe fan bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |